eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Gliwice: Wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 338699 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: wykazami nieruchomości oraz wykazem ilości osób i lokali użytkowych. Zakres obejmuje między innymi: Nieodpłatne wyposażenie nieruchomości w odpowiednią liczbę i rodzaj sprawnych pojemników i kontenerów, systematyczny odbiór i wywóz odpadów stałych na wysypisko wskazane w siwz, mechaniczne wypompowanie nieczystości płynnych przy pomocy samochodu asenizacyjnego i transport ze zrzutem do oczyszczalni ścieków wskazanej w siwz. Łączna ilość osób: 4333, łączna ilość nieczystości płynnych: 280 m3 na miesiąc..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.35.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1 ) posiadał zezwolenie - decyzję Prezydenta Miasta Gliwice na wykonywanie działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych stałych i płynnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice z jednoczesnym ich transportem, 2 ) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000,00 zł, na okres przynajmniej 12 miesięcy ( polisa obejmuje ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe ); 3 ) dysponował następującym sprzętem technicznym: śmieciarki bezpyłowe - min. 3 szt., samochód asenizacyjny - min. 1 szt., samochód ciężarowy skrzyniowy - min. 1 szt., 4) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy, którzy w chwili trwania postępowania nie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą wykazać w ofercie, iż takim potencjałem i osobami będą dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. W tym zakresie wykonawca może korzystać z zasobów innego podmiotu, który zobowiąże się do ich udostępnienia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie publiczne ( dot. pkt 3 i 4 ) 5) wykazał się 1 wykonanym zamówieniem o podobnym charakterze w ciągu ostatnich 3 lat; 6) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Po otwarciu ofert, zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału, o których mowa powyżej. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art.24 ust.4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art.26 ust.3 i 4 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: a ) przedłożyć w ofercie aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; b ) przedłożyć w ofercie dokument decyzję-zezwolenie wystawiony przez Prezydenta Miasta Gliwice na wykonywanie działalności polegającej na odbieraniu odpadów stałych i płynnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice z jednoczesnym ich transportem w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej formułą za zgodność z oryginałem; c ) w zał. oferty p.n. Wykaz urządzeń wykazać sprzęt, o którym mowa w pkt 3, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; d ) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, o którym mowa w pkt 3 , jeżeli w zał. oferty p.n. Wykaz urządzeń, wykonawca wskazał sprzęt, którym będzie dysponował ( jeżeli dotyczy ); e) w zał. oferty p.n. Potencjał kadrowy wykazać osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ( jeżeli dotyczy ); g ) w załączniku oferty p.n. Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat wykazać co najmniej 1 wykonane zamówienie o podobnym charakterze. Przez zamówienie o podobnym charakterze rozumie się wywóz odpadów komunalnych stałych z pojemników i kontenerów z terenu miejskiego dla minimum 4000 mieszkańców przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. h ) w ofercie przedłożyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia, o których mowa w pkt g ) zostały należycie wykonane. Dokumenty powinny dokładnie określać zakres prac, czas trwania zamówienia, obsługiwane powierzchnie w budownictwie mieszkaniowym. i ) przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 100.000,00 zł na okres przynajmniej 12 miesięcy. Dokumenty, o których wyżej mowa należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej formułą za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl lub www.zbm2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Przetargów, pok. nr 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.