eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja i upgrade Hurtowni SAP BW do wersji 7.3 oraz rozdzielenie systemów BW i Enterprise Portal

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Warszawa: Modernizacja i upgrade Hurtowni SAP BW do wersji 7.3 oraz rozdzielenie systemów BW i Enterprise Portal
Numer ogłoszenia: 337410 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Telewizja Polska S.A. Ośrodek - TVP Technologie , ul. Jana Pawła Woronicza 17, 00-999 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5478889, faks 022 5474313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tvp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: media publiczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i upgrade Hurtowni SAP BW do wersji 7.3 oraz rozdzielenie systemów BW i Enterprise Portal.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa modernizacji i upgrade Hurtowni SAP BW do wersji 7.3 oraz rozdzielenie systemów BW i Enterprise Portal obejmująca: 1. Upgrade systemu Hurtowni Danych (SAP NetWeaver BW 7.0 dual stack) do wersji 7.3 z jednoczesnym wydzieleniem instancji Portalu Korporacyjnego 2. Aktualizacja rozdzielonych instancji Hurtowni Danych (BW) oraz Portalu Korporacyjnego (EP) do najnowszej wersji EHP 3. Rozdzielenie środowiska dewelopersko-testowego na osobne środowiska deweloperskie i testowe dla BW i dla EP. W wyniku działania powinny powstać 4 odrębne instancje: BW developerskie oraz testowe i EP developerskie oraz testowe 4. Aktualizacja oraz dostosowania modelu uprawnień SAP BW do wersji 7.3 oraz zmiana systemu zarządzania użytkownikami. Obecnie użytkownicy przechowywani są w stosie ABAP systemu SAP BW, po rozdzieleniu użytkownicy SAP BW oraz SAP EP powinni być zarządzani niezależnie 5. Aktualizacja i dostosowania rozwiązań funkcjonujących na Portalu Korporacyjnym do wersji 7.3, tj: a. Aktualizacja klienckiego rozwiązania samoobsługi pracowniczej b. Aktualizacja aplikacji do zarządzania zleceniami transportowymi c. Aktualizacja rozwiązania CUK d. Aktualizacja aplikacji Workflow Faktur zakupowych e. Aktualizacja aplikacji hurtowni danych 6. Weryfikacja poprawności konfiguracji klastra niezawodnościowego opartego o system Red Hat Enterprise Linux dla środowiska produktywnego 7. Dostosowanie konfiguracji logowania domenowego w Portalu Korporacyjnym 8. Przeprowadzenie testów docelowego środowiska 9. Wsparcie po starcie produktywnym w okresie 3 miesięcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.23.00.00 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, których treść potwierdzać będzie, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizował : 1. co najmniej 3 usługi Upgrade Systemu SAP BW: polegające na podniesieniu wersji systemu do wersji 7.3 lub wyższej, dla systemów ze środowiskami developerskimi, testowymi i produkcyjnymi, obejmujące dostosowanie zawartości tych środowisk do nowej wersji w tym modyfikacji modelu analitycznego i raportów oraz naprawianie błędów po migracji- nie więcej niż 5 usług. 2. co najmniej 1 usługę wdrożenia Hurtowni Danych SAP BW do wersji 7.3. lub wyższej- nie więcej niż 3 usługi. 3. co najmniej 2 usługi wdrożenia lub upgrade Portalu Korporacyjnego SAP Netweaver Portal / Enterprise Portal dla przedsiębiorstw posiadających co najmniej 3000 użytkowników końcowych Portalu Korporacyjnego, polegające na podniesieniu wersji systemu do wersji 7.3 lub wyższej ,dla systemów z środowiskami developerskimi, testowymi i produkcyjnymi wraz z dostosowaniem zawartości tych środowisk do nowej wersji, obejmującym modyfikację aplikacji wraz z naprawianiem błędów po migracji- nie więcej niż 4 usługi. Uwaga: Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższego warunku ( z zachowaniem określonych ilości wymaganych usług) poprzez realizację usług obejmujących swoim zakresem jednocześnie: usługę Upgrade Systemu , usługę wdrożenia Hurtowni Danych oraz usługę wdrożenia lub Upgrade Portalu Korporacyjnego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni jako spełnione warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, których treść potwierdzać będzie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze : I. Kierownik projektu - osoba spełniająca następujące wymagania: - wykształcenie wyższe, - certyfikat wydany przez uprawniony podmiot niezależny od Wykonawcy, potwierdzający posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie stosowania powszechnie uznanych metodyk prowadzenia projektów, np. PRINCE2 Foundation lub równoważny . - znajomość najlepszych praktyk utrzymywania systemów informatycznych, potwierdzoną certyfikatem ITIL minimum na poziomie foundation lub certyfikatem audytora systemu ISO 20000 lub równoważnym (patrz przypis nr 1 ). - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu projektów obejmujących swoim zakresem kierowanie projektami wdrożeniowymi , dotyczącymi systemów klasy ERP. - udział w roli kierownika projektu (odpowiedzialnego za pracę wszystkich członków zespołu projektowego- w ilości nie mniejszej niż 3 osoby) w minimum pięciu projektach, polegających na prowadzeniu i zarządzaniu projektami informatycznymi dotyczącymi systemów klasy ERP , obejmującymi m.in. wdrożenia lub migracje Hurtowni Danych. II. Administrator systemu- osoba spełniająca następujące wymagania: - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie administrowania systemami informatycznymi klasy ERP, (patrz przypis nr 2 ). - Posiada wiedzę z obszaru administrowania systemami, dotyczącą: - Nadzorowania pracy systemów - Wykrywanie i eliminowanie nieprawidłowości w pracy systemów - Zarządzania uprawnieniami i kontami użytkowników, - Konfigurowania systemów - Instalowania i aktualizowania oprogramowania - ( zakres zadań do weryfikacji) - Brał udział w co najmniej 3 projektach w zakresie Upgrade Hurtowni Danych. III. Konsultant wdrożeniowy w zakresie Hurtowni Danych spełniający następujące wymagania: - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako Konsultant w zakresie Hurtowni Danych systemu klasy ERP, (patrz przypis nr 2). - Posiada wiedzę dotyczącą Hurtowni Danych, obejmującą obszar: - Identyfikacji i dostosowania systemu do potrzeb użytkowników - Uzgadniania i przygotowania koncepcji biznesowych, - Projektowania struktury uprawnień, - wdrażania , strojenie , odbiory.(zakres zadań do weryfikacji) - Brał udział w co najmniej trzech projektach, polegających na wdrożeniu lub upgrade Hurtowni Danych w roli Konsultanta wdrożeniowego. IV. Konsultant programista spełniający następujące wymagania: - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako Konsultant programista., obejmujące obszar: (patrz przypis nr 2 ). - analizy wymagań projektowych, - tworzenia architektury systemu, - projektowania systemu, - implementacji , - testowania (zakres zadań do weryfikacji) - Brał udział w co najmniej 3 projektach wdrożenia lub upgrade w roli konsultanta programisty . V. Konsultant wdrożeniowy w zakresie systemów Kadrowo Płacowych spełniający następujące wymagania: - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako Konsultant w zakresie administrowania modułem HR (Human Capital Management), (patrz przypis nr 2). - Posiada wiedzę dotyczącą modułów HR, obejmującą obszar: - Analizy celów i dostosowywanie modułu do potrzeb użytkowników systemów informatycznych - z uwzględnieniem podsystemu kadrowo-płacowego - Brał udział w co najmniej trzech projektach, polegających na wdrożeniu lub upgrade modułu HR w roli Konsultanta HR. VI. Konsultant wdrożeniowy w zakresie Platformy Integracyjnej spełniająca następujące wymagania: - Posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe jako Konsultant w zakresie wdrażania platform integracyjnych.(patrz przypis nr 2 ). - Brał udział w co najmniej trzech projektach polegających na wdrożeniu lub upgrade korporacyjnych platform integracyjnych, pracujących na rzecz systemów klasy ERP.( np. wdrożenie lub upgrade modułu PI w ramach SAP Netweaver. ) Przypisy: 1. Zamawiający dopuszcza wykazanie posiadania innych, równoważnych certyfikatów niż wskazane przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania nazwy instytucji certyfikującej oraz nazwy certyfikatu. Zamawiający uzna za równorzędne certyfikaty, które: a) potwierdzają posiadanie co najmniej tej samej wiedzy i doświadczenia co certyfikat wskazany przez Zamawiającego; b) zostały wydane przez instytucję certyfikacyjną niezależną od dostawców usług integracyjnych i aplikacyjnych istniejącą na rynku międzynarodowym co najmniej 3 lata, która wydała co najmniej 1000 certyfikatów we wskazanym zakresie. 2. Przyjęte okresy doświadczenia zawodowego dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ze strony Wykonawcy, wynikają ze specyfiki rozwiązań teleinformatycznych i zarządczych, związanych z szybkim rozwojem tych dziedzin oraz zmiennością stosowanych rozwiązań. Powinny być liczone w okresie ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert. Doświadczenie zawodowe rozumiane jest jako udział w każdym z wymaganych lat, w co najmniej jednym projekcie, w charakterze osoby realizującej wskazany zakres działań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik- osoba nieujawniona we właściwym rejestrze do reprezentowania Wykonawcy, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo, powinno być załączone do wniosku i zawierać w szczególności wskazanie: 1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy; 2) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów: Doświadczenie wykonawcy - udokumentowane wykonanie usług spełniających wymogi określone w pkt III.3.2) ogłoszenia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do negocjacji wykonawców, którzy uzyskali w toku oceny złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu najwyższą liczbę punktów, przyznawanych w odniesieniu do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że: 1) wykonawca otrzyma po 10 punktów za każdą zrealizowaną usługę spełniającą wymogi określone w pkt III.3.2) ogłoszenia, w oparciu o dokumenty określone w punkcie III.4.1) ogłoszenia, 2) wykonawca otrzyma punkty odnoszące się do łącznej wartości wykazanych usług spełniających wymogi określone w pkt III.3.2) ogłoszenia, w oparciu o dokumenty określone w punkcie III.4.1), zgodnie z poniższymi zasadami: a) wykonawca, który wykaże się najwyższą łączną wartością usług spełniających wymogi określone w pkt III.3.2) ogłoszenia, otrzyma najwyższą liczbę punktów w tym kryterium tj. 15 punktów, pozostałym wykonawcom zostanie przyznana proporcjonalnie mniejsza liczba punktów wynikająca z obliczenia stosunku łącznej wartości usług (spełniających wymogi określone w pkt III.3.2) ogłoszenia) wykazanych przez badanego wykonawcę do najwyższej łącznej wartości dostaw (spełniających wymogi określone w pkt III.3.2) ogłoszenia) wykazanych przez wykonawcę, o którym mowa w lit a); obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. UWAGA: w przypadku zamieszczenia w wykazie liczby wykonanych usług w ilości większej niż określone w ogłoszeniu, maksymalne ilości, Zamawiający, w celu oceny spełniania kryterium ilości oraz wartości wskazanych usług będzie brał pod uwagę usługi w kolejności wymienionej w wykazie.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, postanowień zawartej Umowy w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności systemu lub wyższej użyteczności; zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku gdy firma SAP zakończy obligatoryjne testy weryfikacyjne po akceptacji raportu, o którym mowa w pkt. 15 Procedury akceptacji stanowiącej Załącznik nr 3 do Umowy (Etap II - Testy środowiska testowego). Termin realizacji Etapu II zostanie przesunięty o taki okres czasu, jaki upłynął pomiędzy dniem, w którym nastąpiła akceptacja raportu, o którym mowa w pkt. 15 Procedury akceptacji stanowiącej Załącznik nr 3 do Umowy (Etap II - Testy środowiska testowego), a dniem zakończenia obligatoryjnych testów weryfikacyjnych przez firmę SAP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tvp.pl/zamowienia_publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Ośrodka - TVP Technologie (dawny budynek Polikliniki), pok. nr 14, Mateusz Pawelczyk, tel.:(22) 547-57-32, faks:(22) 547-43-13, e-mail: Mateusz.Pawelczyk@tvp.pl w godz. 10:00 - 13:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Telewizja Polska S.A., Ośrodek - TVP Technologie, ul. J.P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa, Budynek Ośrodka - TVP Technologie (dawny budynek Polikliniki), pok. nr 42..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.