eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opolewykonanie prac konserwatorskich wyposażenia ruchomego kościoła, kaplic i krypty w związku z realizacją projektu nr Z/2.16/1/1.4/9/05 p.n. "Renowacja zabytkowego zespołu kościelno-klasztornego o.o. Franciszkanów



Ogłoszenie z dnia 2007-06-18

POZYCJA 33852

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: wykonanie prac konserwatorskich wyposażenia ruchomego kościoła, kaplic i krypty w związku z realizacją projektu nr Z/2.16/1/1.4/9/05 p.n. "Renowacja zabytkowego zespołu kościelno-klasztornego o.o. Franciszkanów Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakon Braci Mniejszych, Dom Zakonny w Opolu (Klasztor Franciszkanów), do kontaktów: o. Piotr, Dariusz Mędrak OFM, Pl. Wolności 2, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4531382; 0607 056878, fax 077 4548909, e-mail: klasztor@franciszkanie.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Instytucja wyznaniowa; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie prac konserwatorskich wyposażenia ruchomego kościoła, kaplic i krypty w związku z realizacją projektu nr Z/2.16/1/1.4/9/05 p.n. "Renowacja zabytkowego zespołu kościelno-klasztornego o.o. Franciszkanów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Zespół kościelno-klasztorny o.o. Franciszkanów w Opolu pl. Wolności 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowa renowacja i konserwacja wyposażenia ruchomego kościoła, kaplic i krypty, zgodnie z zakresem określonym w programie prac konserwatorskich dla wyposażenia ruchomego , a w szczególności ołtarzy, ambony, rzeźb, prospektu organowego, szafy barokowej, obrazu "Ukrzyżowanie", stolarki drzwiowej. Ponadto przewiduje się wymianę ławek i kinkietów w kościele 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Poświadczenie poprawnego i terminowego zrealizowania wykazanych projektów referencyjnych przez zamawiających. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych Oryginalny kod CPV: 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów Kod CPV wg słownika 2008: 92.52.12.20 - Usługi ochrony eksponatów Oryginalny kod CPV: 36.11.20.00 - Siedziska z ramą drewnianą Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.10.00 - Siedziska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EUR i poniżej 5 278 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 20.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 8 000 PLN w formie zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Udział w postępowaniu mogą wziąć wszyscy wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, wykonawcy składają dokumenty określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, dokumenty zgodnie z par. 1 ust. 2 pkt 2, 4, 5 i 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Dokumenty zgodnie z par. 1 ust. 1 pkt 3 i ust. 2 pkt 2, 4, 5 i 6, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena (%) 90 2. 2. Termin (%) 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.06.2007, godzina 11:00, Opole, pl. Wolności 2, klasztor o.o. Franciszkanów 1, piętro sala Biblicum.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR - priorytet 1, działanie 1.4 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.