eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaBudowa ścieżki rowerowej przy drodze krajowej nr 77 Lipnik - Przemyśl na odcinku 88+299,0 do km 89+401,31 po stronie lewej w m. Jelna z wyłączeniem odcinka od km 88+336,39 do km 88+368,53 gdzie usytuowany jest przepust drogowy (odcinek objęty odrębnym opracowaniem).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Nowa Sarzyna: Budowa ścieżki rowerowej przy drodze krajowej nr 77 Lipnik - Przemyśl na odcinku 88+299,0 do km 89+401,31 po stronie lewej w m. Jelna z wyłączeniem odcinka od km 88+336,39 do km 88+368,53 gdzie usytuowany jest przepust drogowy (odcinek objęty odrębnym opracowaniem).
Numer ogłoszenia: 337404 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291394 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 017 2413251, faks 017 2413111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej przy drodze krajowej nr 77 Lipnik - Przemyśl na odcinku 88+299,0 do km 89+401,31 po stronie lewej w m. Jelna z wyłączeniem odcinka od km 88+336,39 do km 88+368,53 gdzie usytuowany jest przepust drogowy (odcinek objęty odrębnym opracowaniem)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa ścieżki rowerowej przy drodze krajowej nr 77 Lipnik - Przemyśl na odcinku 88+299,0 do km 89+401,31 po stronie lewej w m. Jelna z wyłączeniem odcinka od km 88+336,39 do km 88+368,53 gdzie usytuowany jest przepust drogowy (odcinek objęty odrębnym opracowaniem). 1.2. Wspólny Słownik Zamówień ( kody CPV) CPV 77211400-6 - Wycinka drzew CPV 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne CPV 45000000-7 - Roboty budowlane. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia określonego w opisie robót oraz w zakresie rzeczowym określonym w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej. 1.4. Zakres zamówienia obejmuje: a) roboty przygotowawcze, b) ustawianie znaków zmiany organizacji ruchu zgodnie z tymczasowym projektem organizacji ruchu zgodnie z tymczasowym projektem organizacji ruchu, c) wycinkę i karczowanie drzew, d) zakup, dostawę i montaż krawężników, e) dowóz materiału (kostki i obrzeży) z Nowej Sarzyny na plac budowy (materiał Zamawiającego), f) wykonanie wykopu pod ułożenie ścieżki, g) ułożenie kostki i obrzeży, h) uporządkowanie terenu, i) zwrot palet do CJ Blok w Rudnej Małej, j) obsługę geodezyjną (tyczenie trasy ścieżki rowerowej i wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej). 3) Zakres zamówienia został szczegółowo określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz załączonym przedmiarze robót. 4) Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. Podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie i przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej, podając producenta i nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry. 1.5. Podstawa prawno - techniczna wykonania zadania: 1) Zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych. 2) Dokumentacja projektowa. 3) Obowiązujące przepisy, normy i warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasady sztuki budowlanej. 1.6. W ramach realizacji umowy wykonawca zobowiązany jest do wykonania n/w opracowań wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: po wykonaniu robót budowlanych dokumentację powykonawczą sporządzoną w 2 egzemplarzach wraz z załączonymi dokumentami: a) stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności lub inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, b) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - 3 egz. (obsługa geodezyjna oraz dokumentacja geodezyjno - powykonawcza leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca uwzględni w cenie wytyczenie geodezyjne w terenie oraz wykona inwentaryzację powykonawczą wykonanych robót). 1.7. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, postanowieniami zawartej umowy, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej oraz wymogami poczynionych uzgodnień. 1.8. Wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót. 1.9. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi - 36 miesięcy począwszy od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BRUX, Czenczek W, Kucło A., ul. Spółdzielcza 8, 37-300 Leżajsk, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 278541,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 285028,77

  • Oferta z najniższą ceną: 285028,77 / Oferta z najwyższą ceną: 295749,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.