Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-02
Białopole: Dostawa maszyn i urzadzeń do napelniania kaset (wielodoniczek) szkółkarskich
Numer ogłoszenia: 33814 - 2011; data zamieszczenia: 02.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Strzelce , Maziarnia, 22-135 Białopole, woj. lubelskie, tel. 082 5683210 w. 18, 5683225, faks 082 5683210, 5683225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/strzelce
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.lublin.lasy.gov.pl/web/strzelce
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn i urzadzeń do napelniania kaset (wielodoniczek) szkółkarskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyn i urządzeń w ciągu technologicznym napełniania kaset szkółkarskich (wielodoniczek) do produkcji materiału sadzeniowego w warunkach kontrolowanych - na szkółce leśnej. Zakres dostaw obejmuje: - mieszalnik substratu (podłoża) o pojemności około 1 m3, z możliwością nawilżania substratu, napełnianiem mieszalnika z góry lub od tyłu, elektrycznym napędem urządzenia - sztuk 1, - maszynę do napełniania kaset szkółkarskich (wielodoniczek) przystosowaną do napełniania kaset (wielodoniczek) o wymiarach: wysokość 180 mm, szerokość 310 mm, długość 650 mm, o ilości 53 i 74 cel, wyposażoną w taśmociąg podający kasety do napełnienia i odbierający kasety po napełnieniu, system umożliwiający zagęszczenie substratu (podłoża), równomierne zagęszczenie substratu w wielodoniczkach i usuwanie nadmiaru substratu z górnej powierzchni wielodoniczek, wyposażoną w koła jezdne (z hamulcem) umożliwiające przemieszczania maszyny, elektrycznym napędem maszyny - sztuk 1, - taśmociąg odbierający kasety (wielodoniczki) o długości 6,0 m i szerokości taśmy 0,40m- sztuk 1, - myjkę do kaset szkółkarskich (wielodoniczek) wykonaną ze stali nierdzewnej, wyposażoną w taśmociąg transportujący zanieczyszczone kasety przez część myjącą - do wyjścia, zespół pompowy z podgrzewaczem wody i rotacyjne wysokociśnieniowe dysze myjące , przystosowaną do mycia kaset (wielodoniczek) o wymiarach: wysokość 180 mm, szerokość 310 mm, długość 650 mm, - sztuk 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3800 zł (słownie: trzy tysiące osiemset). 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - poręczeniach i gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A 0/Chełm : 19 2030 0045 1110 0000 0010 3650. W tytule przelewu należy wpisać: [wadium - Dostawa maszyn i urządzeń do napełniania kaset (wielodoniczek) szkółkarskich. 4. Wykonawca dołączy do oferty kopię wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie przez Wykonawcę wykonania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000 złotych, odpowiednio potwierdzonych, że została wykonana należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej jedną osobą , która posiada kwalifikacje w zakresie rozruchu technologicznego dostarczonych maszyn i urządzeń, oraz w zakresie obsługi i konserwacji tych maszyn.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań , których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca złoży, najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, wymagane prawem deklaracje i certyfikaty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu handlowego i wykorzystania w szkółkarstwie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zamian i uzupełnień zapisów umowy, za wyjątkiem ceny netto. Zmiany mogą dotyczyć: terminów realizacji przedmiotu umowy, wprowadzenia innych postanowień do zawartej umowy oraz wprowadzenia nieistotnych zmian w stosunku do treści oferty , korzystnych dla Zamawiającego, a dotyczących każdego jej postanowienia tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postanowienia o to zamówienie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http: //bip. lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_strzelce/zamówienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak informacje podane w sekcji I: zamawiający, I.1): nazwa i adres, tj. pod adresem: Nadleśnictwo Strzelce z/s w Maziarni Strzeleckiej 17; 22-135 Białopole - za odpłatnością 15 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 13:00, miejsce: Nadleśnictwo Strzelce, Maziarnia Strzelecka 17, 22-135 Białopole , pokój nr 5 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.