eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskdostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-12

POZYCJA 33947

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Gdańska, do kontaktów: Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3236000, fax 058 3236481, e-mail: rzp@gdansk.gda.pl, www.gdansk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 32-36-126, fax 058 32-36-481, www.gdansk.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 085 32-36-126, fax 058 32-36-481, www.gdansk.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski w Gdańsku Wydział Polityki Gospodarczej Referat Zamówień Publicznych, Wioletta Kulkowska-Myszke, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 32-36-126, fax 058 32-36-481, www.gdansk.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: a)dostawa 92 szt nowych komputerów klasy PC z monitorami LCD i CTR 17, 19 i 22 oraz oprogramowaniem systemowym i pakietem biurowym, zwanych dalej komputerami; b)dostawa nowych drukarek: - laserowych (A4) w ilości 40 szt i laserowych (A3 kolor) w ilości 1 szt; - atramentowych (A4) w ilości 30 szt i atramentowych (A3) w ilości 4 szt; 2.Dostarczone komputery i drukarki powinny zapewniać wysoką jakość produktu, wysoki komfort pracy w środowisku biurowym a w przypadku komputerów, dodatkowo należycie obsługiwać posiadane przez Zamawiającego aplikacje klasy DTP, GIS oraz aplikacje kliencko-bazodanowe. Jednostka centralna komputera winna odpowiadać zgodności z systemem operacyjnym MS Windows XP. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gdańsk. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zamówienie powyżej 130 tys. Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wadium: 16 800 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1) spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 Pzp. a także spełniający warunki szczególne tj.: 2) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego i drukarek o wartości powyżej 100.000 PLN netto każda. 3) oferują komputery i drukarki dopuszczone do obrotu towarowego w UE. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1, p. 4-8 uPzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1, p. 9 uPzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 100 000 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz dostaw sprzętu komputerowego i drukarek wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie, oferowane komputery oraz drukarki odpowiadają standardowi CE. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg ograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Wybór procedury przyspieszonej jest spowodowany tym, iż wielozadaniowy przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego z oprogramowaniem został unieważniony. Sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie narzędziowe niezbędne jest dla realizacji z uwagi na nowe wymagania oprogramowania użytkowego oraz powodowane koniecznością polepszenia użytkowego sprzętu. Równocześnie część sprzętu użytkowana będzie przy obsłudze wyborów do parlamentu i Prezydenta RP. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 76 - 73394 z dnia 19.04.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: WPG-VI-340-84-WPG-05-WKM. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.07.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.07.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 25.07.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.07.2005, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Podczas kwalifikacji i oceny spełniania warunków Zamawiający będzie przyznawał punkty w ramach następujących kryteriów: i) ilość wykonanych jednorazowo dostaw komputerów i drukarek - 80%; ii) wartość wykonanych dostaw - 20%; ad.i) Punktacja w ramach kryterium ilości wykonanych jednorazowo dostaw komputerów i drukarek będzie przyznawana wg. następujących zasad, za każdą wykonaną dostawę: a)dostawa w wysokości netto od 100 000 PLN do 500 000 PLN - 2 punkty; b)dostawa w wysokości netto od 500 001 PLN do 600 000 PLN - 4 punkty; c)dostawa w wysokości netto od 600 001 PLN do 700 000 PLN - 6 punktów; d)dostawa w wysokości netto od 700 001 PLN do 800 000 PLN - 8 punktów; e)dostawa w wysokości netto od 800 001 PLN do 900 000 PLN - 9 punktów; f)dostawa w wysokości netto od 900 001 PLN do 1.000 000 PLN - 10 punktów; g)dostawa w wysokości netto powyżej 1.000.000 PLN - 20 punktów; Po przyznaniu punktów za ilości wykonanych dostaw zostaną one zsumowane i podstawione do wzoru:(zsumowane punkty za ilość wykonanych dostaw badanego Wniosku/ zsumowane punkty za największa ilość wykonanych dostaw przedstawionych w Wykazie) x 100; ad.ii) Punktacja w ramach kryterium wartości wykonanych dostaw zostanie przyznana wg. wzoru: (zsumowana wartość dostaw badanego Wniosku/ zsumowana wartość dostaw największa z przedstawionych w Wykazie) x 100; PO WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO PRZETATGU mozna zgłosic sie osobiscie do Urzędu Miejskiego w Gdańsku, Wydziału Polityki gospodarczej, referatu Zamówień publicznych, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, pok. 126 (I piętro) lub przesłać zapotrzebowanie faxem na numer 0-58 32 36 481. 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.