Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Rzeszów: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, WZORCÓW I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE
Numer ogłoszenia: 338168 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie , ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, WZORCÓW I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, wzorców i materiałów pomocniczych zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA OGÓLNE posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniać będzie wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony druk Formularz oferty, (wg wzoru) załącznik nr 1 do SIWZ, projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie o doświadczeniu zawodowym (załącznik nr 4 do SIWZ), w którym Wykonawca potwierdza, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł i odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oświadczenie równoważności produktu - załącznik nr 5 do SIWZ, wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym. Wyżej wymieniony dokument może być kserokopią opatrzoną podpisem osoby upoważnionej do podpisania oferty z potwierdzeniem aktualności i zgodności z oryginałem. W przypadku podpisania oferty przez osoby nie występujące w rejestrze lub innym dokumencie potwierdzającym dopuszczenie do występowania w obrocie prawnym należy załączyć oprócz aktualnego odpisu z rejestru lub innego dokumentu dopuszczającego występowanie w obrocie prawnym, pełnomocnictwo udzielone przez osoby występujące w w/w dokumencie do zawierania umów i podpisywania oferty. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, obowiązywać będzie data wystawienia podana na zaświadczeniu, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, decyzja w sprawie nadania nr identyfikacyjnego NIP - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawca zagraniczny, zamiast wymienionych dokumentów w pkt 6b, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty), dokumenty potwierdzające nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, jak w kraju pochodzenia czy siedziby Wykonawcy, W przypadku składania oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączona została specyfikacja techniczna oferowanego zamiennie artykułu z wyszczególnionymi cechami charakterystycznymi potwierdzającymi zgodność oferowanego produktu z produktem zapotrzebowanym przez Zamawiającego, tj. świadectwa kontroli jakości, certyfikaty jakości, polskojęzyczne karty charakterystyki. Dokumentacja postępowania prowadzonego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych musi zawierać wszystkie dokumenty, których wzory podano w SIWZ oraz wszystkie te dokumenty muszą być prawidłowo wypełnione. Wszystkie dokumenty określone w SIWZ mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i imienną pieczęcią osoby uprawnionej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wios.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWIESKA W RZESZOWIE
UL. LANGIEWICZA 26, 35-101 RZESZÓW.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do zaawansowanych badań geoprzestrzennych dla Instytutu Nauk Rolniczych, Ochrony i Kształtowania Środowiska Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa, montaż i uruchomienie elektronicznych depozytorów na klucze wraz z oprogramowaniem oraz przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi depozytorów i administrowania systemem
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego: dalmierz laserowy, aspirator osobisty-2 sztuki
- Remont elewacji i attyki budynku Pedagogicznej Biblioteki Wojewódzkiej w Lubaczowie, ul. Rynek 25
- "Wykonanie operatu wodnoprawnego w miejscowości Nowy Żmigród".
- Sprzedaż i dostawa wyposażenia bazy sportowej I Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów edukacyjnych, plastycznych i biurowych, wyposażenie Sali SI w ramach projektu "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i automatycznego licznika komórek na potrzeby realizacji zadania z zakresu zdrowia publicznego w ramach NPZ - 12 części
- Sukcesywne dostawy szkła i materiałów laboratoryjnych
- 03/2024 Sprzedaż i dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów oraz Sprzedaż i dostawa pasków do pomiaru glikemii wraz z użyczeniem glukometrów.
- "Dzierżawa analizatorów laboratoryjnych wraz z zapewnieniem odczynników oraz innych materiałów eksploatacyjnych"
- Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora koagulologicznego .
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.