To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Mrozy: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
Numer ogłoszenia: 3384 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 458648 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej im. dr. Teodora Dunina, Rudka, Al. Teodora Dunina 1, 05-320 Mrozy, woj. mazowieckie, tel. 25 757 43 43, faks 25 757 43 43.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług pralniczych przez okres 24 miesięcy od daty podpisania umowy. W zakres wykonywanej usługi wchodzi: odbiór (z załadunkiem) pełnego asortymentu prania (brudnego), dezynfekcja, pranie, suszenie, drobne naprawy (zszywanie, cerowanie, przyszywanie guzików itp.), maglowanie, prasowanie oraz transport (z rozładunkiem) czystego prania do magazynu zamawiającego. 2. Usługi pralnicze obejmują oznakowany trwałym znakiem następujący asortyment prania: -prześcieradła /białe bawełniane, kolorowe z kory -powłoki /białe bawełniane, kolorowe z kory -powłoczki /białe bawełniane, kolorowe z kory, -odzież ochronna i robocza; fartuchy, spodnie, spódnice, żakiety i bluzy białe i kolorowe; ubrania i kurtki ocieplane, -obrusy /białe i kolorowe -mopy, -materace z gąbki + pokrowce -zasłony, firany, serwetki białe i kolorowe, ściereczki, ręczniki /frote, płócienne -kołdry i poduszki z anilany, koce, -odzież osobista pacjentów z Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego. Przewidywana ilość prania w okresie trwania umowy wynosi 55690,00kg 3. Partie prania brudnego będą odbierane z magazynu zamawiającego transportem wykonawcy dwa razy w tygodniu : poniedziałek i czwartek w godz. 0900 - 1200., na podstawie protokołu odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. Transport odbywał się będzie środkami wykonawcy dopuszczonymi do świadczenia w/w usług na podstawie stosownych zezwoleń wydanych przez jednostki do tego uprawnione. Asortyment prania brudnego bez jego sortowania będzie umieszczany w workach samouwalnialnych będących własnością zamawiającego, a następnie w workach z folii polietylenowej koloru pomarańczowego. Worki samouwalnialne są oznakowane: pasek zielony - pranie ogólne pasek czerwony - pranie zakaźne pasek żółty - pranie wysoce zakaźne 4. Przewidywana ilość prania jest ilością szacunkową, zamawiający może przekazać mniejsze ilości asortymentu w związku z mniejszą ilością hospitalizowanych pacjentów. 5. Partie prania winny wrócić do zamawiającego nieuszkodzone, czyste, zabrudzenia skutecznie usunięte, dobrze wymaglowane - uprasowane, dające poczucie świeżości i czystości. Kolorowe wstawki w ubraniach nie mogą być odbarwione, a suwaki oraz guziki zachowane i nieuszkodzone. 6. Usługa prania winna być wykonywana przy użyciu środków piorących i dezynfekujących posiadających stosowne atesty gwarantujące technologie niskotemperaturowe w procesie prania i dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Atesty na w/w środki piorące i dezynfekujące powinny być dostarczone zamawiającemu przy odbiorze pierwszej partii czystego prania. W przypadku zmiany środków, wykonawca dostarczy atesty na nowe środki. 7. Partie czystego prania będą odbierane dwa razy w tygodniu; wtorek i piątek w godzinach 08:00 - 11:00. Ważenie prania czystego odbywa się u zamawiającego w obecności wykonawcy. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie przyjęcia partii czystego prania z następujących powodów: -nie jest właściwie uprane - możliwość komisyjnego odbioru w przypadku spornej oceny wykonania usługi, -uległa uszkodzeniu mechanicznemu podczas procesu prania i nie nadaje się do naprawy, -innych uszkodzeń, na skutek stosowania nieodpowiednich środków piorących i dezynfekujących. 9. W przypadku stwierdzenia nienależytej jakości wykonanej usługi wykonawca zobowiązany jest do ponownego jej wykonania w terminie 24godz., licząc od daty zgłoszenia reklamacji. 10. W przypadku zagubienia któregokolwiek z asortymentów prania wykonawca zobowiązany jest do jego zakupienia i zwrotu zamawiającemu w terminie 7 dni licząc od daty złożenia pisemnej reklamacji. 11. Świadczenie usługi objętej niniejszym zamówieniem odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi obowiązującymi w placówkach ochrony zdrowia oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec uprawnionych organów kontrolnych Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania kontroli mikrobiologicznej bielizny nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu i przekazywania wyników kontroli zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.39.30.00 - Usługi krawieckie 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROTECH Sp. z o.o., ul. Glogera 25, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189346,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 152752,10
Oferta z najniższą ceną: 152752,10 / Oferta z najwyższą ceną: 197276,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MROZY
więcej: przetargi MROZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników GPO Sp. z o.o. w Bogatyni
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Usługa prania świadczona dla Zakładu Karnego w Czerwonym Borze oraz jego Oddziału Zewnętrznego w Grądach-Woniecku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.