eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiZakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-10

Tomaszów Mazowiecki: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 338332 - 2012; data zamieszczenia: 10.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 295714 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki, ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotowe zamówienie polega na dostawie następujących artykułów biurowych: 1) Flamastry komplet 6 kolorów - 10 kompletów; 2) Flamastry-pisaki czarne - 36 sztuk; 3) Kaseta wymienna do korektora typu PRITT SYSTEM, 4,2mm - 30 sztuk; 4) Korektor w pisaku np. typu ZL-103 PENTEL, cienka metalowa końcówka, poj. 4,2 mm - 50 sztuk; 5) Korektor w taśmie /kaseta wymienna, szer.4,2mm, typu PRITT-PELIKAN-PENTEL ZTFR5/ - 30 sztuk; 6) Nożyczki 16 cm - 20 sztuk; 7) Wkład typu ZENITH czarny, wielkopojemny, metalowy - 30 sztuk; 8) Zszywacz min.20 kart. - 25 sztuk.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.60 - Korektory 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARTON J. STRUSIO, S. STRUSIO SPÓŁKA JAWNA, ul. Piłsudskiego 3F, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 655,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1274,55

  • Oferta z najniższą ceną: 1274,55 / Oferta z najwyższą ceną: 1284,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.