eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-12

POZYCJA 33868

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA):

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: 1) procedura: Magdalena Ulandowska tel. +4822 654-91-92; 2) merytoryczne: Mirosława Morawska tel. +4822 811-86-11, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. nr 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl, www.zdm.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: CZĘŚĆ 1: - Anielewicza odc. Andersa-Okopowa - Świętojerska odc. Bonifraterska-Andersa - Dobra odc. Karowa-Nowy Zjazd - Pl. Grzybowski str. zach. z ul. Twardą na odc. Pl. Grzybowski-Świętokrzyska - Konwiktorska odc. Bonifraterska-Sanguszki, Sanguszki odc. Konwiktorska-Wyb. Gdańskie CZĘŚĆ 2: - Puławska odc. Kajakowa-Poleczki - Rosoła odc. Ciszewskiego-Dolina Służewiecka - Mokotowska odc. Piękna-Armii Ludowej - Dolina odc. Sobieskiego-Puławska - Filtrowa odc. Grójecka-Krzywickiego, Krzywickiego odc. Filtrowa-Nowowiejska, Nowowiejska odc. Filtrowa-Pl. Politechniki CZĘŚĆ 3: - Pileckiego odc. Pułwska-Ciszewskiego - Szczęśliwicka odc. Al. Jerozolimskie-Dickensa - Kłopotowskiego odc. Jagiellońska-Wyb. Szczecińskie - Jagiellońska odc. Al. Solidarności-Zamoyskiego CZĘŚĆ 4: - Żeromskiego odc. Reymonta-Marymoncka - Kasprzaka odc. Bema-Karolkowa - Prosta odc. Karolkowa-Towarowa. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 - 59.000,00 zł Część 2 - 100.000,00 zł Część 3 - 73.000,00 zł Część 4 - 79.000,00 zł W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe (na podstawie "rachunków zysku i strat" pozycja "przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: - w przypadku części 1 zamówienia - 15.000.000.00 zł. (słownie piętnaście milionów złotych zero groszy) / rocznie - w przypadku części 2 zamówienia - 35.000.000,00 zł. (słownie trzydzieści pięć milionów złotych zero groszy) / rocznie - w przypadku części 3 zamówienia - 20.000.000,00 zł. (słownie dwadzieścia milionów złotych zero groszy) / rocznie - w przypadku części 4 zamówienia - 20.000.000,00 zł. (słownie dwadzieścia milionów złotych zero groszy) / rocznie W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje b) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1- (xpb większe/równe 1). c) dysponowanie środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - przy realizacji części 1 zamówienia - 1.500.000,00 zł. (słownie jeden milion pięćset tysięcy złotych zero groszy) - przy realizacji części 2 zamówienia - 2.500.000,00 zł. (słownie dwa miliony pięćset złotych zero groszy) - przy realizacji części 3 zamówienia - 2.000.000,00 zł. (słownie dwa miliony złotych zero groszy) - przy realizacji części 4 zamówienia - 2.000.000,00 zł. (słownie dwa miliony złotych zero groszy) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej: 2.000.000,00 zł (słownie dwa miliony złotych zero groszy) - dla każdej części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje 2.2. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt 2.1. a) spełniają łącznie, z tym, że jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek co najmniej w wysokości nie mniejszej niż: dla części 1 - 10.000.000,00 zł. (słownie dziesięć milionów złotych zero groszy) dla części 2 - 25.000.000,00 zł. (słownie dwadzieścia pięć milionów złotych zero groszy) dla części 3 - 13.000.000,00 zł. (słownie trzynaście milionów złotych zero groszy) dla części 4 - 15.000.000,00 zł. (słownie piętnaście milionów złotych zero groszy) W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje 2. warunek określony w pkt 2.1. b) spełnia każdy z Wykonawców, 3. warunek określony w pkt 2.1. c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.). Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Doświadczenie jako kierownik podobnych robót lub z-ca kierownika 1. - Kierownik budowy (odpowiedzialny za wykonanie robót branży drogowej) - 1 osoba - 5 lat W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, przy zachowaniu warunku doświadczenia. Kierownik Budowy winien posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późniejszymi zmianami). Osobami / Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. 2.4. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.3. 2.5. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 3 zadania o złożoności i wartości porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o łącznej powierzchni 200 000 m kw. w tym jedno zamówienia na wymianę nawierzchni bitumicznej jezdni ulic miejskich o powierzchni nie mniejszej niż 25 000 m kw., poparte dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót. 2.6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.5. 2.7. Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. III.2.3) Wymagane dokumenty zostały wskazane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/176/PN/137/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.08.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: 1) Gotówka w kasie Zamawiającego 2) Potwierdzenie przelewu 3) Za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.08.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.08.2005, godzina 11:00, ZDM Warszawa, Chmielna 120 - sala konferencyjna IIIp. pok. 311.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawy - Anielewicza odc. Andersa-Okopowa - ilość m kw. - 22150 - Świętojerska odc. Bonifraterska-Andersa - ilość m kw. - 3550 - Dobra odc. Karowa-Nowy Zjazd - ilość m kw. - 7000 - Pl. Grzybowski str. zach. z ul. Twardą na odc. Pl. Grzybowski-Świętokrzyska - ilość m kw. - 4300 - Konwiktorska odc. Bonifraterska-Sanguszki, Sanguszki odc. Konwiktorska-Wyb. Gdańskie - ilość m kw. - 9500. 3) Zakres lub wartość: RAZEM ilość m kw. - 46.500 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawa - Puławska odc. Kajakowa-Poleczki - ilość m kw. - 20000 - Rosoła odc. Ciszewskiego-Dolina Służewiecka - ilość m kw. - 29400 - Mokotowska odc. Piękna-Armii Ludowej - ilość m kw. -6100 - Dolina odc. Sobieskiego-Puławska - ilość m kw. -8500 - Filtrowa odc. Grójecka-Krzywickiego, Krzywickiego odc. Filtrowa-Nowowiejska, Nowowiejska odc. Filtrowa-Pl. Politechniki - ilość m kw. - 15000. 3) Zakres lub wartość: RAZEM ilość m kw. - 79 000 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawa - Pileckiego odc. Pułwska-Ciszewskiego - ilość m kw. - 23550 - Szczęśliwicka odc. Al. Jerozolimskie-Dickensa - ilość m kw. - 17000 - Kłopotowskiego odc. Jagiellońska-Wyb. Szczecińskie - ilość m kw. - 7400 - Jagiellońska odc. Al. Solidarności-Zamoyskiego - ilość m kw. - 9700. 3) Zakres lub wartość: RAZEM ilość m kw. - 57 650 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wymiana nawierzchni bitumicznej jezdni ulic m.st. Warszawa - Żeromskiego odc. Reymonta-Marymoncka - ilość m kw. - 24100 - Kasprzaka odc. Bema-Karolkowa, Prosta odc. Karolkowa-Towarowa - ilość m kw. - 38300. 3) Zakres lub wartość: RAZEM ilość m kw. - 62 400 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.