eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Kraków: USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 338582 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311670 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA W ZAKRESIE NAPRAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy sprzętu medycznego według 2 grup: grupa 1 - naprawa DERMATOMU ELEKTRYCZNEGO grupa 2 - naprawa KOLONOSKOPU firmy OLUMPUS CF Q 165L grupa 3 - naprawa optyk 30o - 4 szt. 70o - 1 szt. grupa 4 - zakup i wymiana obudowy nogi stołu operacyjnego STERIS Cmax w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zastrzega się częściowy wybór ofert gdzie część stanowią grupy od 1 do 4 , 3. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do specyfikacji dla poszczególnej grupy zostaną odrzucone; 4. Zakończenie usługi naprawy musi nastąpić w terminie a) dla grup 1 i 2 - do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy b) dla grup 3 i 4 - do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy 5. Zamawiający udostępni sprzęt medyczny w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wykonania naprawy w siedzibie Wykonawcy, ewentualny koszt transportu danego urządzenia należy wkalkulować w cenę usługi. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów transportu. 6. Wykonawca udzieli co najmniej 6 miesięcznej gwarancji na naprawiony sprzęt medyczny. 7. W okresie udzielonej gwarancji na wymienione części Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia serwisu gwarancyjnego w zakresie wymienionych części. Wykonawca pokrywa koszty usługi na swój koszt (obejmującego również dojazd i transport), polegającego na wymianie ich części, na wolne od wad, na warunkach opisanych w niniejszej umowie. 8. W ramach świadczenia serwisu gwarancyjnego, o którym mowa w pkt. 7 i 8, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt (łącznie z kosztami transportu i dojazdu) awarii, wad, bądź usterek w terminie 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy tj. sobota, niedziela, święta) od dnia zgłoszenia. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: grupa 2 - - naprawa KOLONOSKOPU firmy OLUMPUS CF Q 165L

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-MED PLUS Lidia Kuśnierz, CZarnochowice 67, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2370,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2915,10

  • Oferta z najniższą ceną: 2915,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2915,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: grupa 3 - naprawa optyk 30o - 4 szt. 70o - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POL-MED PLUS Lidia Kuśnierz, Czarnochowice 67, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8617,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10452,54

  • Oferta z najniższą ceną: 10452,54 / Oferta z najwyższą ceną: 10452,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.