Ogłoszenie z dnia 2016-04-04
Gorzów Wielkopolski: Wymiana stolarki drzwiowej na stalową w lokalach i budynkach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2 w Gorzowie Wlkp. - zamówienie uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 33881 - 2016; data zamieszczenia: 04.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Wełniany Rynek 3, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7387101 (-02), faks 095 7387100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki drzwiowej na stalową w lokalach i budynkach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2 w Gorzowie Wlkp. - zamówienie uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki drzwiowej na stalową w lokalach i budynkach gminnych mieszkalnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM nr 2 w Gorzowie Wlkp. zgodnie z wykazem adresowy . Zakres robót zgodny ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót- zamówienie uzupełniające..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SEBMARK" MAREK OLEJNIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SEBMARK" MAREK OLEJNIK
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe SEBMARK s.c., Majkowska 18, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27621,32 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25531,20
Oferta z najniższą ceną: 25531,20 / Oferta z najwyższą ceną: 25531,20
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: art. 66 w związku z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) . Uzasadnienie faktyczne: przedmiot zamówienia obejmuje zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego udzielonego umową nr 67/ADM-2/2015/G z dnia 05.05.2015r. zawartą w wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego nr 28/2015r. z dnia 20.04.2015r.i jest zgodne z zamówieniem podstawowym. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających zamieszczona została w ogłoszeniu oraz siwz do zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 49,65 % wartości zamówienia podstawowego (wg kosztorysu inwestorskiego). Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi 42,50% wartości zamówienia podstawowego (wg złożonej oferty).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostarczenia i wydawania na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 posiłku jednodaniowego w roku szkolnym 2025/2026"
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków jednodaniowych dla uczniów SP2 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Świadczenie usług cateringowych tj. przygotowanie i dostawa posiłków jednodaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 4 w roku szkolnym 2025/2026"
- "Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy dziennych jednodaniowych posiłków dla dzieci uczęszczających do SP nr 17 im. A. Mickiewicza w Gorzowie Wlkp. w roku szkolnym 2025/2026"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Remont budynku mieszkalnego dworu w Grodzisku
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi wraz z przebudową budynku oficyny na cele gastronomiczne
- Roboty remontowe w budynku Urzędu Miejskiego w Suwałkach
- Remont i aranżacja pomieszczeń z przeznaczeniem na pokoje biurowe w budynku Urzędu Dzielnicy Ursus.
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 233
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.