eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych. ZnakZP/1/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-03

Prabuty: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych. Znak: ZP/1/16
Numer ogłoszenia: 33831 - 2016; data zamieszczenia: 03.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22336 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o., ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 55 262 43 28, faks 55 278 24 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów szewnych. Znak: ZP/1/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów szewnych, ładunków do staplerów i innych inwazyjnych wyrobów medycznych wykorzystywanych podczas zabiegów operacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania techniczne zawarte w SIWZ, a poszczególne parametry techniczne powinny wynikać z dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu. Przedmiot zamówienia musi być sterylny z wyraźnym oznakowaniem na opakowani jednostkowym z podanym okresem zachowania jałowości. Produkty jednorazowe muszą być umieszczone w indywidualnych opakowaniach, które utrzymują jałowość i umożliwiają wyjęcie i ich użycie w warunkach aseptycznych. Nici w indywidualnych saszetkach (opakowanie bezpośrednie) maja być umieszczone w opakowaniach zewnętrznych (pudełkach), które zapewnia zachowanie fizycznych i mechanicznych właściwości nici do czasu użycia. Szczegółowe dane bezwzględnie wymagane dla użytkownika do właściwej identyfikacji wyrobu powinny być umieszczone na każdym opakowaniu jednostkowym i na opakowaniu zewnętrznym (jeżeli dotyczy) i zawierać co najmniej: a. nazwę handlową i numer katalogowy; b. oznaczenie nitki: grubość i długość (jeżeli dotyczy); c. oznaczenie liczby igieł i nitek w saszetce (jeżeli dotyczy); d. oznaczenie igły: graficzne przedstawienie wyglądu igły, jej przekroju i długości (jeżeli dotyczy); e. numer serii. Opakowania zbiorcze powinno zawierać minimum: a. opis zawartości nie mniejszy niż na opakowaniu jednostkowym; b. wyraźnie oznaczoną liczbę opakowań jednostkowych w opakowaniu zbiorczym. Zamawiający wymaga, aby w ramach jednego zadania oferowano produkty od jednego producenta. Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim. Wykonawca oświadcza, że oferowane produkty spełniają wymogi ustawy z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45 poz.271 z późń. zm.) lub Ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107, poz.679). Wszędzie tam, gdzie użyto nazw własnych produktów, przyjmuje się, że mogą być zastosowane produkty równoważne. Produkt musi posiadać identyczne wskazania do zastosowania jak produkt opisany w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 10 zadań.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie Nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o., ul. Bawełniana 17, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7828,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4129,97

  • Oferta z najniższą ceną: 4129,97 / Oferta z najwyższą ceną: 8481,07

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie Nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COVIDIEN POLSKA Sp. z o.o., ul. Polna 11, 00-633 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9256,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10252,96

  • Oferta z najniższą ceną: 10252,96 / Oferta z najwyższą ceną: 10252,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie Nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o., ul. Bawełniana 17, 97-400 Bełchatów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28762,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13416,97

  • Oferta z najniższą ceną: 13416,97 / Oferta z najwyższą ceną: 29805,84

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie Nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3387,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3658,61

  • Oferta z najniższą ceną: 3658,61 / Oferta z najwyższą ceną: 4229,37

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie Nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAXTER POLSKA Sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 8, 00-380 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33405,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33123,68

  • Oferta z najniższą ceną: 33123,68 / Oferta z najwyższą ceną: 33123,68

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie Nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarys International Group Sp. z o.o. Sp. k., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5452,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2953,80

  • Oferta z najniższą ceną: 2953,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2953,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie Nr 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUN-MED Spółka Cywilna, ul. Franciszkańska 104/112, 91-845 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3768,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3024,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3024,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3024,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 9   

Nazwa: Zadanie Nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AESCULAP CHIFA Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90,72

  • Oferta z najniższą ceną: 90,72 / Oferta z najwyższą ceną: 90,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.