Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-21
Lublin: Dostawa artykułów biurowych.
Numer ogłoszenia: 339231 - 2011; data zamieszczenia: 21.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 322359 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 125 000 euro, jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego w roku 2012 obejmująca papier komputerowy (40 opakowań), koperty (C-4, C-5, C-6, B-4, DL w łącznej ilości 1 362 550 sztuk) oraz inne artykułów biurowe, stanowiące tzw. galanterię papierniczą - papier ozdobny, rolki do faksów, zeszyty, skoroszyty, segregatory, teczki plastikowe i kartonowe itp. oraz tzw. galanterię biurową i przybory piśmienne, dziurkacze, zszywacze itp. 1.1. Kody CPV: 30199230-1 - Koperty, 30199330-2 - papier ciągły do drukarek komputerowych, 22851000-0 -skoroszyty i podobne wyroby, 30197220-4 - spinacze do papieru, 30192000-1 - wyroby biurowe, 1.2.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w dniu roboczym w godzinach 09:00 - 13:00, jego rozładunku i wniesienia do magazynu zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego- Lublin, ul. T. Zana 38C. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość nw. zadań : Część 1 - Dostawa papieru komputerowego, Część 2 - Dostawa galanterii papierniczej, Część 3 - Dostawa galanterii biurowej Część 4 - Dostawa kopert..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1, 30.19.72.20-4, 22.85.10.00-0, 30.19.72.20-4, 30.19.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru komputerowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo-Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3239,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2965,20
Oferta z najniższą ceną: 2965,20 / Oferta z najwyższą ceną: 3628,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa galanterii papierniczej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS. Lucyna i Adam Koptyra. Sp. Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58395,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59117,33
Oferta z najniższą ceną: 59117,33 / Oferta z najwyższą ceną: 66417,58
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa galanterii biurowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS. Lucyna i Adam Koptyra. Sp. Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25759,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19980,37
Oferta z najniższą ceną: 19980,37 / Oferta z najwyższą ceną: 20453,40
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa kopert
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
- BIURO PLUS. Lucyna i Adam Koptyra. Sp. Jawna, ul. Handlowa 4B, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54766,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46097,94
Oferta z najniższą ceną: 46097,94 / Oferta z najwyższą ceną: 53450,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa artykułów elektrycznych i akcesoriów
- Dostawa aparatury medycznej - 5 zadań
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 14 części
- Remont izolacji przeciwwilgociowej fundamentów budynku przy ul. Kościuszki 5 w Kraśniku wraz z pracami towarzyszącymi
- Modernizacja Sali Senatu wraz z wymianą sieci LAN w Sali Senatu oraz w pomieszczeniach JM Rektora i w pomieszczeniach Biura Rektora Politechniki Lubelskiej
- Robota budowlana polegająca na remoncie łazienek na II i III piętrze Segmentu A
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Dostawa materiałów biurowych i papieru do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
- Dostawy materiałów biurowych, papieru ksero i komputerowego
- "Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta Legnicy w 2025 roku"
więcej: Skoroszyty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.