Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-27
Oświęcim: dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 337527 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy , ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 0-33 844 08 44, faks 0-33 843 26 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Urzędu Skarbowego w Oświęcimiu ul. Plebańska 2, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego: - drukarka laserowa sieciowa - 1 szt. - monitory LCD - 4 szt. - skaner - 1 szt. - kable krosujące - 50 szt. - klawiatury PS/2 - 10 szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: - spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp potwierdzone zgodnie z art. 44 pzp oświadczeniem - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentami wymienionymi w części VI SIWZ, opisanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ, - nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp. 2. Zgodnie z art. 23 PZP w postępowaniu mogą brać udział również Wykonawcy działający wspólnie - spełniający określone wyżej wymagania. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg zasady (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Formularz ofertowy: Załącznik Nr 3. 5. Szczegółową specyfikację sprzętu komputerowego - Załącznik Nr 4. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz ofertowy: Załącznik Nr 3. 3. Szczegółową specyfikację sprzętu komputerowego - Załącznik Nr 4. DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 4. Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/usoswiecim.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, ul. Plebańska 2, 32-600 Oświęcim, pok. 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2026
- Przebudowa części nawierzchni Rynku Głównego
- DOSTAWA SPRZĘTU DO REHABILITACJI LECZNICZEJ DLA PACJENTÓW ONKOLOGICZNYCH
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI SIEM/SOAR SECUR VISIO - LICNECJA 36 M-C ORAZ PRACE KONFIGURACYJNE PO STRONIE SERWERA APLIKACJI
- Usługa odbioru i przekazania do zagospodarowania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz wywozu nieczystości ciekłych z Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu.
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup fabrycznie nowego sprzętu komputerowego
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Oleśnicy"
- Dostawa sprzętu komputerowego II
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie w podziale na dwie części
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa sprzętu komputerowego i dysków do serwerów
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





