eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IłżaDOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWO LUB OSOBOWO-TERENOWEGO ZE STAŁYM NAPĘDEM NA 4 KOŁA DLA NADLEŚNICTWA MARCULE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Iłża: DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWO LUB OSOBOWO-TERENOWEGO ZE STAŁYM NAPĘDEM NA 4 KOŁA DLA NADLEŚNICTWA MARCULE
Numer ogłoszenia: 337393 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Marcule , Marcule, 27-100 Iłża, woj. mazowieckie, tel. 048 6160066, 605 051806, faks 048 6163653.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/marcule

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - jednostka organizacyjna Nadleśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWO LUB OSOBOWO-TERENOWEGO ZE STAŁYM NAPĘDEM NA 4 KOŁA DLA NADLEŚNICTWA MARCULE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA SAMOCHODU CIĘŻAROWO LUB OSOBOWO-TERENOWEGO ZE STAŁYM NAPĘDEM NA 4 KOŁA DLA NADLEŚNICTWA MARCULE. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - minimalne parametry przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA MINIALNE PARAMETRY (WARUNKI TECHNICZNE) PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowo lub osobowo-terenowego ze stałym napędem na 4 koła dla Nadleśnictwa Marcule. 1. Dane ogólne: - Przeznaczenie: ciężarowo lub osobowo-terenowy, - Rodzaj nadwozia: wielozadaniowe (kod AF) - w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24.10.2005 w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep, - Typ nadwozia: 3 - drzwiowe, metalowe bez szyb bocznych (karoseria przytwierdzona do ramy), - Kolorystyka: zielony lub niebieski metalik, - Kąt natarcia oraz zjazdu - minimum 47°, - Kąt rampowy do 147°. 2. Silnik: wysokoprężny DIESEL, pojemność skokowa 2,4-2,5 dm3, moc silnika minimum 120 KM, maksymalny moment obrotowy 360 Nm, emisja CO2 do 280g/km. 3. Wyposażenie: - Skrzynia biegów 6- cio biegowa manualna, - Felgi stalowe z oponami w rozmiarze 205 x R16 minimum równorzędne z Michalin XPC Tubeless, - Przeniesienie napędu: stały napęd na cztery koła + reduktor + blokada centralnego mechanizmu różnicowego, - Hamulce: przód/tył - tarczowe pełne, - Układ przeciwblokujący hamulców ABS, - Elektroniczny układ kontroli trakcji ETC, - Zagłówki i pasy bezpieczeństwa 3 punktowe z ogranicznikiem napięcia na obu miejscach siedzących, - Immobiliser z autoalarmem perymetrycznym, - Dwa fotele z tapicerką Will Winyl, - Belka ochronna podwozia, - Dwa stopnie boczne, - Osłony przeciwbłotne tylne, - Radio samochodowe. 4. Gwarancje: - Gwarancja na samochód minimum 3 lata lub 100 000 km, - Gwarancja na perforację nadwozia minimum 6 lat. 5. Termin realizacji - najpóźniej do 31.12.2008 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty - oświadczenie -załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy do oferty - oświadczenie -załącznik nr 2 do SIWZ. - Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. - Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1 Formularz OFERTA - załącznik nr 3 do SIWZ 2 Oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ (o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy) 3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. - Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.RADOM.LASY.GOV.PL/MARCULE.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Marcule, Marcule 1, 27-100 Iłża.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.