To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-13
Olsztyn: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej oraz narkotestów na potrzeby KWP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 338062 - 2014; data zamieszczenia: 13.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184057 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej oraz narkotestów na potrzeby KWP w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów techniki kryminalistycznej oraz narkotestów na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie z podziałem na 10 zadań. 2.Termin ważności na poszczególne produkty musi posiadać okres przydatności nie krótszy niż 1 rok od złożenia zamówienia (jeżeli nie wskazano innego terminu w opisie parametrów produktu). Jednak nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 3.Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, gatunku I i dostarczony w oryginalnych, bezzwrotnych i nienaruszonych fabrycznych opakowaniach producenta. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku przedmiotu zamówienia, który wymaga specjalnych warunków transportu, Wykonawca zobowiązuje się do ich zachowania. 4. Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów zamieszczone w opisie przedmiotu zamówienia, zostały podane wyłącznie w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych, jakimi co najmniej winny odpowiadać zamawiane produkty. Takie parametry, gwarantowane przez określonych producentów pozwolą Zamawiającemu na utrzymanie standardów koniecznych do zapewnienia wymaganej jakości wykonywanych badań. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe, niezgorsze niż wskazane w przedmiocie zamówienia. 5.Wszystkie substancje chemiczne, przekazywane każdorazowo w momencie dostawy, muszą posiadać aktualne świadectwa kontroli jakości/certyfikaty jakości, które zawierają informację nt. nazwy producenta, numeru katalogowego dostarczonego produktu, składu ilościowego, czystości produktu, okresu trwałości, daty atestacji, itp. 6. Wszystkie substancje i preparaty, które wymagają posiadania aktualnych kart charakterystyki (na podstawie odrębnych przepisów) będące przedmiotem zamówienia muszą być dostarczone wraz z tymi kartami sporządzonymi w języku polskim, co będzie istotnym elementem odbioru towaru od Wykonawcy. 7.Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę asortyment równoważny będzie pod względem cech jakościowych odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do umowy oraz zaoferowany asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych, kalibracji urządzeń oraz instalowania dodatkowych oprogramowań. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Wykonawca, który zaoferował produkt równoważny ponosi wszelką odpowiedzialność za wynikłe szkody związane m.in. z naruszeniem powtarzalności wyników badań, uszkodzeniem sprzętu itp. 9.Wykonawca zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia reklamacji. 10. Wartość oferty obejmuje wszelkie koszty i wydatki z uwzględnieniem podatku od towarów i usług, innych opłat i podatków, opłat celnych, kosztów opakowania oraz kosztów dostawy (transportu) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 11.Płatność za zrealizowane dostawy będzie dokonywana w ciągu 30 dni od wystawienia faktury. 13. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół ilościowo jakościowy, wystawiony przez Wykonawcę, podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 38.54.40.00 - Aparatura do wykrywania narkotyków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie Nr 8.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Tworzyw Sztucznych HAGMED Zając i Tomaszewski Sp. jawna, ul. Tomaszowska 32, 96-200 Rawa Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22764,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25920,00
Oferta z najniższą ceną: 25920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32184,00
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zadanie Nr 10.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOP TRADE Zbigniew Łudzik, ul. Feniksa 8, 80-299 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29972,00
Oferta z najniższą ceną: 29972,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- "Sprzątanie pomieszczeń RDW Nidzica w latach 2025 - 2027 z podziałem na części (3)."
- Remont przepustu w ciągu DP nr 1432N relacji Derc- Frączki, w km 4+990
- "Dostawa sprzętu gastronomicznego".
- Organizacja wyjazdu na targi inwestycyjne Expo Real 2025 w Monachium.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w celu realizacji działań popularyzacyjnych w ramach projektu
- CZĘŚĆ 1: Budowa oświetlenia ul. Gwiezdnej przy skrzyżowaniu z ul. Dybowskiego w Olsztynie CZĘŚĆ 2: Budowa oświetlenia przy budynku Poprzeczna 3a w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYROBÓW MEDYCZNYCH
- DOSTAWA WYROBÓW Z WŁÓKNINY NA ROK 2025 CZ.II
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i siatek przepuklinowych
- Dostawa materiałów jednorazowych do wieży artroskopowej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku - rękawiczki
- Sukcesywna dostawa testów molekularnych do pilnych badań układu oddechowego, pokarmowego i nerwowego wraz z dzierżawą dwóch modułów analizatora.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.