eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-27

POZYCJA 33899

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dygestoria Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centralne Laboratorium Naftowe, do kontaktów: Dokumentacja przetargowa: Anna Gawlik w. 32 Przedmiot zamówienia: Zbigniew Lewicki w. 47 Anna Kęsik, ul. Żwirki i Wigury 31, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6596041. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.cln.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Jednostka Badawczo-Rozwojowa; Badanie i ocena produktów naftowych. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dygestoria. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Warszawa, ul. Jagiellońska 55. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 3/2006 Dla potwierdzenia zgodności z wymogami zawartymi w SIWZ Zamawiający wymaga zaprezentowania przez Wykonawcę, którego oferta spełnia warunki formalno prawne członkom Komisji Przetargowej przedmiotu zamówienia proponowanego w ofercie : dygestorium przeciwwybuchowe 1500 zgodne z PN EN 15175-2 - 1 szt. (opisane w specyfikacji asortymentowo-cenowej dygestorium przeciwwybuchowe poz. 2) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Certyfikat Systemu Jakości np. ISO 9001 lub równoważne dokumenty Dygestoria ceramiczne: 1. Deklaracji zgodności z normą PN-EN 14175-2 2. Protokół z badań potwierdzający zgodność z normą DIN 12924 3. Certyfikat zgodności z normą DIN 12918-2 ( zawory gazu) 4. Atest bezpieczeństwa na szkło w oknie dygestorium 5. Atest higieniczny na farby epoksydowe przeznaczone do malowania szafek Dygestoria metalowe: 1. Deklaracji zgodności z normą PN-EN 14175-2 2. Protokół z badań potwierdzający zgodność z normą DIN 12924 3. Certyfikat zgodności z normą DIN 12918-2 ( zawory gazu) 4. Atest bezpieczeństwa na szkło w oknie dygestorium 5. Atest higieniczny na farby epoksydowe przeznaczone do malowania szafek Dygestoria przeciwwybuchowe 1. Deklaracje zgodności z Dyrektywą 94/9/WE oraz normami PN-EN 1127-1, PN-EN 13463-1, a opinie niezależnego laboratorium dotyczącą w/w norm dostarczyć przy dostawie sprzętu. 2. Deklaracji zgodności z normą PN-EN 14175-2 3. Atest bezpieczeństwa na szkło w oknie dygestorium 4. Atest higieniczny na farby epoksydowe przeznaczone do malowania szafek 5. Deklaracja zgodności z PN IEC 60364-4-41 6. Deklaracja zgodności CE oraz PN-EN 45014:2000 7. Dokumentację techniczno-ruchową wraz z rysunkami technicznymi oraz katalogiem ze zdjęciami. Kopie uprawnień: - wodno-kanalizacyjnych - gazowych - elektrycznych Atesty higieniczne na silikony oraz fugi epoksydowe 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 211 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 84

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie - 25.000 zł Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 8% 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 p.z.p Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. 2. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 p.z.p. - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności 7. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (§ 1 ust. 3 pkt 1 rozporządzenia), 8. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, a w szczególności z dokumentu wynika, że wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 30% zaoferowanej ceny (np. wyciąg z rachunku bankowego) lub wykonawca będzie miał udzielony kredyt w takiej wysokości, informacja jest wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 9. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej . 10. dokument potwierdzający wniesienie wadium (art. 24 ust. 2 pkt 4 p.z.p.) 11. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 24 ust. 2 pkt 3 p.z.p.) 12. wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom 13. wykaz zrealizowanych w okresie trzech lat co najmniej trzech odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 14. Upoważnienie do podpisania oferty w sprawie udzielenia zamówienia w imieniu firmy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena (%) 60 2. Poziom techniczny (%) 30 3. Termin dostawy (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cln.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: + VAT, Gotówka lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.07.2006, godzina 11:00, Warszawa, Żwirki i Wigury 31, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.06.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.