Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Świecie: Dostawa mobilnej 4 -ro stanowiskowej linii do segregacji odpadów
Numer ogłoszenia: 337622 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów EKO-Wisła sp. z o. o. , Sulnówko 74C, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3301980, faks 052 3301980.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mobilnej 4 -ro stanowiskowej linii do segregacji odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż i uruchomienie fabrycznie nowej 4-ro stanowiskowej mobilnej linii do segregacji odpadów przeznaczonej do sortowania odpadów komunalnych pochodzących z selektywnej zbiórki takich jak: butelki PET, opakowania z tworzyw sztucznych, folia, makulatura, puszki aluminiowe, kartoniki po napojach, tekstylia, inne tworzywa sztuczne, szkło. Linia do segregacji odpadów winna być przez dostawcę dostarczona do siedziby przedsiębiorstwa, zmontowana i uruchomiona. Dostawca przeprowadzi wstępne przeszkolenie pracowników obsługi linii. Opis funkcjonalny przedmiotu zamówienia: Linia sortownicza powinna umożliwiać ręczne sortowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z podziałem na rodzaje materiałów i surowców wtórnych. Odpady za pomocą ładowarki czołowej trafiają bezpośrednio do leja załadowczego mobilnej linii sortowniczej. Następnie strumień odpadów jest transportowany taśmą przenośnika w celu umożliwienia ręcznego sortowania przez operatorów (sortowaczy) linii sortowniczej. Operatorzy wysortowywują surowce wtórne wg przyjętej technologii. Materiał podejmowany przez operatorów zostaje wrzucony np. do podstawionych pojemników lub worków big-bag. Pozostałe odpady (balast) kierowany będzie do pojemnika - kontenera ustawionego na wylocie linii sortowniczej i po zapełnieniu wywożony na składowisko odpadów. Dane techniczne 1. zasilanie : 3-fazowe, 400 V, 50 Hz 3. szerokość robocza pasa przenośnikowego : w przedziale od 1000 mm do 1100 mm 4. ilość stanowisk sortowniczych : minimum 4 5. szerokość leja załadowczego : w przedziale 2800 mm do 3000 mm 6. długość linii : w przedziale od 8500 mm do 9000 mm 7. pojemność leja załadowczego : min 2,5 m3 . 8. pokrycie lakiernicze w kolorze zielonym lub niebieskim Linia sortownicza powinna spełniać następujące wymagania: 1. Powinna składać się z łamanego przenośnika taśmowego i leja załadowczego. Powinna stanowić stabilną konstrukcję stalową spawaną, osadzoną na co najmniej 4 kołach umożliwiających przemieszczanie jej w hali sortowni i na placu magazynowym. Koła powinny być wyposażone w hamulce postojowe zapewniające stabilność linii w czasie pracy. 2. Powinna posiadać burty boczne, które zabezpieczają transportowany materiał przed wysypywaniem na boki. 3. powinna posiadać pas transportowy wykonany z materiału przystosowanego do transportu odpadów komunalnych i stłuczki szklanej 4. Powinna posiadać pas transportowy wyposażony w progi zabierakowe 5. Powinna posiadać łączenie pasa przenośnika złączem mechanicznym umożliwiającym szybki demontaż i montaż pasa dla potrzeb remontowo-konserwacyjnych (bez konieczności demontażu konstrukcji przenośnika) 6.Powinna posiadać koła podporowe pasa łożyskowane. Bębny transmisyjne pasa wykonane w sposób zabezpieczający przed oklejaniem się transportowanym materiałem 7. Powinna posiadać taśmę przenośnika wyposażoną w zgarniacze czyszczące wewnętrznej powierzchni pasa 2-stopniowe, przed bębnem pośrednim i przed bębnem dolnym. 8. Powinna posiadać możliwość aranżacji nie mniej niż 4 pełnowymiarowych stanowisk pracy - po 2 z każdej strony mobilnej linii sortowniczej tzn. 4 stanowiska robocze dla operatorów mobilnej linii sortowniczej rozmieszczone po 2 z obu stron linii sortowniczej wraz z możliwością ustawienia pojemników do gromadzenia wysegregowanych odpadów i surowców. 9. Powinna posiadać przenośnik obłożony obustronnie okładziną termoizolacyjną z płyty wykonanej z dopuszczalnego tworzywa sztucznego, zabezpieczającą operatora przed bezpośrednim kontaktem z konstrukcją stalową przenośnika oraz izolację termiczną stanowisk pracy. 10. W układzie prowadzenia pasa przenośnikowego powinna posiadać system bezobsługowej samoczynnej regulacji centralnego prowadzenia pasa, aby wyeliminować schodzenia pasa na boki 11. Powinna posiadać układ sterowania (automatyki) zabudowany w szafie sterowniczej zamontowanej na linii mobilnej, wyposażonej w pulpit sterowniczy wyprowadzony na zewnątrz drzwi szafy sterowniczej. Szafa sterownicza z układem automatyki wyposażona w pulpit sterowniczy. Na pulpicie znajdują się przyciski START, STOP, STOP AWARYJNY, RESET AWARII oraz kontrolki sygnalizacyjne stanów pracy linii: ZASILANIE, PRACA, AWARIA. 12. Powinna posiadać układ automatyki wyposażony w funkcję płynnej regulacji prędkości posuwu pasa przenośnikowego. Potencjometr regulacji prędkości pasa umieszczony wewnątrz zamykanej na klucz szafy sterowniczej. 13. Powinna posiadać zakres regulacji prędkości pasa transportowego 0,1-0,3 m/s 14. Powinna posiadać wyłącznik awaryjnego zatrzymania pasa umieszczony na bocznej konstrukcji przenośnika i swobodnie dostępny na całej jego długości roboczej 15. Powinna posiadać szafę sterowniczą wyposażoną w elementy bezpiecznego wyprowadzenia przewodów elektrycznych z możliwością szybkiego podłączenia linii sortowniczej do zasilania energetycznego. 15. Powinna posiadać zabezpieczone elementy ruchome przenośnika - zgodnie z obowiązującymi przepisami..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.00.00 - Różne maszyny specjalnego zastosowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Pzp., 3) są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia, 4) posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań o podobnym charakterze, wartości i złożoności, potwierdzonych dokumentami ( np. referencjami) stwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie, 5) udzielą minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, 6) przyjmują warunki umowy , 7) złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, informacje i oświadczenia przedstawione w §7 SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków, 8) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy zawarte w ustawie Pzp stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) w toku badania i oceny ofert zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w § 6 SIWZ wykonawca musi złożyć następujące dokumenty ( w tym w zakresie określonym w art. 25 ust. 2 oraz 26 ust. 2 ustawy Pzp): 1) wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert, przy czym warunek aktualności dokumentu spełnia zarówno dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m- cy przed terminem składania ofert, jak również dokument wystawiony w okresie wcześniejszym lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie; 3) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Pzp z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 2; 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) Dokumenty dotyczące przedmiotu Zamówienia: a. certyfikat zgodności CE, b. gwarancje, wykaz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 6) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającymi swoim rodzajem, wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3; 7) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy przedstawione w wykazie wykonanych dostaw zostały wykonane należycie;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekowisla.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów
EKO-WISŁA Spółka z o.o.
Sulnówko 74 C, 86 - 100 Świecie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Unieszkodliwiania Odpadów EKO-WISŁA Spółka z o.o. Sulnówko 74 C, 86 - 100 Świecie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Magazyn energii elektrycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w budynku Starostwa Powiatowego w Świeciu przy ul. Gen. J. Hallera 9, 86-100 Świecie
- Dostawa materiałów opatrunkowych oraz produktów do pielęgnacji skóry
- Świadczenie usługi sprzątania w Sądzie Rejonowym w Świeciu
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr. Józefa Bednarza w Świeciu i CZP - część II
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do 3 pracowni Technikum nr 1 w Żorach w ramach projektu pn. "Transformacja kształcenia w Technikum nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Żorach"
- Zakup wyposażenia w ramach projektu "Zastosowanie nowoczesnych technologii cyfrowych w tradycyjnym warsztacie i technikach rzeźbiarskich"
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpożarowego w Lubieszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





