eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › UBEZPIECZENIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH MSZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Warszawa: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH MSZ
Numer ogłoszenia: 337976 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Ministerstwa Spraw Zagranicznych , Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5239962, faks 022 6283363.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH MSZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: WYMAGANE WARUNKI I ZAKRES UBEZPIECZENIA OBJĘTEGO PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA DLA POJAZDÓW WYSZCZEGÓLNIONYCH W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ. 1. Ubezpieczenie OC a)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych na terenie RP, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 24.03.2003r. w sprawie ogólnych warunków obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów (Dz. U. nr 26 poz.310 z późniejszymi zmianami). b)Ubezpieczenie Zielona Karta- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej pojazdów służbowych (mechanicznych) Zamawiającego poza granicami RP tj. poza granicami Unii Europejskiej zgodnie z zakresem Zielonej karty(obowiązek wydania karty przez wybranego oferenta przed wyjazdem pojazdu za granicę na wniosek zamawiającego w dniu zgłoszenia). 2. Ubezpieczenie AC - autocasco w ruchu, postoju i kradzieży a)zakres ubezpieczenia - pełny, b)bezskładkowe ubezpieczenie ASSISTANCE w razie wypadku lub awarii pojazdu bez limitu kilometrów i bez dodatkowej opłaty na podstawie wydanych kart na pojazd; c)zniesienie udziału własnego w szkodach powypadkowych i kradzieżowych; d)ustalenie wysokości odszkodowania na podstawie cen części fabrycznie nowych montowanych w samochodach oraz kosztów robocizny wg średnich stawek Autoryzowanych Stacji Obsługi; e)zniesienie potrąceń amortyzacyjnych przy wymianie części w naprawach powypadkowych, f)nie pomniejszanie sumy ubezpieczenia po wypłacie odszkodowania, g)wyposażenie pojazdu i wyposażenie dodatkowe ubezpieczone razem z pojazdem bez zawierania umowy dodatkowej, h)ubezpieczenie obejmuje szkody spowodowane: a.uszkodzeniem w związku z ruchem i postojem wskutek: -zderzenia z innym pojazdem, osobami, zwierzętami lub przedmiotami pochodzącymi z zewnątrz pojazdu -działaniami osób trzecich, b.uszkodzeniem lub utratą pojazdów wskutek zdarzeń losowych, c.kradzieżą pojazdu, jego części lub wyposażenia albo uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia lub kradzieży. Zakres ubezpieczenia obowiązuje na terenie RP, Europy oraz krajów europejskich wyłonionych z byłego ZSRR. 3. Ubezpieczenie NW: Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów. Suma ubezpieczenia stanowiąca świadczenie pieniężne w wysokości: a)50 000 zł wypłacane w przypadku śmierci ubezpieczonego tj. kierowcy i każdego pasażera, zgodnie z limitem miejsc określonym w dowodzie rejestracyjnym pojazdu; b)1000,00 zł wypłacane za każdy procent trwałego uszczerbku na zdrowiu; Zakres ubezpieczenia obowiązuje na terenie RP, Europy oraz krajów europejskich wyłonionych z byłego ZSRR. 4. Zabezpieczenia: Wszystkie pojazdy mechaniczne Zamawiającego posiadają zabezpieczenia przeciwkradzieżowe w postaci autoalarmów, immobillizera lub autoalarmów i blokady skrzyni biegów.( Pojazdy o wartości powyżej 50 000,00 zł mają zamontowane dwa niezależne zabezpieczenia). 5. Ochrona Ubezpieczeniowa: 5.1Dla pojazdów nowo nabywanych Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia AC, NW, Assistance od chwili zgłoszenia pojazdów do ubezpieczenia do ostatniego dnia obowiązywania umowy generalnej, natomiast w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.2Dla pojazdów umieszczonych w wykazie, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ okresy ubezpieczenia początek okresu ubezpieczenia OC i AC określają odpowiednio kolumny nr 10 i 11 tego wykazu. 5.3Składka za ubezpieczenia AC,NW, Assistance dla nowych pojazdów zostanie naliczona wg. stawek właściwych w umowie generalnej, proporcjonalnie do udzielonego okresu ochrony, przyjmując, że składka za każdy rozpoczęty dzień ochrony wynosi 1z365 składki rocznej. 5.4Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej w ramach ubezpieczenia AC od chwili zgłoszenia pojazdów do ubezpieczenia do ostatniego dnia obowiązywania umowy generalnej, natomiast w ramach obowiązkowego ubezpieczenia OC - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.5Wykonawca będzie wysyłał powiadomienia pisemne o wszystkich przyznanych i wypłaconych odszkodowaniach oraz o wszystkich zwrotach składek po wycofaniu pojazdu z ubezpieczenia 6. Szkodowość: 6.1 Zarząd Obsługi MSZ jako Zamawiający przedstawia szkodowość za okres: - Rok 2001 - suma odszkodowań z OC - 9 517,85 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 69 758,90 zł - Rok 2002 - suma odszkodowań z OC - 16 580,81 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 85 945,31 zł - Rok 2003 - suma odszkodowań z OC - 25 697,59 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 42 099,53 zł - Rok 2004 - suma odszkodowań z OC - 8 602,89 zł - suma odszkodowań z AC z rozszerzonym ryzykiem kradzieży - 60 926,56 zł - Rok 2005 - suma odszkodowań - 37 583 zł - Rok 2006 - suma odszkodowań z OC - 5 462,60 zł, 2 rezerwy na kwotę 2 713 zł - suma odszkodowań z AC - 36 065,19 zł, 2 rezerwy na kwotę 35 500 zł - Rok 2007 - suma odszkodowań z OC - 1 793,40 zł, - suma odszkodowań z AC - 85 178,97 zł. - Rok 2008 - suma odszkodowań z OC - 8 070,04 zł, rezerwa na kwotę 5 400,00 - suma odszkodowań z AC - 16 781,89 zł. - Rok 2009 - suma odszkodowań z OC - 3 100,00 zł, rezerwy na kwotę 8 000,00 - suma odszkodowań z AC - 18 220,72 rezerwy na kwotę 4 600,00zł (rok 2009 do dnia 25 września) W latach 2005-2009 brak szkód z ubezpieczenia NNW. Danych dotyczących ilości szkód w każdym roku Zamawiający nie posiada. 6.2W przypadku likwidacji szkód będzie realizowana forma rozliczenia w formie gotówkowej dla Zamawiającego lub bezgotówkowej na podstawie jednorazowych upoważnień dla warsztatów naprawczych. 6.3Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru warsztatów, w których realizowane będą naprawy powypadkowe pojazdów. 6.4Szkodą całkowitą AC jest szkoda, której koszt naprawy przekracza 70 procent sumy ubezpieczenia pojazdu. W ww. sytuacji Wykonawca wypłaca odszkodowanie równe wartości pojazdu na dzień powstania szkody oraz przejmuje pozostałości pojazdu. 6.5Szkodą częściową AC jest szkoda, której koszt naprawy nie przekracza 70 procent sumy ubezpieczenia pojazdu. 6.6W przypadku zdjęcia pojazdu z ewidencji Zamawiającego i jego upłynnieniu wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu różnicy z tytułu niewykorzystanego ubezpieczenia za wybrany pojazd bez potrącania kosztów manipulacyjnych (obsługi) na podstawie pisemnego wniosku Zamawiającego. 6.7Ubezpieczenie AC i NW wygasa w ciągu trzech dni od przedstawienia ww. pisemnego wniosku, a OC zgodnie z ustawowymi wymaganiami. 6.8W przypadku ubezpieczenia pojazdów nabytych przez Zamawiającego w okresie trwania przedmiotowej umowy składka za ubezpieczenie będzie naliczona od dnia zgłoszenia pojazdu do ubezpieczenia do końca trwania okresu ubezpieczenia (proporcjonalnie do okresu ubezpieczenia) w AC i za pełny rok ubezpieczenia w OC, na warunkach ww. umowy. 6.9Czas likwidacji szkody i wypłaty odszkodowania przez Wykonawcę (ubezpieczającego) Zamawiający określa na nie więcej niż 30 dni od daty przekazania niezbędnych i wymaganych dokumentów. 6.10Postanowienia ogólnych warunków ubezpieczenia OC, AC i NW obowiązujące Wykonawcę, mają zastosowanie w przypadku ich nieuregulowania w siwz. 6.11Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania krótkoterminowego ubezpieczenia nabytego pojazdu z zachowaniem zasad określonych w siwz. Warunki szczególne: a)Ubezpieczenie dotyczy pojazdów służbowych stanowiących własność MSZ i pojazdów nabytych przez Zamawiającego w trakcie związania umową; b)Wykaz zawiera wartości rynkowe pojazdów według oceny Zamawiającego; c)Wartość pojazdów Komisja powołana przez Zamawiającego oszacowała na podstawie informatora EurotaxGlass s; d)Wymagane składki należy obliczać w oparciu o wycenę rynkową pojazdów przedstawianą przez Zamawiającego; e)Pojazdy Zamawiającego zarejestrowane są w RP stosownie do przepisów Ustawy o ruchu drogowym; f)Zamawiającemu jako jednostce budżetowej nie przysługuje prawo do odliczenia podatku VAT; g)Suma ubezpieczenia wszystkich pojazdów przyjętych do ubezpieczenia powinna uwzględniać podatek VAT; h)Pojazdy o wartości powyżej 50000,00 zł mają zamontowane dwa niezależne zabezpieczenia; i)Termin wykonywania zamówienia określa się od dnia 01.12.2009r. do dnia 30.11.2010r. Wyjątek stanowią pojazdy wyszczególnione w pozycjach nr 8, 16, 24, 29, 32, 33, 35, 36, 37, 38, 40, 47, 49 załącznika nr 1 do SIWZ. Ww. pojazdy mają ubezpieczenie OC ważne do daty podanej w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 12. j)W odniesieniu do ubezpieczenia Assistance Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia zamiast karty na pojazd - potwierdzenia ubezpieczenia odrębnie na każdy pojazd z wyłączeniem ciągnika rolniczego. k)Zdjęcie pojazdu z ewidencji i jego upłynnienie dotyczy sytuacji sprzedaży pojazdu lub przekazanie pojazdu innej jednostce oraz sytuacji, kiedy pojazd zostanie rozbity (szkoda całkowita); l)Zakres ubezpieczenia obowiązuje na terenie RP, Europy oraz krajów europejskich wyłonionych z byłego ZSRR..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a)posiadają zezwolenie wydane przez Ministra Finansów do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w rozumieniu ustawy z dnia 28 lipca 1990r., o działalności ubezpieczeniowej ( tekst jednolity DZ. U. 96.11.62) 1.2posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)zrealizowali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych realizują należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych w zakresie OC, AC, NNW, Assistance o wartości minimum 80000,00 zł brutto każda. 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty wymaganymi w pkt.6.1. SIWZ. 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4.Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli nastąpi przynajmniej jedna z przesłanek uregulowanych w art. 89 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 5. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców o wyborze oferty, odrzuceniu ofert oraz wykluczeniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne oraz prawne..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1. siwz Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)Wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 3 do SIWZ); b)Wypełnione Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 22 ust 1 pkt 4 w związku z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych- (Załącznik nr 4 do SIWZ); c)Zezwolenie wydane przez Ministra Finansów do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w rozumieniu ustawy z dnia 28 lipca 1990r., o działalności ubezpieczeniowej ( tekst jednolity DZ. U. 96.11.62) d)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych w zakresie OC, AC, NNW, Assistance o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda. i)Do wykazu wykonanych usług należy dołączyć dokumenty wydane przez zleceniodawców potwierdzające wykonanie usług o których mowa powyżej oraz że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ. Dokumenty wyszczególnione w lit. c), d), e), f), g), i), muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona) - przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msz.gov.pl - zakładka Aktualności - Zarząd Obsługi MSZ.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - Zarząd Obsługi MSZ ,przy Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Dziennik Podawczy MSZ,przy Al. Szucha 23, 00-580 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.