eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczówrozbudowa i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach wraz z budową sali sportowej i boisk - I etap



Ogłoszenie z dnia 2007-06-15

POZYCJA 33764

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Lubaczów: rozbudowa i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach wraz z budową sali sportowej i boisk - I etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Wiejska Lubaczów, do kontaktów: Zygmunt Motyka, ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321609, fax 016 6322656, e-mail: zeaslub@rubikon.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lubaczow.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubaczów, Zygmunt Motyka, ul. Żeromskiego 3, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321609, fax 016 6322656, e-mail: zeaslub@rubikon.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Lubaczów, Zygmunt Motyka, ul. Żeromskiego 3, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321609, fax 016 6322656, e-mail: zeaslub@rubikon.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach wraz z budową sali sportowej i boisk - I etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkoła Podstawowa w Lisich Jamach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie przebudowa odcinka linii telekomunikacyjnej, przełożenia odcinka sieci gazowej i sieci wodociągowej. Budynek gimnazjum (stan surowy otwarty wraz z pokryciem dachu). Sala sportowa(stan zerowy z robotami ziemnymi) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 prawa budowlanego oraz w projekcie budowlanym. 2. Na każde żądanie Zamawiającego (inwestora nadzoru) Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi Oryginalny kod CPV: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: - wykonanie budynku gimnazjum, stan surowy zamknięty. Obiekt będzie piętrowy z poddaszem użytkowym wykonany w konstrukcji tradycyjnej murowanej o powierzchni zabudowy - 357,82 m kw., powierzchnia użytkowa - 778,99 m kw. - budynek gimnazjum roboty budowlane - zakres robót obejmuje: roboty ziemne i fundamenty, ściany parteru, strop nad parterem, ściany piętra, strop nad I piętrem, ściany poddasza i kominy, dach - konstrukcja i pokrycie - sala sportowa o powierzchni zabudowy 869,70 m kw. - zakres robót obejmuje: roboty ziemne, fundamenty, - przełożenie odcinka sieci gazowej, - przełożenie odcinka sieci wodociągowej, - przebudowa odcinka linii telekomunikacyjnych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - kierownik budowy oraz kierownicy robót przewidziani do zatrudnienia na budowie winni posiadać uprawnienia do wykonywania tego typu oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zmianami), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj., - w ciągu ostatnich pięciu lat Oferent był głównym wykonawcą przynajmniej trzech robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu, potwierdzenie dokumentami, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne, warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot. 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. - oferent musi dysponować sprzętem własnym lub wydzierżawionym, niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponują minimum 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjnobudowlanej, 5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1,2 mln. zł potwierdzone opinią banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawiony nie wcześniej niż 6 mcy przed upływem terminu składania ofert. - przedstawią polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Prawo Zamówień Publicznych, 7) Udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 8) Wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia w/w warunków została dokonana wg formatu (spełnia - nie spełnia) na druku stanowiącym za łącznik do protokołu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy; 2) Oświadczenie, że oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3) Szczegółowy kosztorys ofertowy, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeniem, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1, pkt. 4 - 8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. 8) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1, pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert. 9) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane, 10) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, waz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 11) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 12) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i sprzętu jaki posiada Wykonawca 13) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 14) Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 15) Potwierdzenie wizji lokalnej i zapoznania się z przedmiotem zamówienia, 16) Proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia z terminami rozpoczęcia i zakończenia elementów robót oraz kwotami należnymi Wykonawcy. 17) Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubaczow.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2007, godzina 11:30, Urząd Gminy Lubaczów, ul. Jasna 1, Lubaczów, pokój nr 6 (sala narad).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.