eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinŚwiadczenie usług dla MPO Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadaniazadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC,NNW,AC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-26

Lubin: Świadczenie usług dla MPO Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC,NNW,AC
Numer ogłoszenia: 338445 - 2010; data zamieszczenia: 26.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Rynek 28, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 7249940, faks (76) 7249950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.lubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dla MPO Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC,NNW,AC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dla MPO Sp. z o.o. w zakresie ubezpieczeń z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacje pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC, NNW,AC CPV - 66510000-8 - usługi ubezpieczenia A. ZADANIE nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej (CPV - 66515100-4, CPV - 66516000-0): 1) ubezpieczenie mienia Spółki: 1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych: a) budynki i budowle b) maszyny, urządzenia, wyposażenie, niskocenne składniki majątku c) gotówka w lokalu 1.2. ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, 1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, 1.4. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu. oraz stłuczenia szyb 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisem i zakresem,przedmiotem ubezpieczenia zawartym w rozdz. IV SIWZ B. ZADANIE nr 2 - Ubezpieczenie komunikacje pojazdów MPO SP z o.o.- OC,NNW,AC : ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o: . a) obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych -OC (CPV 66516100-1) b) ubezpieczenie kierowcy i pasażera,- NNW, - (CPV- 66512100-3) c) ubezpieczenie Auto Casco, - AC - CPV(66514110-0) zgodnie z opisem, zakresem, przedmiotem zawartym w rozdz. IV SIWZ wraz z załącznikami.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla zadania nr 1 i zadania nr 2, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski w zakresie grup objętych przedmiotem zamówienia na które Wykonawca składa ofertę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz oferty zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym dla zadania nr 1 - załącznik nr 1a SIWZ lub/i formularzem cenowym dla zadania nr 2 - załącznik nr 1b SIWZ - (w zależności na które i na ile zadań Wykonawca będzie składać ofertę) b) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty - reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, mianowicie: - Zamawiający, żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - (w przypadku spółki cywilnej winien złożyć każdy przedsiębiorca z osobna), aktualną umowę spółki cywilnej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy itp. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - W oparciu o art. 26 ust. 3 i 4 ustawy pzp, w zakresie odnoszącym się do pełnomocnictw, będziemy występować do wykonawców będących osobami fizycznymi o uzupełnienie lub wyjaśnienie upoważnienia do podpisania oferty. Dla wykonawców będących osobami fizycznymi wskazane powyżej zaświadczenie będzie właśnie dokumentem potwierdzającym prawo do złożenia podpisu. c) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.- tyko w przypadku złożenia oferty wspólnej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień (aneksowania) niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków wprowadzenia takiej zmiany: 1) w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu Ubezpieczenia wynikające z ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie należnej składki ubezpieczeniowej w następujących przypadkach: - zmian w przedmiocie zamówienia (podwyższenia lub obniżenia sum ubezpieczenia) w związku z zakupem środków trwałych, sprzętu elektronicznego, maszyn, urządzeń, oraz ich modernizacją, likwidacją, sprzedażą lub zawarciem umów o użytkowanie, najem, lub leasing mienia będącego własnością osób trzecich. - odtworzenia sum ubezpieczenia przedmiotów nietrwałych i wartości pieniężnych w związku z wypłatą odszkodowania w tym mieniu (za zgodą Ubezpieczyciela) - odtworzenia sumy gwarancyjnej ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w przypadku wypłaty odszkodowania z tego ubezpieczenia (za zgodą Ubezpieczyciela) - rozszerzenia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w przypadku konieczności objęcia ochroną ubezpieczeniową nowych ryzyk dodatkowych (za zgodą Ubezpieczyciela) - podwyższenia sumy gwarancyjnej ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z przyczyn powstałych niezależnie od Zamawiającego. 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podwyższenia sumy gwarancyjnej w okresie trwania umowy, w takim przypadku Ubezpieczyciel zobowiązuje się w ciągu 2 dni roboczych do wystawienia dokumentu (polisy) potwierdzającej niniejszą zmianę. 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany dotyczącej terminów płatności, wysokości i liczby rat składki w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty. dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień (aneksowania) niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków wprowadzenia takiej zmiany: 1) korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu Ubezpieczenia wynikające z ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie należnej składki ubezpieczeniowej w następujących przypadkach: - nowo zakupionych pojazdów będą one automatycznie objęte ubezpieczeniem na warunkach określonych w umowie (z zastosowanie stawek ustalonych dla odpowiedniej kategorii pojazdu) - po uprzednim pisemnym zgłoszeniu ich do ubezpieczenia. - wycofania z ubezpieczenia pojazdów w czasie trwania umowy składka będzie zwracana proporcjonalnie do niewykorzystanego okresu lub z zmian w zakresie ubezpieczenia pojazdów. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany dotyczącej terminów płatności, wysokości i liczby rat składki w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Rynek 28, 59-300 Lubin - pokój 10 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Rynek 28, 59-300 Lubin w pokoju nr 10 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ubezpieczenie mienia Spółki: 1.1. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych: a) budynki i budowle b) maszyny, urządzenia, wyposażenie, niskocenne składniki majątku c) gotówka w lokalu 1.2. ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń, 1.3. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, 1.4. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu. oraz stłuczenia szyb 2) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakresu stanowi rozdział IV SIWZ wraz z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o.- OC, NNW, AC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów MPO Sp. z o.o: . a) obowiązkowe ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych -OC b) ubezpieczenie kierowcy i pasażera,- NNW, (następstw nieszczęśliwych wypadków) c) ubezpieczenie Auto Casco, - AC - szczegółowy opis przedmiotu i zakresu zamówienia stanowi rozdział IV siwz wraz z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.