eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P/28/SERWER/2014 na dostawę sprzętu komputerowego i sieciowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-13

Warszawa: P/28/SERWER/2014 na dostawę sprzętu komputerowego i sieciowego
Numer ogłoszenia: 338512 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 313080 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej", ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P/28/SERWER/2014 na dostawę sprzętu komputerowego i sieciowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sieciowego wraz z instalacją (zwanego dalej sprzętem), na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz sprzętu określony został w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. Postępowanie poza sprzętem wymienionym w Załączniku nr 2 obejmuje także niezbędny osprzęt oraz działanie organizacyjno - inwestycyjne niezbędne do zamontowania, uruchomienia i eksploatacji ww. sprzętu. Dostarczony sprzęt musi być kompletny i gotowy do uruchomienia bez dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu do Szpitala ani wjazdu na jego teren. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą. Wykonawca w pełni odpowiada za zgodność i terminowość wykonania usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe wskutek realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. Zawarta umowa traktowana będzie przez Zamawiającego jako ryczałtowa umowa rezultatu, której efektem jest dostarczenie i uruchomienie (zapewnienie funkcjonowania) wyspecyfikowanego w Załączniku nr 2 do SIWZ sprzętu. Zamawiający zaznacza, iż po stronie Wykonawcy w ramach wyżej wymienionej umowy pozostają także działania związane z wniesieniem, ustawieniem itp. sprzętu a także jego przyłączeniem do sieci Szpitala oraz, jeśli zaistnieje taka potrzeba - utylizacja zdemontowanych urządzeń, przeprowadzona zgodnie z odnośnymi przepisami, a w przypadku nośników informacji także Szpitalną Polityką Bezpieczeństwa. W związku z powyższym Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty zapoznanie się z warunkami technicznymi poprzez bezpośrednią lustrację Szpitala. Ewentualne dostosowanie zasilania podstawowego i rezerwowego dla sprzętu wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ leży po stronie Wykonawcy, a Zamawiający przyjmuje iż Wykonawcy znane są warunki i możliwości techniczne oraz nadział mocy. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż budynek i instalacje Szpitala objęte są gwarancją Generalnego Wykonawcy - WARBUD S.A., w związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody Generalnego Wykonawcy na wykonanie wszelkich prac związanych z dostosowaniem instalacji, lub zobowiązuje się do przejęcia gwarancji. Wykonawca zobowiązuje się do: udzielenia minimum 36 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, udzielenia minimum 6-miesięcznej gwarancji na wykonane czynności naprawcze, zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, stanowiącą tajemnicę służbową Zamawiającego, zapłaty kosztów szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z niewłaściwym wykonaniem czynności związanych z realizacją przedmiotu za mówienia lub zaniechaniem wykonania tych czynności. Zamawiający informuje, że wszystkie wymienione urządzenia znajdują się w pomieszczeniach czynnego Szpitala. Zamawiający oczekuje, że w związku z bieżącą obsługą pacjentów, czynności gwarancyjne w jak najmniejszym stopniu będą utrudniały funkcjonowanie Szpitala i obsługę pacjentów. dokonywania napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wymontowania uszkodzonej części lub zabrania uszkodzonego sprzętu do serwisu, na żądanie Zamawiającego, Wykonawca na ten czas na własny koszt zamontuje własną część lub wstawi zamienny sprzęt, tak aby nie zakłócić bieżącego funkcjonowania szpitala i obsługi pacjentów. Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i zobowiązuje się do przestrzegania Szpitalnej Polityki Bezpieczeństwa. W szczególności zadba o to, by dane osobowe oraz wszelkie dane mogące mieć wpływ na bezpieczeństwo Szpitala a zawarte w sprzęcie naprawianym były należycie zabezpieczone przed osobami trzecimi. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada aktualną polisę, która przez czas związania umowy zabezpieczy roszczenia w przypadku szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48822000-6 - Serwery komputerowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT Serwis Sp. z o.o., Żołnierska 5a, Szczecin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 317073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 380215,60

  • Oferta z najniższą ceną: 380215,60 / Oferta z najwyższą ceną: 380215,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.