eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKompleksowa organizacja stoiska promocyjnego Małopolski na targach World Food, Ałmaty, Kazachstan w dniach 2 - 4 listopada 2016 r. w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 339039 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Kraków: Kompleksowa organizacja stoiska promocyjnego Małopolski na targach World Food, Ałmaty, Kazachstan w dniach 2 - 4 listopada 2016 r. w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
projekt Power up Your Business in Małopolska współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 318999-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 35023901700000, ul. ul. Kordylewskiego  11, 31542   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 126 176 600, faks 126 176 666, e-mail katarzyna.kumala@marr.pl
Adres strony internetowej (URL): www.marr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa organizacja stoiska promocyjnego Małopolski na targach World Food, Ałmaty, Kazachstan w dniach 2 - 4 listopada 2016 r. w ramach projektu Power up Your Business in Małopolska współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/12/16/DOI

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot obejmuje w szczególności: 1. Opracowanie projektu graficznego stoiska o powierzchni 30 m kw. zgodnie z poniższymi warunkami: a) Projekt przygotowany będzie w oparciu o powszechnie dostępne modułowe systemy wystawiennicze, z uwzględnieniem branżowej tematyki targów. b) Założenia techniczne dotyczące zabudowy, wystroju i wyposażenia stoiska, które powinien uwzględniać projekt stoiska: i. zabudowa, elementy wystroju i wyposażenia stoiska zostaną udostępnione Zamawiającemu na czas trwania targów, ii. podstawowa zabudowa obejmie ścianki (z uwzględnieniem bezpośredniego dostępu z dwóch stron do narożnego stoiska), podłogę, szyld, oświetlenie oraz prąd (220/230V do 5 kW), iii. konstrukcja ścian wewnętrznych i zewnętrznych stoiska powinna być ukryta, bez widocznych łączeń, umożliwiająca swobodne i bezproblemowe naniesienie grafik, iv. lada informacyjna zamykana na klucz, spełniająca funkcję punktu informacyjnego,v. 2 hokery (wysoki taboret),vi. 2 stoliki i 8 krzeseł do rozmów b2b, vii. wyodrębnione miejsce do prowadzenia rozmów b2b - wydzielone na stałe lub z użyciem przenośnych elementów, viii. dostęp do elektryczności - 2 gniazda, ix. dostęp do Internetu o prędkości łącza min 2 Mb/s, z możliwością podłączenia urządzeń bezprzewodowych przez router Wi-fi (dostarczonego na czas targów przez Wykonawcę) oraz umożliwiający podłączenie urządzeń przewodowo - kablem Ethernet dostarczonym przez Wykonawcę (2 kable ethernet 5 mb długości każdy), x. oświetlenie dostosowane do zaprojektowanego wystroju - min. 1 punkt oświetleniowy na 3 mkw powierzchni stoiska, xi. 2 stojaki na materiały promocyjne (broszury o max. formacie A4), xii. monitor LCD lub TV Full HD (min. 50") z portem USB umożliwiającym bezpośrednią prezentację multimedialną - bez konieczności podłączania komputera (wraz z montażem), xiii. zaplecze techniczne umożliwiające zarówno składowanie materiałów jak i przygotowanie napojów, niedostępne dla zwiedzających, zamykane na klucz, wyposażone min. w wieszak na ubrania dla 5 osób, 1 stolik do przygotowania napojów, 1 gniazdo elektryczne, 1 przedłużacz 220/230V 5-gniazdowy o długości 5 m, 1 czajnik elektryczny, 1 przelewowy ekspres do kawy, 1 kosz na śmieci, zestaw jednorazowych naczyń do serwowania kawy / herbaty i napojów zimnych - po 100 szt.; xiv. inne elementy dekoracyjne, podnoszące estetykę i wchodzące w skład zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu stoiska (typu: rośliny ozdobne, owoce, kosze, flakony itp.). c) W projekcie stoiska ujęte zostaną elementy graficzne zaproponowane przez Wykonawcę, dostosowane do konkretnej branży targów z uwzględnieniem logotypów Woj. Małopolskiego oraz Business in Małopolska i oznakowanie projektu UE - projekt i aranżacja stoiska muszą nawiązywać do przyjętej wizualizacji projektu uwzględniającej manual logotypu gospodarczego Województwa Małopolskiego - Business in Małopolska oraz wymaganego oznakowania projektu (zgodnie z aktualnym Podręcznikiem Beneficjenta "Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji" znajdujący się na stronie http://www.rpo.malopolska.pl/o-programie/zapoznajsie- z-prawem-i-dokumentami/podrecznik-wnioskodawcy-i-beneficjenta-programow-politykispojnosci- 2014-2020-w-zakresie-informacji-i-promocji); d) Projekt musi być opisany i zaprezentowany w formie wizualizacji dostarczonych w wydruku i w formie prezentacji możliwych do otwarcia w MS Office, Adobe Reader lub w programie graficznym Photoshop. 2. W ramach zamówienia Wykonawca dokona także montażu multimedialnych materiałów promocyjnych - informujemy, że Zamawiający dostarczy Wykonawcy multimedialne materiały promocyjne w formacie *.pps, *.ppsx, *.mp4 (w tym film informacyjny o długości 3 minut oraz prezentacje o ilości slajdów ok. 15) w celu zmontowania w całość iprzystosowania do prezentowania w tzw. pętli. Zadaniem Wykonawcy będzie również dokonanie tłumaczeń na języki miejscowe hasła przewodniego wystawy/ stoiska / krótkich tekstów reklamowych - max. 1800 znaków - i w uzgodnieniu z Zamawiającym wmontowanie ich do ww. prezentacji. Podczas odbioru stoiska, w obecności Zamawiającego, Wykonawcy będzie zobowiązany do dokonania testów technicznych ww. prezentacji na stoisku. 3. Wykonanie zabudowy stoiska zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem, obejmującym elementy wymienione w pkt. 1 (wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń i przeprowadzenia konsultacji ze służbami Organizatora targów) oraz spełnienie wymagań technicznych i terminowych Organizatora targów, w tym: a) Zgłoszenie planów zabudowy i instalacji oraz przeprowadzenie konsultacji z Organizatorem targów zgodnie z jego wymogami. b) Zastosowanie do wykonania zabudowy materiałów zgodnych z normą EN 13.501.1 oraz normami wymienionymi w warunkach technicznych dla wystawców określonych przez Organizatora targów. c) Montaż i demontaż stoiska zgodnie z wytycznymi i w godzinach określonych przez Organizatora targów. d) Transport w tym załadunek i rozładunek elementów zabudowy, wyposażenia i aranżacji stoiska (w tym dokonanie wymaganych odpraw spedycyjnych i celnych, które sfinansuje Wykonawca). e) Magazynowanie elementów ekspozycji na miejscu targów - w uzgodnieniu i zgodnie z wymogami Organizatora targów. f) Dokładne terminy montażu stoiska, wykonania instalacji elektrycznej, oraz demontażu stoiska powinny być zgodne z warunkami Organizatora targów. g) Udostępnienie stoiska Zamawiającemu nie później niż o godzinie 17:00 czasu lokalnego w dniu poprzedzającym dzień rozpoczęcia targów. h) Zapewnienie energii elektrycznej o mocy stosownej do prawidłowego funkcjonowania stoiska wraz ze sprzętem. i) Zapewnienie dostępu do Internetu o prędkości łącza min 2 Mb/s, z możliwością podłączenia urządzeń bezprzewodowych przez router Wi-fi (dostarczonego przez Wykonawcę) oraz umożliwiający podłączenie urządzeń przewodowo - kablem Ethernet dostarczonym przez Wykonawcę (2 kable ethernet 5 mb długości każdy). j) Zapewnienie umeblowania i akcesoriów wskazanych w projekcie i specyfikacji, oraz wszelkich elementów dekoracyjnych i sprzętu stanowiącego składowe wyposażenia stoiska. k) Dostarczenie wody mineralnej i soków w ilości: po 12 sztuk x 0,3 l / na każdy dzień targów, kawy i herbaty w ilości: 1 kg kawy i 250 g herbaty na cały okres trwania targów; mleka do kawy 2% w ilości 4l na cały okres trwania targów; cukru w ilości: 1 kg na cały okres trwania targów. l) Dostarczenie słodyczy jako upominkowego wyposażenia stoiska (w formie koszyka na ladzie, przekąsek na stolikach do rozmów) różne rodzaje,uzgodnione wcześniej z Zamawiającym, o łącznej wadze 4 kg na cały okres trwania targów - wraz z transportem i odprawami celnymi (jeżeli konieczne) po stronie Wykonawcy. 4. Zapewnienie obsługi stoiska w trakcie targów, w tym: a) Zapewnienie osoby odpowiedzialnej za obsługę techniczną stoiska (w przypadku niesprawności, awarii etc), w szczególności zapewnienie sprawności wszystkich przyłączy i urządzeń znajdujących się na wyposażeniu stoiska. b) Niezwłoczne usuwanie wszelkich wad i usterek, które powstaną lub ujawnią się w trakcie użytkowania stoiska przez Zamawiającego, w sposób niekolidujący z funkcjonowaniem stoiska podczas targów. c) Zapewnienie w wymiarze 8h / na każdy dzień targów, 1 osoby odpowiedzialnej za pierwszy kontakt z klientem targowym oraz przeprowadzenie 100 ankiet (tzw. hostessa). Osoba ta musi posługiwać się biegle językiem miejscowym oraz biegle językiem angielskim. 5. Przestrzeganie wszelkich przepisów i norm dotyczących BHP i przeciwpożarowych obowiązujących w miejscu położenia stoiska targowego. Dodatkowe informacje: Wszelkie czynności obejmujące to zamówienie Wykonawca wykonuje z własnych materiałów i na własny koszt (m.in., podłączenie Internetu do stoiska, transport elementów stoiska i obsługi, wejściówki na targi dla ekipy montującej/demontującej stoisko oraz dla osób zapewniających obsługę techniczną stoiska w trakcie trwania targów, w tym dla tzw. hostessy, przyłącza itp.). Wykonawca zobowiązany jest do dokonania czynności formalnych związanych z technicznoorganizacyjnym funkcjonowaniem Stoiska (bezpośredni kontakt z organizatorem). Wykonawca nie może wykorzystać Stoiska, ani jego elementów do promowania czegokolwiek lub kogokolwiek

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79956000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT50308.94
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ITE Poland Sp. z o.o.,  karnas@ite-poland.com,  ul. Niegolewskich 22/1,  60-231,  Poznań,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60200,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60200,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148830.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.