Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-28
Biłgoraj: Usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 338889 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Biłgoraju , ul. Tadeusza Kościuszki 78, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6868700, faks 084 6868701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us-bilgoraj.is.lublin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie całodobowej ochrony obiektu, osób i mienia Urzędu Skarbowego w Biłgoraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia oraz utrzymanie porządku i czystości na posesji Urzędu Skarbowego w Biłgoraju.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1-3 Pzp. Dokonanie oceny spełniania wymaganych warunków przez Wykonawców odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych przez Zamawiającego na zasadzie (spełnia - nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 2)Koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4) Wykaz wykonanych oraz wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat (tj. od 01.11.2005 r. do 31.10.2008 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uznaje usługi ochrony obiektu, osób i mienia w obiektach administracji rządowej, samorządowej, w placówkach pocztowych, w bankach oraz obiektach sektora prywatnego o charakterze administracyjno-biurowym o powierzchni biurowej nie mniejszej niż 1000 m2 - usługi trwające co najmniej 6 miesięcy w ramach jednej umowy. 5)Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. licencje pracownika ochrony fizycznej I stopnia. 6) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust.1 i 2 ustawy 9) upoważnienie do podpisania oferty, gdy to uprawnienie nie wynika z przedłożonych dokumemtów 10) wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Doświadczenie - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-bilgoraj.is.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Biłgoraju, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 29.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Biłgoraju, ul. Tadeusza Kościuszki 78, 23-400 Biłgoraj, pok. nr 29.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i koncentratów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce
- Organizacja kursów / szkoleń dla nauczycieli i uczniów w ramach projektu "Przyszłość lasów w rękach leśników - Technikum Leśne w Biłgoraju kształci najlepszych!"
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia oraz obsługa monitoringu wizyjnego i systemu sygnalizacji włamania i napadu Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- Całodobowa ochrona osób i mienia w RCKiK w Katowicach
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Sosnowcu"
- Bezpośrednia, całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia znajdujących się w obiektach administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia Instytutu Fizyki Plazmy i Laserowej Mikrosyntezy im. S. Kaliskiego w Warszawie
- Usługi ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Ostrołęce
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.