eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (3)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-20

Chorzów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (3)
Numer ogłoszenia: 338196 - 2010; data zamieszczenia: 20.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490000, 032 3490145, faks 032 2415529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.chcpio.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (3).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (3). 11 pakietów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 760 zł na wszystkie pakiety

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości brutto nie niższej niż: - w pakiecie 1 - Specjalistyczny sprzęt chirurgiczny - 12.750 zł - w pakiecie 2 - Drobny sprzęt okulistyczny - 2.600 zł - w pakiecie 3 - Sterylne pokrowce ochronne (1) - 1.500 zł - w pakiecie 4 - Rękawice i maski specjalistyczne (2) - 6.000 zł - w pakiecie 5 - Mankiety - 600 zł - w pakiecie 6 - Wkładki uszne do otoemisji - 600 zł - w pakiecie 7 - Akcesoria do osteosyntezy - 1.400 zł - w pakiecie 8 - Zestawy do przetoczeń do pompy TERUMO (2) - 1.350 zł - w pakiecie 9 - Zestaw do drenażu klatki piersiowej - 250 zł - w pakiecie 10 - Zestawy do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT-10.250 zł - w pakiecie 11 - Łączniki do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT - 1.900 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia/nie spełnia-

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 150.000 zł. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji finansowej. Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń na zasadzie - spełnia/nie spełnia-

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) Próbki we wskazanych pozycjach w następujących pakietach: 3, 4, 5, 8, 10, 11 (w pozycjach zgodnie z uwagami pod pakietami). b) Deklarację zgodności potwierdzającą iż zaoferowane rękawiczki są środkiem ochrony indywidualnej, oraz posiadają III kategorię - Pakiet 4 (w pozycji zgodnie z uwagami pod pakietem). c) Certyfikat lub inny dokument wystawiony przez jednostkę notyfikowaną potwierdzający iż zaoferowane rękawiczki będące środkiem ochrony indywidualnej spełniają EN 420:2003 oraz EN 374-1:2003 - Pakiet 4 (w pozycji zgodnie z uwagami pod pakietem). d) Raport z testów na przenikanie następujących m.in.. takich cytostatków jak: Cistplatyna, Cyklofosfamid, Doxorubicyna, Etopozyd, 5-fluororacyl, Ifosfamid, Metotreksat, Thiotepa, Winorelbyna lub ich zamienniki. Pakiet 4 (w pozycji zgodnie z uwagami pod pakietem).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć również: a) Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 UPZP b) dokument udowadniający Zamawiającemu, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował wiedzą i/lub doświadczeniem udostępnionym od innych podmiotów

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) W przypadku zmian stawek podatku VAT na pisemny wniosek Sprzedającego możliwa jest zmiana wartości brutto (wym. w zał. nr 2) przy czym ta zmiana może stanowić wyłącznie różnicę pomiędzy dotychczasową a nową wysokością stawki podatkowej. Sprzedający ma obowiązek zawiadomić Kupującego o zmianie stawki VAT z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. b) Sprzedający zobowiązuje się do niedokonywania zmian cen na zaoferowany sprzęt przez okres jej obowiązywania. Kupujący dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie ceny, pod warunkiem, iż zmiana ta będzie korzystna dla Kupującego tj. obniżenie ceny jednostkowej netto przy zachowaniu pozostałych parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia bez zmian. c) Zamawiający dopuszcza, w przypadku zaprzestania produkcji danego sprzętu lub konieczności wycofania danego sprzętu, zaoferowanie przez Wykonawcę produktu zamiennego, po cenie nie wyższej niż sprzęt będący przedmiotem przetargu, pod warunkiem iż taka zmiana przedmiotu umowy nie będzie groziła rażącą stratą dla jednej ze stron. Zaoferowany sprzęt musi posiadać to samo przeznaczenie oraz spełniać parametry opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danego produktu, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. d) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmian dotyczących nazwy firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.chcpio.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.chcpio.pl lub ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów - Sekretariat dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie sprawy: PNU/23/2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Specjalistyczny sprzęt chirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczny sprzęt chirurgiczny. 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drobny sprzęt okulistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt okulistyczny. 10 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sterylne pokrowce ochronne (1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne pokrowce ochronne (1). 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rękawice i maski specjalistyczne (2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice i maski specjalistyczne (2). 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mankiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mankiety. 5 pozycji asortymnentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wkładki uszne do otoemisji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkładki uszne do otoemisji. 3 pozycje asotymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Akcesoria do osteosyntezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do osteosyntezy. 42 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestawy do przetoczeń do pompy TERUMO (2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetoczeń do pompy TERUMO (2). 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zestaw do drenażu klatki piersiowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do drenażu klatki piersiowej. 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zestawy do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT. 2 pozycje asortymentowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Łączniki do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łączniki do wstrzykiwacza kontrastu MEDRAD STELLANT CT. 1 pozycja asortymentowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.