eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneSprzęt do ratownictwa w warunkach zimowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-21

Zakopane: Sprzęt do ratownictwa w warunkach zimowych
Numer ogłoszenia: 337392 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Piłsudskiego 63a, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2063581, 603100010, faks 018 2014731.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.topr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt do ratownictwa w warunkach zimowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 30 kompletów sprzętu do działań w warunkach zimowych. W skład kompletu wchodzą: 1. Narty taliowane z przeznaczeniem do uprawiania narciarstwa ski- alpinistycznego i jazdy poza trasami. Szerokość narty pod butem od 84 do 90 mm. Waga 1 narty przy długości 170 cm i szerokości pod butem 90 mm. max 1350 gr. (przy podanej długości narty i szerokości pod butem waga obliczona zostanie proporcjonalnie), rocker z przodu narty. 2. Wiązania do uprawiania narciarstwa ski-alpinistycznego, zapewniające możliwość podchodzenia i zjazdu umożliwiające wpięcie butów ski alpinistycznych. Komplet winien zawierać: skistopery, oraz noże do poruszania się po twardym śniegu (harszle). Waga maksymalna kompletu do 1 narty, bez noży max 600 gr. 3. Buty z przeznaczeniem do uprawiania narciarstwa ski-alpinistycznego, zapewniające wygodę podczas podchodzenia i optymalne (trzymanie nogi) podczas jazdy w każdym terenie i warunkach. But winien posiadać możliwość przypięcia raków automatycznych i możliwość wpięcia wiązań do uprawiania narciarstwa alpinistycznego każdego typu.. But winien być wyposażony w system minimum dwóch klamer oraz podeszwę typu (wibram), lub podobną. But winien zapewniać możliwość szybkiego przepięcia sprzętu jedną klamrą w przypadku zmiany kierunku z podchodzenia na zjazd i odwrotnie. Waga jednego buta max. 1300 gr przy rozmiarze 27 cm. But wewnętrzny winien zapewniać komfort cieplny, dobre dopasowanie, termo formowalny, wykonany z materiałów szybkoschnących. 4. Kijki składane dwuelementowe, z wygodnym i niezawodnym systemem regulacji długości, zatrzaskowe typu clipper lub podobne z przedłużoną wyściółka pod rękojeścią,, wykonane z materiałów o podwyższonej wytrzymałości. W komplecie winny znajdować się 2 rodzaje kółek o różnej średnicy. 5. Foki z zaczepami do tyłu i przodu nart, wykonane z materiału zawierającego min 70% mohairu. Możliwość docięcia i założenia do skiturowych nart taliowanych o szerokości pod butem 82 - 90 mm. 6. Kask ochronny lekki waga max 350 gram, wentylowany, prosta i skuteczna regulacja obwodu głowy z boczną regulacją paska pod brodą umożliwiającą regulację do przodu i tyłu, przystosowany do mocowania latarki czołówki, z przeznaczeniem do alpinizmu. 7. Detektor lawinowy umożliwiający pracę w dwóch trybach - nadawania i odbioru sygnału w celu lokalizacji zasypanego, min. trzy antenowy pracujący w zakresie 457 kHz, zasięg trybu szukania wstępnego min 60 m z funkcją (trwałego markowania) (nie chwilowego) - odznaczania, czyli rozróżnienia osób znalezionych przy wieloosobowym zasypaniu, tryb zabezpieczający LVS przed przypadkowym przełączeniem w tryb nadawania - czujnik ruchu, oraz monitoring funkcji życiowych (nadawanie i odbiór). 8. Sonda lawinowa, metalowa, podwyższonej wytrzymałości, składana przeznaczona w szczególności do działań zorganizowanych grup ratowniczych o długości min 320 cm po rozłożeniu, wyposażona w prosty, szybki, niezawodny i trwały system rozkładania i blokowania linką stalową. Waga max 700 gram. 9. Łopatka lawinowa rozkładana, demontowany trzon dwu elementowy, owalny, wykonana z wytrzymałych materiałów, długość łopatki wraz ze styliskiem po rozłożeniu min. 80cm, wielkość szufli min 23 x 30 x 6 cm - kształt ułatwiający dociśnięcie szufli butem. Uchwyt na stylisku D-kształtny, konstrukcja umożliwiająca zamontowanie styliska pod kątem 90 stopni. Waga max. 800 g. 10. Kompas przeznaczony do precyzyjnej pracy w terenie i z mapą, przeźroczysta podstawa, fluoroscencyjne oznaczenia, szkło powiększające, wbudowany regulator inklinacji magnetycznej, wychyłomierz do mierzenia nachylenia terenu, oraz wieczko z lusterkiem. Wodoodporność: IP68, czas precyzyjnego ustawienia: do 5 sek., max. wysokość użytkowania: do 5000 m n.p.m. przy -15 st.C, 11. GPS - ręczny system nawigacyjny, wyposażony w 3-osiowy kompas z kompensacją nachylenia, wysokościomierz barometryczny, fabrycznie załadowane mapy topograficzne 100K, obsługa własnych map rastrowych, z możliwością magazynowania ich na dodatkowych kartach pamięci. Wytrzymałe i wodoszczelne urządzenie (IPX7) posiadające antenę zewnętrzną, pozwalającą na odbiór słabego sygnału np. w mokrym lesie, szybkie złącze USB, możliwość łączenia się i wymiany danych bezprzewodowo ze zgodnymi, ręcznymi urządzeniami. Nawigacja wzdłuż śladu, drogi, do punktu, zapis śladów (10 000 punktów, 200 zapisanych tras). Akceptowany format danych GPX. Praca na komplecie baterii ponad 12 godzin. Bez ekranu dotykowego (komunikacja klawiszami - obsługa w rękawicach). 12. Plecak wypornościowy, pojemność minimum 50 l itrów, 2 poduszki o łącznej pojemności min 160 litrów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.80.00.00 - Sprzęt osobisty i pomocniczy 75.25.20.00 - Służby ratownicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000 złotych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający wymaga przedstawienia wykazu dostaw z ostatnich 3 lat o takim samym lub podobnym rodzaju

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    szczegółowa specyfikacja techniczna wyrobów wraz z certyfikatami dopuszczenia wyrobów na terenie EU

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 14:00, miejsce: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 63 a sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.