eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morawica › DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH - Nr sprawy EZP-252-23/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-28

Morawica: DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH - Nr sprawy EZP-252-23/2008
Numer ogłoszenia: 338657 - 2008; data zamieszczenia: 28.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MLEKA I PRZETWORÓW MLECZNYCH - Nr sprawy EZP-252-23/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych wg formularza asortymentowo-cenowego, który określa szacunkowe ilości jakie winny być dostarczone w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy: - mleko 2% - 170 000 litrów - śmietana 18% - 8 900 kg - ser twarogowy półtłusty - 9 000 kg - ser podpuszczkowy żółty -twardy- 1 300 kg - ser topiony - 23 000 szt - masło extra - 2 700 kg - masło roślinne - 4 550 kg - jogurt naturalny - 500 kg, - mleko w proszku pełne - 340 kg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na potwierdzenie, czego Zamawiający wymaga: -wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia po-stępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. zrealizowane co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia realizowane w sposób ciągły przez okres 12 m-cy, o wartości minimum 500 000,00 zł. brutto każda. Jeżeli czas realizacji danej dostawy jest dłuższy to jej wartość winna być proporcjonalnie wyższa tak aby wartość zrealizowanej w ciągu 12 miesięcy do-stawy wynosiła minimum 500 000,00 zł. brutto. Uwaga : Przez jedną dostawę należy rozumieć realizację jednej umowy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Wyraża zgodę na 30 dniowy termin płatności faktur za wykonaną dostawę. 6. Spełnia wszystkie inne wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na pod-stawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców w pkt. V SIWZ, sto-sując formułę spełnia-nie spełnia wypełniając druk ZP-14..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest w celu potwier-dzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów: a) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik do SIWZ); b) oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich peł-nomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 2.Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: d) wypełniony formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru; (załącznik do SIWZ). e) prawidłowo wypełniony formularz asortymentowo-cenowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji; (załącznik do SIWZ). f) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie tj. zrealizowane co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia realizowane w sposób ciągły przez okres 12 m-cy, o wartości minimum 500 000,00 zł. brutto każda. Jeżeli czas realizacji danej dostawy jest dłuższy to jej wartość winna być proporcjonalnie wyższa tak aby wartość zrealizowanej w ciągu 12 miesięcy dostawy wynosiła minimum 500 000,00 zł. brutto (załącznik do SIWZ). g) oświadczenie wykonawcy, że dostawy towaru będą realizowane specjalistycznym transportem zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r. (Dz.U. z 2003r. Nr 21, poz. 179 ze zm.), w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności h) zaakceptowany wzór umowy. 3.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres niezmienności cen liczony od dnia zawarcia umowy - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub w formie pisemnej w Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w cenie 10,00zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 10:45, miejsce: Dziale Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dofinansowany ze srodków unijnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.