eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnojnoWymiana okien i malowanie dachu w budynku głównym.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Gnojno: Wymiana okien i malowanie dachu w budynku głównym.
Numer ogłoszenia: 338840 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Gnojno 118, 28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3532042, faks 041 3532042.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka samorzadu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien i malowanie dachu w budynku głównym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie 71 szt.okien drewnianych z drewna warstwowego o konstrukcji jednoramowej uwzględniającej podziały historyczne.Okna szklone szybą niskoemisyjną jednokomorową .Wymiana parapetów i podokienników. Malowanie dachu , wymiana rur spustowych ,wymiana instalacji odgromowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.26.12.21 - Malowanie dachów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Część I - 3.000,-zł Część II - 1.500,-zł Wadium winno być wpłacone w pieniądzu , przelewem Na konto DPS NBS o/Busko 568517000700010019813970006 do godz.9,45 w dniu otwarcia ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. - Prawo zamówień Publicznych , Zamawiający żąda następujących dokumentów lub ich kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1/aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4/aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ar. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: 1/wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest ,krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należcie , - Wykonawca przedłoży potwierdzenie co najmniej jednego wykonania robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość 150.000 zł w ramach oddzielnej umowy. 2/wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3/ kierujący pracami ze względu na obiekt zabytkowy i zalecenie konserwatora musi posiadać 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych / zgodnie z § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. 4/dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymagane Prawem budowlanym. Zamawiający wymaga załączenia kserokopii uprawnień potwierdzonych za zgodność z oryginałem i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzeniu opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1/ informacji banku lub spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo -Kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - /informacja z banku o dysponowaniu środkami finansowymi jakimi dysponuje Wykonawca ,na kwotę nie mniejszą jednak niż wartość 150.000 zł/ /zdolność kredytowa , własne środki/ 2/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie mniejszą niż 100 tys.zł. Ocena spełniania warunków: Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków przez Wykonawców według kryteriów spełnia lub nie spełnia 4.Pełnomocnictwo do reprezentowaniu w postępowaniu w przypadku podmiotów występujących wspólnie / zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy / ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art..22 ust.1 i nie wykluczeniu na mocy art.24 ust.1 i 2 ustawy, 2/ dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę określone w pkt 5 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.busko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Gnojno 118 28-114 Gnojno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana okien w budynku głównym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana 71 szt.okien drewnianych z drewna warstwowego o konstrukcji jednoramowej uwzględniającej podziały historyczne.Okna szklone szybą niskoemisyjną jednokomorową .Wymiana parapetów i podokienników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie dachu w budynku głównym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie dachu,wymiana rur spustowych,wymiana istalacji odgromowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.21-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.