Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Łódź: Zakup samochodu osobowo - towarowego
Numer ogłoszenia: 339427 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi , ul. Siewna 13a, 94-250 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6116660, 6339972, faks 042 6338389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowo - towarowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego samochodu osobowo towarowegobez pakietu ubezpieczeniowego. Wyposażenie pojazdu musi być zgodne z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262) Oznaczenie przedmiotu zamówienia zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM KOMISJI (WE) nr 213/2008z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV (CPV): samochody osobowe - kod CPV 34110000-1. 2.Oferowany samochód musi spełniać niżej wymienione minimalne parametry techniczne i posiadać następujące wyposażenie: Lp.Opis warunków technicznych 1Pojazd fabrycznie nowy (rok produkcji 2008), 2Silnik wysokoprężny z turbo doładowaniem o pojemności nie mniejszej niż 1900 cm3 z bezpośrednim wtryskiem paliwa 3 Napęd na koła przednie 4 5-cio biegowa, mechaniczna skrzynia biegów całkowicie zsynchronizowana 5 Moc silnika: - nie mniejsza niż 73KM 6 Przeszklone nadwozie z wszystkimi szybami termoizolowanymi 7 Pojazd 5 osobowy 8 Automatyczne włączanie świateł do jazdy dziennej 9 Wentylowane hamulce tarczowe z przodu, hamulce tarczowe z tyłu 10 Układ kierowniczy ze wspomaganiem, bezpieczna kolumna kierownicy regulowana w co najmniej 2 płaszczyznach i zabezpieczona przed złamaniem blokady kierownicy 11 Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera 12 System wspomagania hamowania 13 Systemy ABS, ASR, MSR, lub równoważne 14 Bezwładnościowe, trójpunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami przy każdym siedzeniu 15 Lusterko wewnętrzne, wsteczne z zabezpieczeniem przed oślepieniem kierowcy 16 Blokada elektroniczna zabezpieczająca przed kradzieżą 17 Zamek centralny zdalnie sterowany pilotem 18 Fotel kierowcy z regulacją 19 Klimatyzacja 20 Uchwyty do mocowania ładunku 21 Kolor nadwozia czerwony, zielony lub czarny 22 Pojemność bagażnika min. 900 l. 23 Ładowność nie mniejsza niż 3m3 24 Emisja spalin EU ,EURO 4 25 Dywaniki gumowe 26 Zamontowany radioodbiornik z CD 27 Koło zapasowe, apteczka pierwszej pomocy, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy warunki gwarancji: - minimum dwuletnia gwarancja na podzespoły mechaniczne, - minimum dwanaście lat na perforację nadwozia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) spełniają warunki art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 przywołanej powyżej ustawy. 2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę będzie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. 3. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywać będą członkowie komisji przetargowej zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na druku ZP - 17 stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (D. U. z 2008 r. nr 188 poz. 1154).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Oświadczenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1. oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 SIWZ 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy przedsiębiorców). Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą data, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- stan aktualny na dzień przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające niezaleganie Wykonawcy z płatnościami podatkowymi lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu Wykonawcy z płatnościami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenia, że Wykonawca uważa się związany złożoną ofertą przez okres 30 dni od dnia, w którym upływa termin składania ofert - wg wzoru zał. nr 3. 6. Pełnomocnictwa w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach - jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr z 2004r. Nr 173 poz. 1807 ze zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp). W pozostałych przypadkach pełnomocnictwo o ile jest stosowane. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VI 1,2,3,4,5 składa każdy Wykonawca oddzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy ją złożyli wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. 7. Wykonawca zamieszkały poza Terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a/ nie ogłoszono upadłości Wykonawcy ani nie zostało wszczęte postępowanie jego likwidacji - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O ile w kraju pochodzenia osoby lub w którym ma siedzibę Wykonawca , nie wydaje się w/w dokumentów - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego w tym kraju - wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w punkcie VI.2,3,4. Oświadczenia powinny być wystawione i podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione), z tą samą datą co data oferty. W przypadku złożenia kserokopii lub odpisów wymienionych dokumentów wymagane jest poświadczenie osoby uprawnionej za zgodność i okazanie oryginału KOMISJI PRZETARGOWEJ na jej wezwanie. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone punkcie V.1 albo po wezwaniu nie uzupełnił w określonym czasie brakujących lub zawierających błędy dokumentów, zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy - Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/lodz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT
OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI
94-250 Łódź, ul. Siewna 13a
tel. 0-42 611-66-60 Fax. 0-42 633-99-72.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 09:00, miejsce: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ROŚLIN I NASIENNICTWA W ŁODZI 94-250 Łódź, ul. Siewna 13a (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup serwera z systemem operacyjnym i licencjami dostępowymi
- Świadczenie usługi utrzymania czystości i higieny w obiekcie pływalni MOSiR w Łodzi w 2026 r. - pływalnia "Wodny Raj" przy ul. Wiernej Rzeki 2
- Świadczenie usługi drukowania i sukcesywnych dostaw druków na potrzeby Miejskiego Ośrodka pomocy Społecznej w Łodzi
- "Usługa wykonania gadżetów promocyjnych".
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- SZP.281.85.2025 - Dostawa testów do oznaczania czasu krzepnięcia krwi wraz z dzierżawą analizatorów dla Instytutu "CZMP"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni mechanizacji rolnictwa i agrotroniki
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- ,,Dostawa pojazdu osobowego na potrzeby Urzędu Gminy Biała Podlaska"
- "Zakup i dostarczenie fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu "Brygadówka" dla Wydziału Gospodarki Komunalnej i Mieszkalnictwa w Urzędzie Miejskim w Wyszkowie".
- Dostawa dla Straży Miejskiej w Rzeszowie 2 szt. samochodów osobowych uprzywilejowanych tej samej marki oraz modelu
- Zakup samochodu elektrycznego dla Straży Miejskiej.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.