Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-17
Jarosław: MODERNIZACJA KOTŁOWNI W DPS W JAROSŁAWIU W RAMACH REALIZACJI DRUGIEGO ETAPU ZADANIA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKÓW I UZBROJENIA TERENU DPS W JAROSŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 338338 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , pl. Mickiewicza 4, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 0-16 624-37-80, faks 0-16 624-37-80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaroslaw.domypomocy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa Starostwa Powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA KOTŁOWNI W DPS W JAROSŁAWIU W RAMACH REALIZACJI DRUGIEGO ETAPU ZADANIA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKÓW I UZBROJENIA TERENU DPS W JAROSŁAWIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Kotłowni w DPS w Jarosławiu. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 1. roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 2. roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 3. roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 4. roboty instalacyjne hydrauliczne 5. instalowanie centralnego ogrzewania 6. instalowanie kotłów 7. instalowanie wentylacji 8. roboty instalacyjne elektryczne 9. roboty instalacyjne gazowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi PROJEKT WYKONAWCZY: Architektura, Konstrukcja, Instalacje wod. - kan., Instalacje elektryczne, Instalacje gazowe, Technologia kotłowni gazowej wraz z przedmiarami robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zawierająca Specyfikację ogólną, Roboty budowlane; Instalację wod-kan., Kotłownię, Instalację gazową i Instalację elektryczną stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - załącza stosowny wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnie z pkt 6 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną robotę odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co potwierdza stosownymi referencjami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, kierownika robót elektrycznych oraz kierownika robót gazowych. Osoby wskazane przez Wykonawcę - pełniące funkcje kierownicze - muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia potwierdzające ich przynależność do właściwej miejscowo Izby Inżynierów Budownictwa wystawione przed upływem terminu składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokumenty i oświadczenia zawarte w pkt 6 SIWZ - WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli w toku realizacji umowy zajdzie konieczność dokonania zmian technologicznych, projektowych lub konstrukcyjnych uzasadnionych z punktu widzenia interesu zamawiającego, stanowiących zmiany korzystne dla wyniku wykonanych prac budowlanych końcowy termin zakończenia robót może zostać przedłużony o czas niezbędny do dokonania w/w zmian, jednakże o czas nie dłuższy niż 30 dni. W/w zmiana umowy może zostać dokonana za zgodą zamawiającego i wykonawcy wyrażoną na piśmie, po uprzednim stwierdzeniu konieczności dokonania zmian przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz kierownika budowy wykonawcy w protokole konieczności zawierającym uzasadnienie konieczności dokonania zmian. Niezależnie od powyższego stosowne zmiany umowy (w szczególności dotyczące terminu zakończenia prac) mogą zostać dokonane jeżeli zajdzie taka potrzeba w wyniku okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie projektowania i ogłoszenia o zamówieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaroslaw.domypomocy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Plac Mickieiwcza 4
37-500 Jarosław
Budynek Administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Plac Mickieiwcza 4 37-500 Jarosław Gabinet Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu furgon w ramach projektu pn. PracujeMY w ZAZ w Starych Oleszycach
- Dostawa rękawic jednorazowych, z tworzyw sztucznych oraz chirurgicznych.
- Modernizacja Budynku nr 2 - parter, II piętro
- Przebudowa sal chorych i łazienek na Oddziale Dziecięcym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont segmentu C (łącznik w budynku internatu) w ZSCKR w Różańcu
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej w gminie Wyryki.
- Remont pomieszczeń magazynowych w piwnicy internatu w ZSCKR w Różańcu
- Remont w budynku warsztatowym H w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Modernizacja kotłowni stałopalnej w budynku Przedszkola w Parkowie
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.