eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH 463, 487 I 494 ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Opole: WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH 463, 487 I 494 ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE
Numer ogłoszenia: 337592 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu , ul. Oleska 127, 45-231 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4581324 do 28, faks 077 4581352.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA DRZEW WRAZ Z FREZOWANIEM PNI NA DROGACH WOJEWÓDZKICH 463, 487 I 494 ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU - ODDZIAŁ TERENOWY W OLEŚNIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew wraz z frezowaniem pni na drogach wojewódzkich 463, 487 i 494 administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu - Oddział Terenowy w Oleśnie. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew - Usługi wycinania drzew. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Wycinkę 104 szt. drzew wraz z frezowaniem pni. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - prawidłowego oznakowania wykonywanych robót znakami dużymi według schematu zatwierdzonego przez Marszałka Województwa Opolskiego, który będzie stanowić załącznik do podpisanej umowy, - wycinki drzew, - frezowania pni poniżej 15 cm od poziomu gruntu, - uprzątnięcia gałęzi z wyciętych i podciętych drzew (zrąbkowanie), - zabezpieczenia uszkodzonych miejsc środkiem przeciwgrzybicznym, - uzupełnienie zagłębień po frezowaniu pni gruntem rodzimym i zagęszczenie, - uprzątnięcie terenu robót, - zagospodarowania powstałych odpadów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający poniższe warunki: 1. POTENCJAŁ KADROWY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemnie zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - pilarz - przynajmniej 2 osoby z uprawnieniami, - 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem. Należy dołączyć kserokopie świadectw i uprawnień. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. 2. POTENCJAŁ TECHNICZNY: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje w pełni sprawnymi niżej wymienionymi jednostkami sprzętowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: - piły spalinowe - min. 2 szt. - rębak - min. 1 szt. - frezarka - min. 1 szt. - zwyżka - minimum 1 szt., - samochody zabezpieczające - min. 2 szt. - samochód ciężarowy - minimum 1 szt. - zagęszczarka do zagęszczenia gruntu (ubijak mechaniczny, zagęszczarka płytowa lub walec) - minimum 1 szt. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Sprawdzenie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami i świadectwami. 3.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 3., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4. Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia. 4.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 4., wykonawca wskazał potencjał techniczny, którym będzie dysponował. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. Każdy z wykonawców musi złożyć dokumenty wymienione w punktach 1 i 2. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o którym mowa w podpunktach 1a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak powyżej)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdwopole.biuletyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Oleśnie, ul. Wielkie Przedmieście 3, 46-300 Olesno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu Oddział Terenowy w Oleśnie, ul. Wielkie Przedmieście 3, 46-300 Olesno, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.