eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemu InfoMedica oraz modułów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-11-08

Ogłoszenie nr 338476 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.

Gdańsk: usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemu InfoMedica oraz modułów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 320442


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny 22196438500000, ul. ul. Nowe Ogrody  42375, 80803   Gdańsk, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, faks 58 761 46 29, 58 768 48 29, e-mail zamowienia_publiczne@wss.gda.pl
Adres strony internetowej (URL): www.copernicus.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemu InfoMedica oraz modułów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

D10.251.68.M.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru autorskiego i serwisu pogwarancyjnego systemu InfoMedica oraz modułów posiadanych przez Copernicus PL Sp. z o . o . w zakresie: 1) Nadzór autorski a) udostępnienie poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania), b) rozwój oprogramowania aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami wewnętrznymi, przekazywanie Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania aplikacyjnego oraz udostępnianie uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego (nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego), c) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego, d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj. (dodatkowych modyfikacji płatnych) oprogramowania aplikacyjnego. 2) Opieka serwisowa Wykonawca zapewni w ramach serwisu: a) 60 wizyt serwisowych rocznie w terminach uzgodnionych przez strony. W okresie obowiązywania umowy 120 wizyt serwisowych. W ramach powyższych wizyt wykonywane będą następujące czynności: instalowanie i szkolenie użytkowników z nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego oraz zmiana parametrów oprogramowania, pomoc w usuwaniu awarii oprogramowania aplikacyjnego powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwość wykonania terminowych prac, bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, na wniosek Zamawiającego pomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu oprogramowania aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na nośnikach magnetycznych, pomoc w elektronicznym przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Departamentu Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, Departamentu Finansów Urzędu marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Wojewódzkiego Zespołu Medycznego Opieki Zdrowotnej, Państwowego Zakładu Higieny, banków, itp.). b) Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. 3) Licencje Część administracyjna Finanse i Księgowość 28 Rachunek Kosztów 8 Rejestr Sprzedaży 23 Kasa 3 Kadry 13 Płace 10 Grafiki 1 Środki Trwałe 7 Wyposażenie 7 Gospodarka Materiałowa 4 Obsługa zamówień i przetargów 5 Zamówienia Wewnętrzne 1 FKK import z systemów zewnętrznych/InfoMedica 1 Część medyczna Ruch Chorych 12 Apteka 4 Apteczki Oddziałowe 2 Przychodnia PRO: z moż­li­wością korzystania z modułów Przychodnia licencja otwarta na nieograniczoną ilość użytkowników 1 Laboratorium 4 Pracownia Diag­no­sty­czna PRO: z moż­li­wością korzystania z modułów Pracownia Diag­nostyczna licencja otwarta na nieograniczoną ilość użytkowników 1 Zlecenia licencja otwarta na nieograniczoną ilość użytkowników 1 Integracja z RIS/PACS firmy Pixel Technology s.c. licencja na funkcjonalność 1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 72250000-2
Dodatkowe kody CPV: 72267000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT398856.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ASSECO Poland S. A.,  ,  ul. Olchowa 14,  35-322,  Rzeszów,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 490592.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zamówienia z wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1) lit b)  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
uzasadnienie prawne:art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b Uzasadnienie faktyczne: Firma Asseco Poland S.A. jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego InfoMedica, co pozwala mu na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad tym systemem oraz udzielenie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów systemu. Nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. W związku z powyższym wystąpiła okoliczność, że usługa może być świadczona przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów tj. zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.