Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338394 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Olsztyn: Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów i materiałów certyfikowanych do badań mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, krajowy numer identyfikacyjny
29180700000, ul.
ul. Żołnierska
16,
10561
Olsztyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
895 279 500, e-mail
, faks
895 279 788.
Adres strony internetowej (URL): www.wsse.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.wsse.olsztyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.wsse.olsztyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie pocztą
Adres:
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16, pok.201
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów i materiałów certyfikowanych do badań mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
Numer referencyjny: ZP/3230/15/16
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, wzorców, testów i materiałów certyfikowanych do badań mikrobiologicznych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie. przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań: Zadanie 1 - LBŚiŻ - Odczynniki GC, HPLC - 1 op. Zadanie 2 - LBŚiŻ- Odczynniki cz.d.a. - 69 op. Zadanie 3 - LBŚiŻ - Wzorce - 5op. Zadanie 4 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Bufory i roztwory - 9op. Zadanie 5 - LBŚiŻ - Wzorzec wieloparametrowy CombiCheck 50 - 1op. Zadanie 6 - LBŚiŻ - Materiały certyfikowane do badań mikrobiologicznych - 5op. Zadanie 7 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Testy do wykrywania oksydazy - 12op. Zadanie 8 - LBŚiŻ -Test do identyfikacji Bacillus spp - 1op. Zadanie 9 - LBŚiŻ - Testy do badania wody - 55op. Zadanie 10 - LBEK - Odczynniki do reakcji PCR - 2op. Zadanie 11 - Laboratorium w Elblagu - Odczynnik do wytwarzania atmosfery beztlenowej i test emulacyjny - 8op.
II.5) Główny kod CPV: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Korzystając z przepisów art.26 ust.2 ustawy Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia nie wymaga od wykonawcy, którego oferta został najwyżej oceniona złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia. Dla wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wstępna ocena braku podstaw do wykluczenia będzie jednocześnie oceną ostateczną.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z §13 ust. 1 Rozporządzenia Ministara Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, dosłanie dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań zamawiającego opisanych w formularzach cenowych ( odpowiednio dla każdego zadania). Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wyknawcę, którego oferta został najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego ( określonych w formularzach cenowych-odpowiednio dla kazdego zadania)
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Wykaz oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca składa wraz ofertą 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu(zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ); 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie wymienione w pkt 2. wraz z informacjami o których stanowi pkt. 3 niniejszego Rozdziału. Oświadczenia te powinny brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 5) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik numer 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku: 1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy, 2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyzy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21/11/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zadanie 1 - LBŚiŻ - Odczynniki GC, HPLC
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1 - LBŚiŻ - Odczynniki GC, HPLC - 1op.(octan amonu)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawyrówny lub krótszy niż 14 dni | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Zadanie 2 - LBŚiŻ- Odczynniki cz.d.a.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2 - LBŚiŻ- Odczynniki cz.d.a. - 69op. (1,5-difenylokabazyd, aceton, chlorek sodu roztwór 0,85%, denaturat, kwas azotowy stęż. ok. 65%, kwas solny, stęż. 35%+/-38%, Kwas winowy, PBS do fumonizyn, test na chlor wolny DPD wkład do Swift Hach Lange 0,02 - 2,00 mg/L Cl2, chlorek potasu KCL, azotan srebra, winian sodowo-potasowy x 4 H2O, Nadmanganian potasu 0.02 mol/l (0.1 N), Kwas solny 36% Tracepur, Kwas bromowodorowy 47%-49% do analizy, Chloroform do analizy, Siarczan hydrazyny do analizy)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Zadanie 3 - LBŚiŻ - Wzorce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 3 - LBŚiŻ - Wzorce - 5op.("Wzorzec mętności 10 NTU, Wzorzec barwy 500 Pt/l, Wzorzec twardości ogólnej 35,7 mmol/dm3 CaCO3, wzorzec chlorany 1g/1dm3, wzorzec chloryny 1g/1dm3)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Zadanie 4 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Bufory i roztwory
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 4 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Bufory i roztwory- 9op. (bufor, bufor pH 4,01 +/- 0,02 (25°C), bufor pH 9,18 +/- 0,01 (25°C), roztwór redox 600 mV, roztwór soli Page'a, Roztwór wstepny redox, utleniający, Roztwór standardowy redox 470mV)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy dostawy róny lub krótszy niż 14 dni | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Zadanie 5 - LBŚiŻ - Wzorzec wieloparametrowy CombiCheck 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 5 - LBŚiŻ - Wzorzec wieloparametrowy CombiCheck 50 - 1op. (wzorzec wieloparametrowy CombiCheck 50 do kontroli amoniaku)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Zadanie 6 - LBŚiŻ - Materiały certyfikowane do badań mikrobiologicznych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 6 - LBŚiŻ - Materiały certyfikowane do badań mikrobiologicznych - 5op. (szczep Campylobacter coli WDCM 00004, ATCC 43478, szczep Yersinia enterocolitica WDCM 00038, ATCC 9610, szczep Aspergillus niger ( brasiliensis) WDCM 00053, ATCC 16404, szczep Aspergillus caesiellus (restrictus) WDCM 00183, ATCC 42693, szczep Staphylococcus saprophyticus WDCM 00159, ATCC 15305)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
rótszy niż 14 dni | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Zadanie 7 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Testy do wykrywania oksydazy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 7 - LBŚiŻ, Laboratorium w Elblągu - Testy do wykrywania oksydazy -12op. (paskowy test ze strefą reakcyjną do wykrywania oksydazy cytochromowej w drobnoustrojach wodno-ściekowych,zgodnie z normą metodyczną + certyfikat; Paskowy test ze strefą reakcyjną do wykrywania Oksydasy cytochromowej)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dni | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Zadanie 8 - LBŚiŻ -Test do identyfikacji Bacillus spp
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 8 - LBŚiŻ -Test do identyfikacji Bacillus spp - 1op. (Manualny test -zestaw jakościowy do identyfikacji mezofilnych Bacillus spp. w tym przede wszystkim Bacillus cereus w żywności na zasadzie biochemicznego szeregu identyfikacyjnego- min. 10 reakcji biochemicznych)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy równy lub krótszy niż 14 dnia | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Zadanie 9 - LBŚiŻ - Testy do badania wody
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 9 - LBŚiŻ - Testy do badania wody - 55op. ( Sterylne plastikowe buteleczki do testów Colilert 18, Sterylne plastikowe buteleczki do testów Colilert 18, Tacki Quanti -Tray 2000, Tacki Quanti -Tray 2000,Test Colilert 18, Test Colilert 18, Wzorzec zabarwienia Quanti-Tray 2000 dla testu ilościowego)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin dostawy równy lub krótszy niz 14 dni | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Zadanie 10 - LBEK - Odczynniki do reakcji PCR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 10 - LBEK - Odczynniki do reakcji PCR - 2op.(zestaw do amplifikacji i wykrywania swoistego DNA werotoksycznych szczepów Escherichia coli)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
TERMIN DOSTAWY RÓWNY LUB KRÓTSZY NIŻ 14 DNI | 40 |
Część nr: 11
Nazwa: Zadanie 11 - Laboratorium w Elblagu - Odczynnik do wytwarzania atmosfery beztlenowej i test emulacyjny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 11 - Laboratorium w Elblagu - Odczynnik do wytwarzania atmosfery beztlenowej i test emulacyjny - 8op. (odczynnik do wytwarzania atmosfery beztlenowej, Test emulacyjny para TST)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
wy równy lub krótszy niż 14 dni | 40 |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Subskrypcja oraz przedłużenie posiadanych usług Microsoft 365 A3 i Microsoft 365 A5 na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Olsztynie.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, gospodarczych i sanitarnych na ogólnej powierzchni 200,00 m2 w budynku biurowym OD nr 2 w Sędławkach, Sędławki 4a - postępowanie II
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów 9-osobowych, typu mikrobus, specjalnie przystosowanych do przewozu osób z niepełnosprawnością na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- "Usługa wykonania nasadzeń zastępczych na terenie kompleksu wojskowego w Ostródzie administrowanego przez 22. WOG w Olsztynie"
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- W-5 ZP/4/2025 dostawa odczynników chemicznych/ laboratoryjnych, wyrobów laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego.
- Dostawa odczynników chemicznych do HPLC dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- 49.2025 Dostawa odczynników firm 10XGenomics i Beckman Coulter Polska Sp. z o.o. lub równoważnych na potrzeby Zakładu Histologii i Embriologii UMW
- Sukcesywna dostawa odczynników dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej
- Dostawa odczynników diagnostycznych i bakteriologicznych dla potrzeb Szpitala Specjali-stycznego Nr 2 w Bytomiu
- WIW.DA.272.6.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.