eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławDozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Jarosław: Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu.
Numer ogłoszenia: 339182 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 318944 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu - Starosta Jarosławski, ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 016 6246200, faks 016 6246249.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa dozoru i fizycznej ochrony obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu. Usługę stanowiącą przedmiot zamówienia Wykonawca będzie wykonywał przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony, którzy będą sprawować bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach, a także rzeczy znajdujących się na terenie chronionego obiektu. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia powyżej 14 000 euro i poniżej 206 000 euro. Zakres usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: 1) zapewnienie fizycznej ochrony obiektu przed włamaniem oraz mienia przed kradzieżą i innymi zdarzeniami losowymi: a) w dzień pracy urzędu (dzień roboczy) od godziny 14.45 do godziny 8.15 następnego dnia pracy urzędu (dnia roboczego), b) w dzień pracy urzędu (dzień roboczy) o skróconej ilości godzin urzędowania, który został zgłoszony na co najmniej trzy dni przed, od godziny zakończenia pracy urzędu do godziny 8.15 następnego dnia pracy urzędu (dnia roboczego), c) w soboty, niedziele i święta oraz inne dni wolne od pracy (również te wprowadzone zarządzeniem Starosty) dozór całodobowy, aż do godz. 8.15 następującego bezpośrednio po nim dnia pracy urzędu (dnia roboczego); 2) obsługa portierni w czasie wykonywania usługi: a) kontrolowanie ruchu osobowego i samochodowego w czasie wykonywania usługi, b) wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń, c) sprawdzanie kompletności kluczy do pomieszczeń biurowych oraz natychmiastowe zgłaszanie osobie upoważnionej o zaistniałych brakach, d) codzienne otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do budynku Starostwa i bram wjazdowych na posesję Starostwa Powiatowego w Jarosławiu, e) zabezpieczenie budynku przed dostępem osób postronnych po godzinach urzędowania, f) w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania umożliwianie dostępu do pomieszczeń biurowych pracownikom i najemcom posiadającym stosowne zezwolenie wystawione przez Zamawiającego; 3) zamykanie okien i drzwi wewnętrznych w budynku Starostwa na zamek, jeśli pozostały otwarte po godzinach urzędowania; 4) włączanie i wyłączanie oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynku; 5) zamiatanie lub odśnieżanie posesji Starostwa oraz koszenie trawników, podlewanie rabatek i strzyżenie żywopłotów znajdujących się na terenie posesji Starostwa; 6) prowadzenie stosownej dokumentacji dotyczącej przebiegu dozoru. Szczegółowy zakres usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia określa Wzór Umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 129898.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe SPECJAŁ Sp. z o. o., ul. Ciepłownicza 8, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 129898.00
  • Oferta z najniższą ceną: 129898.00 oferta z najwyższą ceną: 298530.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.