Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-05
Lublin: 6/Ż/2013
Numer ogłoszenia: 33897 - 2013; data zamieszczenia: 05.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Południowa 5, 20-482 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 71 04 400, faks 81 74 45 715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www. sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 6/Ż/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy : część/lp. Nazwa artykułu j.m. ilość I - - - 1 Chrzan tarty z kwaskiem cytrynowym PN-A-77806 kg 5000 2 Koncentrat pomidorowy - 30% PN-A-77601: 1975 kg 8000 II - - - 3 Cukier biały PN-A74850, klasa II kg 10000 III - - - 4 Fasola średnia PN-75/R 65031 kg 6000 5 Groch łuskany PN-81/R 86951 kg 3500 IV - - - 6 Jaja kurze PN-A-86503 klasy jakościowej A, kategorii wagowej M szt. 115200 V - - - 7 Płaty śledziowe solone a la matias kg 4500 VI - - - 8 Cebula biała, gat. I kg 15 000 VII - - - 9 Pieczarki, gat. I kg 4 000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3, 03.22.11.13-1, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.83.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania od wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Złożenie prawidłowo wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Złożenie podpisanego oświadczenia stanowiącego Zał. nr 3 do SIWZ. 3. Złożenie informacji o tym, czy Wykonawca użyje do realizacji zamówienia podwykonawców wraz z informacją na temat zakresu powierzonych im prac, wartości tych prac, lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi Zał. Nr 4 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Areszt Śledczy, ul. Południowa 5, 20-482 Lublin (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 6/Ż/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chrzan tarty z kwaskiem cytrynowym PN-A-77806 kg 5000 Koncentrat pomidorowy - 30% PN-A-77601: 1975 kg 8000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.14.00-1, 15.33.14.27-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 6/Ż/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cukier biały PN-A74850, klasa II kg 10000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 6/Ż/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fasola średnia PN-75/R 65031 kg 6000 Groch łuskany PN-81/R 86951 kg 3500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.10-1, 03.22.12.20-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 6/Ż/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze PN-A-86503 klasy jakościowej A, kategorii wagowej M szt. 115200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 23.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 6/Ż/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płaty śledziowe solone a la matias kg 4500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.24.12.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6/Ż/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cebula biała, gat. I kg 15 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.13-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 6/Ż/2013.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczarki, gat. I kg 4 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.12.60-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" z podziałem na 9 części od 1.07.2025 do 31.12.2025 r.
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- "Zakup artykułów spożywczych na zajęcia warsztatowe i warsztaty kulinarne w ramach realizacji projektu pn. "Zrealizuj SWOJE PASJE i MARZENIA""
- Dostawa produktów spożywczych
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.