To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-10
Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. 1-go Maja 12
Numer ogłoszenia: 338638 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284620 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. 1-go Maja 12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne, 45430000-0 - pokrywanie podłóg i ścian, 45442100-8 - roboty malarskie. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Domu Studenckiego nr 8 Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanego w Sopocie przy ul. 1-go Maja 12. 3. Zakres prac obejmuje: 1) malowanie pokoi, korytarzy i klatek schodowych, 2) wymiana posadzki w Sali TV z ułożeniem nowej wykładziny dywanowej. Ad 1) malowanie pokoi, korytarzy i klatek schodowych Roboty budowlane w tym: - odbicie luźnych tynków i ich uzupełnienie, - zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich, - zagruntowanie malowanych podłoży, - malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą akrylową zmywalną w jasnym kolorze np. dekoral, sigma, dulux lub równoważną z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem, - wykonanie lamperii na klatce schodowej i korytarzach, - odnowienie balustrad wraz z pochwytami klatki schodowej, - szlifowanie, zabezpieczenie środkami ppoż. oraz lakierowanie boazerii w Sali TV, - malowanie rur i grzejników, - czyszczenie i malowanie stolarki okiennej i drzwiowej. Ad 2) wymiana posadzki w Sali TV z ułożeniem nowej wykładziny dywanowej Roboty budowlane w tym: - rozebranie starych warstw posadzkowych, - wykonanie nowych warstw wyrównawczych pod posadzki, - ułożenie nowej wykładziny dywanowej, przeznaczonej do stosowania w obiektach użyteczności publicznej o dużej odporności na ścieranie, antystatycznej, - wymiana listew przyściennych drewnianych. Roboty towarzyszące w tym: roboty rozbiórkowe, wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych, przygotowawcze w tym np. wynoszenie mebli z pokoi, zabezpieczające, porządkowe, sprzątanie wraz z myciem okien sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. 4. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury. 5. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 6. Prace będą się odbywać w czynnym obiekcie. 7. Zakres robót przedstawia załącznik nr 8 do SIWZ - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych; wszystkie materiały przed wbudowaniem muszą być uzgodnione z Inspektorem Nadzoru. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych należy wykonać zgodnie z projektem i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem Użytkownika i Inspektorem Nadzoru. 9. Wykonawca zapewni wysoką jakość wykonywanych robót. 10. Wszelkie podane w dokumentacji projektowej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 11. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada zbliżone (nie gorsze) do produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie zbliżone właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 12. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia określa harmonogram rzeczowo-finansowy robót zaakceptowany przez Zamawiającego i dostarczony przed podpisaniem umowy (rozdział XVI SIWZ). 13. Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego przekazywania Użytkownikowi wyremontowanych pomieszczeń zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót (harmonogramem rzeczowo-finansowym robót). 14. W miarę potrzeb oraz postępu realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego. 15. Każda aktualizacja/zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego musi być uzasadniona i wymaga zgody i akceptacji Zamawiającego. 16. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określone są w § 5 załącznika nr 7 do SIWZ - projekt umowy. 17. Zamawiający zobowiązuje się w szczególności do: 1) przekazania Wykonawcy terenu robót, 2) zapewnienia nadzoru inwestorskiego, 3) odbioru przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 7 załącznika nr 7 do SIWZ - projekt umowy, 4) zapłaty wynagrodzenia zgodnie z zapisami w § 2 załącznika nr 7 do SIWZ - projekt umowy. 18. Wykonawca nie może umieszczać reklam na terenie i obiektach Uniwersytetu Gdańskiego w trakcie prowadzonych robót bez zgody Zamawiającego. 19. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy od daty zakończenia czynności odbioru końcowego robót, okres obowiązywania rękojmi nie może zakończyć się wcześniej niż z upływem 3 miesięcy od dnia zakończenia okresu gwarancji. 20. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Zamawiającego przed podpisaniem umowy m. in. kosztorysu ofertowego wraz z cenami jednostkowymi - rozdział XVI pkt. 7 SIWZ. 21. Kosztorys będzie wykorzystany do obliczenia wynagrodzenia w przypadku wykonania części zamówienia oraz ustalenia wartości zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w rozdziale XVIII SIWZ. W takim przypadku cena robót zostanie obliczona na podstawie parametrów cenotwórczych z kosztorysu ofertowego, a ceny materiałów na podstawie średnich cen wg cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wbudowania. 22. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu robót jednak nie więcej niż o 20% wynagrodzenia określonego w ust. 1 § 2 załącznika nr 7 do SIWZ - projekt umowy, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 23.Termin rozpoczęcia robót: niezwłocznie po podpisaniu umowy. Termin zakończenia robót: 25.09.2012r. 24.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 8 do SIWZ (dokumentacja techniczna) i załączniku nr 7 do SIWZ (projekt umowy).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Ogólnobudowlany Jan Wiśniewski, ul. Leśna Góra 29 lok. 18, 80-281 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88490,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 74397,96
Oferta z najniższą ceną: 74397,96 / Oferta z najwyższą ceną: 120039,03
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
więcej: Pokrywanie podłóg i ścian »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





