Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-22
Katowice: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) Z NADRUKAMI WSKAZUJĄCYMI NA PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI ORAZ EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY
Numer ogłoszenia: 339408 - 2013; data zamieszczenia: 22.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH (GADŻETÓW) Z NADRUKAMI WSKAZUJĄCYMI NA PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI ORAZ EUROPEJSKI FUNDUSZ SPOŁECZNY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych (gadżetów) z nadrukami wskazującymi na Program Operacyjny Kapitał Ludzki oraz Europejski Fundusz Społeczny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Długopis metalowy - wykonany z matowego metalu z elementami chromowanymi, w kolorze granatowym i pomarańczowym (wersje kolorystyczne w równej ilości sztuk) wyposażony w przyciskowy mechanizm wysuwania wkładu ze zintegrowanym uchwytem - przycisk w kolorze długopisu, uchwyt chromowany, grubość linii pisma 0,3-0,5 mm, długopis nie krótszy niż 130 mm i nie dłuższy niż 150 mm, grubość bez uchwytu max 11 mm, wkład wymienny koloru niebieskiego, dwa okalające długopis grawery na części chwytu długopisu (w postaci pierścieni okalających długopis wygiętych w strzałkę w górnej części), nadruk w technice laserowej, obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny i logo Śląskie. Pozytywna Energia - po jednej stronie korpusu oraz adres wskazanej strony internetowej po drugiej stronie korpusu - projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Pakowanie jednostkowe (pojedynczy długopis): w folię, Pakowanie zbiorcze: w karton - po minimum 50 sztuk, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie Ilość: 2000 szt. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowy długopis w Rozdziale II SIWZ 2. Torba biurowa na laptopa 15,6: 1. Wymiar: 310 x 410 x 150 mm (+-5%) 2. Materiał: Poliester 600D (kodura) 3. Kolor: Czarny 4. Parametry techniczne: - 5 kieszeni, - Kieszeń główna wewnątrz torby podzielona na dwie części, w tym jedną wzmocnioną - w kolorze torby, przystosowaną na laptopa, dodatkowo zabezpieczoną rzepem, zapinaną na zamek błyskawiczny, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego - Kieszeń główna zawiera na zewnątrz torby dodatkowy zamek błyskawiczny, pozwalający na zwiększenie powierzchni poprzez jego rozsunięcie, zamek w kolorze torby, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego - Za kieszenią główną, przy tylnej ściance, kieszeń płaska wyposażona w osobne przegródki na telefon komórkowy oraz na długopisy, - Na zewnętrznej tylnej ściance kieszeń płaska zapinana na zamek błyskawiczny - kieszeń w kolorze torby, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego - Na przedniej ściance torby znajduje się kieszeń wypukła, mniejsza od kieszeni głównej, zapinana na zamek błyskawiczny - kieszeń w kolorze torby, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez zamawiającego - Na przedniej ściance mniejszej kieszeni znajduje się jeszcze jedna kieszeń wypukła, mniejsza od poprzedniej - kieszeń w kolorze torby, zapinana na zamek błyskawiczny, suwak wykonany z metalu w kolorze srebrnym lub innym zaakceptowanym przez Zamawiającego, w dolnej części zewnętrznej kieszeni (wypukłej) przebiega ozdobny pasek z eko-skóry, - Krótkie (wygodne do noszenia w ręce) uchwyty do noszenia torby, wzmocnione paskiem z eko-skóry zapinanym na rzep (łączącym oba uchwyty), - Przy końcach zamka błyskawicznego kieszeni głównej znajdują się srebrne (lub w innym zaakceptowanym przez Zamawiającego kolorze) metalowe uchwyty do przymocowania paska na ramię, - Dodatkowy pasek na ramię - regulowanej długości, wyposażony na końcach w srebrne karabińczyki (lub w innym zaakceptowanym przez Zamawiającego kolorze), umożliwiające przypięcie paska do torby, - Na pasku miękka osłona w kolorze torby przeciwdziałająca uciskaniu ramienia, - Znakowanie w dolnej części najmniejszej kieszeni (na ozdobnym pasku z eko-skóry): - nadruk w jednym kolorze, - układ graficzny znakowania i wymiar do uzgodnienia z Zamawiającym, - treść: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres wskazanej strony internetowej - wykonane w technice trwałej. Na treść nadruku składać mogą się także inne elementy, jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia), nie wpływające jednak znacząco na koszt wykonania nadruku. - Pakowanie jednostkowe: w folię, - Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość - 100 szt. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowa torba w Rozdziale II SIWZ 3. Antystres serce - serce wykonane z pianki poliuretanowej, wymiary: 7 x 6,5 x 5,5 cm +- 10%, kolor: niebieski lub pomarańczowy, nadruki po obydwu stronach w technice trwałej: z jednej strony logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, z drugiej - logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt graficzny nadruku do akceptacji przez Zamawiającego. Pakowanie zbiorcze: w karton. Na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu oraz ilości sztuk w danym kartonie. Ilość: 1000 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowy antystres w Rozdziale II SIWZ 4. Miś maskotka - pluszowa maskotka w postaci siedzącego misia: wysokość 20 cm +- 15%, kolor kremowy - ecri, ubrany w granatową koszulkę (ściągalną), na obu stronach koszulki jednokolorowy nadruk - kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, nadruk zawiera: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny oraz logo Śląskie. Pozytywna energia - z jednej strony oraz adres wskazanej strony internetowej - z drugiej strony. - Pakowanie jednostkowe: w folię, - Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość: 500 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowa maskotka w Rozdziale II SIWZ 5. Kubek ceramiczny 1. Wysokość: ok. 10 cm (+- 2 cm) 2. Pojemność : ok. 300 ml (+- 40 ml) 3. Średnica: 80 x 100 mm (+- 20 mm) 4. Kolor: biały - Opis: kubek o przekroju kwadratowym (czworoboczny), ścinany z wierzchu (górne brzegi kubka są pochyłe, o pofalowanej powierzchni), z uchwytem, wykonany z wypalanej porcelany w kolorze białym, błyszczący. - Nadruk: pełny kolor, umieszczony na dwóch przeciwległych bokach (na zewnętrznych ściankach), nadruk zawiera: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. Projekt oraz kolor nadruku do akceptacji przez Zamawiającego. - Opakowanie: kubek pakowany jednostkowo - w wysokiej jakości, białym, tekturowym opakowaniu w kształcie graniastosłupa, wielkością dopasowanym do wymiarów kubka, zabezpieczającym kubek przed uszkodzeniem. Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość: 500 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowy kubek w Rozdziale II SIWZ 6. Etui na wizytówki - Wykonane ze skóry ekologicznej lub naturalnej koloru czarnego, mieszczące co najmniej 128 wizytówek o rozmiarach 90 x 50 mm +- 3 mm. Na części zewnętrznej - przedniej etui posiada element metalowy (blaszka), na którym zamieścić można nadruk w technice laserowej, obejmujący: flagę Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, opcjonalnie: logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. Pakowanie jednostkowe: w folię oraz w wysokiej jakości kartonowym opakowaniu. Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość: 300 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowy wizytownik w Rozdziale II SIWZ 7. Trójkątny zakreślacz fluorescencyjny - Zakreślacz w kształcie trójkąta równobocznego o boku długości 9 cm (+- 0,5 cm) i grubości nie przekraczającej ok. 2 cm (+- 0,5 cm), wielkość końcówek piszących ok. 4 x 2,5 mm, ściętych pod kątem 30 stopni, produkt w obudowie białej posiadający trzy fluorescencyjne kolory: zielony, żółty, różowy, nadruk w pełnym kolorze obejmujący: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna energia - po jednej stronie korpusu oraz adres wskazanej strony internetowej - po drugiej stronie korpusu, projekt graficzny do akceptacji przez Zamawiającego. Każdy zakreślacz zapakowany osobno w folię. Pakowanie zbiorcze: po minimum 50 szt. w kartonowych pudełkach, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość: 500 sztuk. Przykładowy zakreślacz w Rozdziale II SIWZ 8. Płaski brelok o prostokątnym kształcie - Płaski brelok w kształcie prostokąta z białą diodą LED: 1) wymiary: 10 x 2,5 x 1 cm +- 20 %, 2) opis: płaski brelok z tworzywa sztucznego w kształcie prostokąta z białą diodą LED; świeci poprzez ściśnięcie - włączenie chwilowe, 3) kolor: niebieski, ze srebrnymi wykończeniami, 4) z jednej strony zakończony łańcuszkiem z kółkiem (umożliwiającym jego przyczepienie np. do szlufki), łańcuszek i kółko w kolorze srebrnym 5) oznakowanie: flaga Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. Pakowanie jednostkowe: w folię, Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość: 200 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowy brelok w Rozdziale II SIWZ 9. Przybornik na długopisy - Przybornik na długopisy wykonany z kartonu z surowców wtórnych EKO-EFEKT (z recyklingu) o grubości 2 mm +- 2 mm, koloru beżowego lub kremowego. Przybornik można łatwo złożyć - tak, aby zmieścił się w płaskiej przesyłce, co pozwali na łatwiejszy i tańszy transport. Rozmiar przybornika: 75 x 105 x 70 mm +- 15 % Oznakowanie: flaga Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej. Pakowanie jednostkowe: w folię, Pakowanie zbiorcze: w karton, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość: 500 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowy przybornik na długopisy w Rozdziale II SIWZ 10. Miarka 2 m - Wielofunkcyjna zwijana miarka 2-metrowa z notesem, długopisem oraz poziomicą. Notes zabezpieczony plastikową przezroczystą klapką, na której zostaną zamieszczone logotypy. Długopis wykonany z plastiku, przymocowany do produktu, wielkością dopasowany do wymiarów produktu (tj. długość długopisu nie powinna przekraczać tej części produktu, do której będzie on przymocowany). Produkt o wymiarach 8 x 6 x 3 cm +- 10%, wykonany z plastiku (podstawowy materiał) oraz metalu (dodatkowy materiał). Oznakowanie: co najmniej flaga Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Pakowanie jednostkowe: w białe kartonowe pudełko, posiadające oznakowanie: flaga Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej; projekt graficzny do akceptacji Zamawiającego. Pakowanie zbiorcze: w kartonie, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie Ilość: 500 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowa miarka w Rozdziale II SIWZ 11. Torba na dokumenty z rączką: materiał: poliester 600 D (kodura) wymiary: (około): 35 cm x 30 cm x 8 cm +- 3 cm na każdym z boków wykończenie: Torba na dokumenty z rączką oraz kieszeń główna zapinana na zamek błyskawiczny kolor: granatowy - niebieski Znakowanie w dolnej części torby: - nadruk w pełnym kolorze, - układ graficzny znakowania i wymiar do uzgodnienia z Zamawiającym, - treść: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna Energia oraz adres wskazanej strony internetowej - wykonane w technice trwałej. Na treść nadruku składać mogą się także inne elementy, jak np. dane teleadresowe (wskazane podczas realizacji zamówienia), nie wpływające jednak znacząco na koszt wykonania nadruku. - Pakowanie jednostkowe: w folię, - Pakowanie zbiorcze: w kartonie, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie Ilość: 200 sztuk Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowa torba na dokumenty w Rozdziale II SIWZ 12. Zestaw piśmienniczy: Zestaw piśmienniczy składający się z plastikowego długopisu oraz pióra wiecznego. Długopis wykonany z eleganckiego czarnego plastiku z elementami chromowanymi koloru srebrnego, wyposażony w mechanizm przekręcany (tzw. automat), czarny - niebieski wkład. Pióro wykonane z eleganckiego czarnego plastiku z elementami chromowanymi koloru srebrnego. Pióro przystosowane do nabojów atramentowych, stalówka wykonana ze stali nierdzewnej koloru srebrnego, nabój z niebieskim - czarnym atramentem, korpus pióra z nakrywką, długopis i pióro wyposażone w klip chromowany koloru srebrnego. Ekskluzywny zestaw piśmienniczy opakowany w zamykane etui wykonane z eleganckiego plastiku (koloru czarnego ze srebrnym wykończeniem) z elementami skórzanymi eko - skórzanymi oraz białym satynowym wnętrzem o wymiarach: 18 x 7 x 3,5 +-5% Nadruk w technice laserowej, nadruk jednokolorowy, obejmujący logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, flagę Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie. Pozytywna energia - po jednej stronie korpusu oraz adres wskazanej strony internetowej - po drugiej stronie korpusu; projekt nadruku do akceptacji przez Zamawiającego. Jednokolorowy nadruk (laser - tłoczenie) na etui, obejmujący: logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i flaga Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Śląskie pozytywna energia oraz adres strony internetowej WUP - projekt do akceptacji Zamawiającego. Każde etui zapakowane w folię, po min. 10 sztuk etui w kartonowych pudełkach. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Ilość - 200 sztuk. Materiał: metal + plastik Wymiary długopisu oraz pióra wiecznego: długość 135 mm +-5% Wykończenie: długopis z mechanizmem przekręcanym, korpus pióra z nakrywką oraz stalówką wykonaną ze stali nierdzewnej koloru srebrnego, długopis i pióro wyposażone w klip koloru srebrnego Tusze: w obu przypadkach niebieskie - czarne Etui: wykonane z wysokiej jakości plastiku koloru czarnego oraz stalowego lub szarego + skóra - eko - skóra w kolorze czarnym, etui zamykane wyścielone białym satynowym materiałem. Przykładowy zestaw piśmienniczy w Rozdziale II SIWZ 13. Smycz reklamowa - satynowa, kolor pomarańczowy. Smycz zakończona metalowym karabińczykiem o długości ok. 4 cm oraz pętelką na telefon. Szerokość taśmy 1 cm, obwód ok. 85 cm +- 10 cm (liczone od złączki). Smycz z nadrukiem obejmującym: flagę Unii Europejskiej z napisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Śląskie. Pozytywna energia oraz adres wskazanej strony internetowej - występujące ze sobą naprzemiennie, ilość powtórzeń nadruku 4-6 razy (projekt do uzgodnienia z Zamawiającym). Nadruk po obu stronach taśmy, druk sublimacyjny, jednokolorowy: biały. Pakowanie zbiorcze: po minimum 50 szt. w kartonowych pudełkach, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu i ilości sztuk w danym kartonie. Ilość - 2 000 sztuk. Wykonawca pokrywa koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Przykładowa smycz w Rozdziale II SIWZ 14. Pendrive - Pamięć USB o pojemności 8 GB, obudowa: wykonana z plastiku, w kształcie spłaszczonej elipsy. Zamknięcie typu scyzoryk. Obudowa pendrive w kolorze granatowym lub pomarańczowym, zamknięcie w kolorze srebrnym. Rozmiar: 5,5 x 2 x 1 cm (+- 10 %). Nadruk: jednokolorowy, wykonany w technice trwałej, zawierający logo Unii Europejskiej z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - po obu szerokich stronach USB, projekt graficzny nadruków do akceptacji przez Zamawiającego. Każdy pendrive zapakowany osobno w folię oraz w kartonik. Pakowanie zbiorcze: po minimum 100 szt. w kartonowych pudełkach, na kartonie winna być umieszczona informacja dotycząca przedmiotu, koloru oraz ilości sztuk w danym kartonie. Gwarancja producenta oraz Wykonawcy zamówienia na wszystkie elementy produktu - nie krótsza, niż 12 miesięcy. Wykonawca pokrywa również koszty transportu w przypadku ewentualnych reklamacji. Ilość - 200 sztuk. Przykładowy Pendrive w Rozdziale II SIWZ Uwagi ogólne: - Logotypy oraz treść informacji umieszczonych na materiałach informacyjno-promocyjnych Zamawiający przekaże w wersji elektronicznej, w ciągu 3 dni roboczych od podpisania umowy. - W przypadku braku technicznej możliwości zastosowania na poszczególnych materiałach wszystkich wymaganych logotypów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji ich liczby. - Wykonawca przedstawi wzory wykonanych materiałów informacyjno-promocyjnych w formacie PDF do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od ich otrzymania dokona akceptacji przedstawionych przez Wykonawcę wzorów materiałów, bądź naniesienie ewentualne uwagi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić. - Zamówione materiały zostaną dostarczone do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Dostarczenie materiałów nastąpi w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach: 8.00 - 14.00. Po stronie Wykonawcy leżeć będzie sporządzenie protokołu zdawczo - odbiorczego (w dwóch egzemplarzach) i dostarczenie go wraz z zamówionymi materiałami do siedziby Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie w.w warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie 1 dostawę o wartości nie mniejszej niż 39 000,00 zł, której przedmiotem zamówienia była dostawa materiałów promocyjnych (gadżetów) z nadrukami. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunku według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu zawierającego dostawę wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert bądź wykonywaną nadal, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą w/w przedmiotowi zamówienia, z podaniem nazwy jednostki, dla której była lub jest świadczona, datą jej realizacji, przedmiotu, wartości oraz załączeniem dokumentu lub dokumentów potwierdzających, że dostawa wymieniona w wykazie została wykonana lub jest wykonywana należycie (np. referencje). Dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie powinny zostać przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. Nie wykazanie spełnienia w.w warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo, w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z przedłożonego dokumentu wyszczególnionego w punkcie III.4.2) pkt 2. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach,
ul. Kościuszki 30 , pok. 305- Kancelaria Urzędu, III piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2013 godzina 11:00, miejsce: 3 Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Modernizacja budynku Płuczki (ściana zewnętrzna zachodnia) w PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli z zakresu "Nowoczesne metody lutowania..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach"
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych, dla laureatów oraz uczestników branżowego konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- Organizacja strefy funduszy europejskich dla MJWPU podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 roku
- Dostawa materiałów promocyjnych dla AIPN (BAG-40/25)
- Dostawa odzieży reklamowej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Politechniki Lubelskiej.
- Dostawa materiałów promocyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.