eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sprzęt medyczny jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Bydgoszcz: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 338861 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy , ul. Seminaryjna 1, 85-326 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3256735, 3256609, faks 052 3256606.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, z podziałem na 31 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.14.14.00 - Przecinaki i noże chirurgiczne, rękawice chirurgiczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.17.00.00 - Aparatura do anestezji i resuscytacji 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz wszelkich czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia ( w tym: są wpisani do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego ), b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: wykażą ( maksymalnie 5 ) należycie wykonanych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszą niż wartość składanej oferty - brutto - w skali roku ), odpowiadają przedmiotowi zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału Wykonawcy na podstawie sprawdzenia załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 9 SIWZ, wg formuły: spełnia - nie spełnia. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) warunki wymienione w pkt. 1) lit a) i d) muszą być spełnione przez każdego z członków konsorcjum osobno, natomiast warunki wymienione w pkt. 1) lit b), c) członkowie Konsorcjum mogą spełniać wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) aktualną kserokopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego ( wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). b) wykaz ( maksymalnie 5 ) dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, zawierający: przedmiot zamówienia, wartość brutto ( niemniejsza niż wartość składanej oferty - brutto - w skali roku ), datę ( okres ) wykonania, odbiorcę oraz potwierdzenie, że dostawy te zostały wykonane należycie. c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.(Dz. U. Nr 19 177, z późn. zm.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1 lit a SIWZ, musi załączyć do oferty dokument lub dokumenty, wystawione - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pluc.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna 1, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego, 85-326 Bydgoszcz, ul. Seminaryjna 1, wejście A, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.