Ogłoszenie z dnia 2016-11-08
Ogłoszenie nr 338241 - 2016 z dnia 2016-11-08 r.
Susz: Przebudowa ulicy Jagiełły w Suszu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307949-016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susz, krajowy numer identyfikacyjny
53030100000, ul.
ul. Wybickiego
6,
14240
Susz, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
552 786 015, faks
552 786 222, e-mail
susz@susz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.susz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Jagiełły w Suszu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: "Przebudowa ulicy Jagiełły w Suszu". Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "obiektem" lub "przedmiotem zamówienia". 2.Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: "Przebudowa ulicy Jagiełły w Suszu" obejmuje: Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym - granice, pkt główne, repery, wytyczenie obiektu, obsługa w trakcie budowy i pomiar powykonawczy - 0,150km, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 15cm o spoinach wypełnionych piaskiem - 450,00m2, wywiezienie płyt drogowych samochodami z załadowaniem i wyładowaniem (miejsce odwozu wskaże inwestor) - 67,50m3, wyniesienie hydrantu nadziemnego o średnicy nominalnej 80 mm poza chodnik - wykorzystać materiał z istniejącego hydrantu - 1 kpl., rury ochronne z tworzyw śr. 110 mm układane w wykopie - budowa - 58,50mb, wymiana studni kablowych telekomunikacyjnych prefabrykowanych magistralnych monolitycznych, SK-6 - pod nadzorem właścicielskim Orange Polska - 2szt., regulacja wysokości ramy włazu studni telekomunikacyjnych - 6 szt. Kanalizacja deszczowa: wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kat. III - 76,00m3, kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grub. 20cm - 10,50m2, studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowych o śr. 500mm z osadnikiem bez syfonu z pierścieniem odciążającym i kratką - 6szt., podłączenie instalacji do sieci kanalizacyjnej - przykanaliki o śr. 150mm - 24,50m, próba szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 150mm - 24,50m, zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3,0m i szerokości 0,8-1,5m, kat. gr. III-IV - 59,746m3, zagęszczenie zasypu wykopów zagęszczarkami, grunty sypkie kat. I-III - 59,746m3, roboty ziemne wykonywane koparkami w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów - 16,254m3. Jezdnia o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 40 cm- 855,46m2, roboty ziemne wykon. koparkami w gr. kat.III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi - 342,184m3, wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 20 cm - 855,46m2, ława pod krawężniki zwykłe i najazdowe betonowa z oporem - beton C12/15 - 26,383m3, krawężniki betonowe wystające na +12 cm o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 230,40mb, krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 146,50mb, podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 765,46m2, pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy betonowej - 765,46m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce piaskowej gr. 4 cm - 100% kolor szary - wraz z regulacją urządzeń - 765,46m2, regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych - 4szt., regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych z montażem pierścieni odciążających i wymianą pokryw na żeliwne klasy D 400 - 11szt., regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 7szt. Chodniki, dojścia i zjazdy do posesji z kostki betonowej: mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm - 788,90m2, roboty ziemne wykon. koparkami w gr. kat. III z transp. urobku samochód samowyładowczymi - wywóz pozostałej ziemi z wykopów - 236,67m3, wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szer. chodników i dojść do posesji - grub. warstwy po zag. 15 cm - 780,20m2, ława pod obrzeża betonowa z oporem - beton C12/15 - 12,656m3, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 316,40mb, podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 780,20m2, pielęgnacja piaskiem z polewaniem wodą podbudowy betonowej - 780,20m2, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 gr. 4 cm - 20% kolor czerwony, 80% kolor szary - chodnik, 100% kolor - zjazdy - wraz z regulacją urządzeń - 780,20m2. Roboty wykończeniowe: słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm - 2szt., przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni ponad 0.3 m2 - 2szt., ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat. I-III - 297,65m2, humusowanie terenu z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 5 cm oraz pielęgnacją przez okres gwarancji jakim będzie objęta inwestycja - 297,65m2. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji projektowej, SIWZ oraz wzorze umowy wraz załącznikami. Wykonanie zamówienia zgodnie z zakresem rzeczowym stanowiącym załącznik nr I do Siwz 4.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji. 5.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45.11.12.00-0, 45.23.10.00-5, 45.23.31.20-6. 6.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 7.Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty "równoważne" pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 9.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na podstawie przepisów ustawy pzp. 10.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 11.Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 12.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 13.Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 14.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 15.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45231000-5
Dodatkowe kody CPV:
45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT234982.45 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 209250.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.