eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawameble laboratoryjne i wyposażenie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-27

POZYCJA 33900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: meble laboratoryjne i wyposażenie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centralne Laboratorium Naftowe, do kontaktów: Dokumentacja przetargowa : Anna Gawlik w. 32; Przedmiot zamówienia: Zbigniew Lewicki w. 47; Anna Kęsik w. 63 ul. Żwirki i Wigury 31, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6596041, fax 022 6595894. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: jednostka badawczo-rozwojowa; ocena i badanie produktów naftowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: meble laboratoryjne i wyposażenie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, ul. Jagiellońska 55. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 4/2006 Dla potwierdzenia zgodności z wymogami zawartymi w SIWZ Zamawiający wymaga zaprezentowania przez Wykonawcę, którego oferta spełnia warunki formalno prawne członkom Komisji Przetargowej przedmiotu zamówienia proponowanego w ofercie : - stelaż 1200x600x860 na kołki z osłoną - 2 szt poz. 531 w Specyfikacji asortymentowej mebli - stelaż kończący wyspę 1350x600x860 z półkami 1 szt poz. 540 w Specyfikacji asortymentowej mebli - przystawka wyspowa elektryczna z pólkami szklanymi (4 szt) i osłoną 1szt poz. 537 + 538 w Specyfikacji asortymentowej mebli - płyta z konglomeratu kwarcowo-granitowego z żywicami poliestrowymi 1200x600 1 szt. poz. 528 w Specyfikacji asortymentowej mebli - blat laminowany 1200x600 - 1 szt poz. 529 w Specyfikacji asortymentowej mebli - płyta z konglomeratu kwarcowo-granitowego z żywicami poliestrowymi kończący wyspę 1 szt. poz. 539 w Specyfikacji asortymentowej mebli - szafka metalowa podwieszana (nowa) 30/1 - szt. 1 poz. 555 w Specyfikacji asortymentowej mebli - szafka metalowa podwieszana (nowa) 60/4 - szt. 1 poz. 550 w Specyfikacji asortymentowej mebli - szafka przejezdna laminowana 30/3 - szt. 1 poz. 21 w Specyfikacji asortymentowej mebli 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Certyfikat Systemu Jakości np. ISO 9001 lub równoważne dokumenty Stelaże do stołów : 1. Atest higieniczny na farby epoksydowe przeznaczone do malowania Blaty robocze 1. Atest higieniczny na płytę wiórową. 2. Atest lub ocena higieniczna na laminat wysokociśnieniowy. 3. Atest higieniczny na elementy wykończenia. 4. Atest higieniczny i świadectwo jakości zdrowotnej na konglomerat kwarcowo-granitowy z żywicami poliestrowymi. Miski zlewozmywakowe : 1. Atest higieniczny i świadectwo jakości zdrowotnej na płyty konglomeratowe lub wykonane z żywicy epoksydowej Szafki laminowane 1. Atest higieniczny i świadectwo jakości zdrowotnej na płyty wiórowe obustronnie melaminowane lub laminowane 2. Atest higieniczny na płyty wiórowe 3. Atest lub ocena higieniczna laminatu wysokociśnieniowego 4. ocena higieniczna na oklejki wykonane z PCV Szafki metalowe 1. Atest higieniczny na proszkowe farby epoksydowe Przystawki 1. Certyfikat zgodności z normą DIN 12918-2 ( zawory gazowe) 2. Atest np. ISO lub równoważny na powłoki epoksydowe (wylewki) Deklaracja zgodności z PN IEC 60364-4-41 na elementy elektryczne Deklaracja zgodności z PN EN 13150 - stoły laboratoryjne Deklaracja zgodności CE oraz PN EN 45014: 2000 Dokumentacja techniczno-ruchowa wraz z rysunkami technicznymi i katalogiem ze zdjęciami Kopie uprawnień: 1. wodno-kanalizacyjnych 2. gazowych 3. elektrycznych Atesty higieniczne na sylikony oraz fugi epoksydowe 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.30.00 - Meble laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.12.31.00 - Stoły laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 36.14.00.00 - Różne meble i wyposażenie Kod CPV wg słownika 2008: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 211 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 84

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie - 28.000 zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 8% 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. 2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 2. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres ( par. 1 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia), 3. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, a w szczególności z dokumentu wynika, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 30% zaoferowanej ceny (np. wyciąg z rachunku bankowego) lub wykonawca będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości, informacja jest wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium (art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp) 6. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 2 pkt 3 Pzp) 7. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom 8. wykaz zrealizowanych w okresie trzech lat co najmniej trzech odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 9. Upoważnienie do podpisania oferty w sprawie udzielenia zamówienia w imieniu firmy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Poziom techniczny (%) 30 3. Termin dostawy (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cln.pl. Opłata: 150 Waluta PLN + VAT. Warunki i sposób płatności: gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.07.2006, godzina 11:00, Warszawa ul. Żwirki i Wigury 31, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.