To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-10
Gdynia: DOSTAWA 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ
Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI, ICH KONSERWACJA I NAPRAWY.
Numer ogłoszenia: 337292 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284428 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osobo prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 3 SZTUK URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH WRAZ Z MATERIAŁAMI EKSPLOATACYJNYMI, ICH KONSERWACJA I NAPRAWY..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawa do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni fabrycznie nowych, nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych i śladów uprzedniego używania 3 (trzech) szt. urządzeń wielofunkcyjnych wraz z materiałami eksploatacyjnymi, ich konserwacja i naprawa. 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8, 50.32.30.00-5.3.Specyfikację techniczną urządzeń wielofunkcyjnych przedstawia Tabela Nr 1. 4.Do zaproponowanego typu urządzeń wielofunkcyjnych Wykonawca dostarczy oryginalne materiały eksploatacyjne zgodnie z normą ISO 19798, w ilościach: 1) materiały eksploatacyjne jako wyposażenie standardowe dostarczone w komplecie (komplet = bęben + 4 tonery( po 1 każdego koloru) + pojemnik na zużyty toner) w ramach oferowanej ceny jednostkowej dla każdej z 3 szt. urządzeń wielofunkcyjnych: Tonery - właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 12 000 stron A4 w kolorze przy pokryciu strony zgodnie z normą ISO 19798; Bębny - właściwa ilość, która zapewni wydrukowanie minimum 200 000 stron A4. Pojemniki na zużyty toner - w ilości adekwatnej do ilości zamawianych tonerów - dotyczy urządzeń, które wymagają pojemników na zużyty toner 2) 24 szt. oryginalnych tonerów (po 6 szt. każdego koloru), gdzie każdy toner zapewni wydrukowanie minimum 12 000 stron A4 przy pokryciu strony zgodnie z normą ISO 19798. 3) Pojemniki na zużyty toner - w ilości adekwatnej do ilości zamawianych tonerów - dotyczy urządzeń, które wymagają pojemników na zużyty toner 5. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być nowe i nieużywane, pierwszej kategorii oraz wyprodukowane przez producenta oferowanych urządzeń. 6.Za oryginalne materiały eksploatacyjne należy uznawać takie materiały eksploatacyjne, które są wyprodukowane przez producentów urządzeń, w których mają być stosowane, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, nie fałszowane. 7.Urządzenia wielofunkcyjne wraz z materiałami eksploatacyjnymi jako wyposażenie standardowe zostaną dostarczone do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 8.Oryginalne materiały eksploatacyjne tj.: 1) Tonery w ilości 24 szt. (po 6 szt. każdego koloru) 2) Pojemniki na zużyty toner w ilości : szt. zostaną dostarczone do siedziby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca zobowiązuje się także do wykonywania autoryzowanych przeglądów konserwacyjnych (raz na 6 miesięcy na wniosek Zamawiającego) i świadczenia usług naprawczych kserokopiarek w okresie 24 miesięcy od dnia dostarczenia ostatniej sztuki, 10.Dostawy urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych odbywać się będą na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem zamawiającego. 11.Uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych zostanie wykonane na koszt Wykonawcy. Uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych nie wchodzi w zakres przeglądów konserwacyjnych, o których mowa w ust. 9. Sprzedawca udostępni Kupującemu kody dostępu. 12.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.12.51.20-8, 50.32.30.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARCUS S.A., ul.Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39730,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 51947,82
Oferta z najniższą ceną: 51947,82 / Oferta z najwyższą ceną: 60614,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki
- Zagospodarowanie terenu przy przedszkolu nr 32 w Gdyni (etap I)
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont z przebudową i termomodernizacją budynku 507 na terenie AMW im. Bohaterów Westerplatte, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
- Remont nawierzchni drogi do budynku 151 i 125 -4001
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Marketing internetowy z egzaminem ECDL"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANERÓW ORAZ ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS
- Dostawa artykułów biurowych, tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Dzierżąwa kserokopiarek dla potrzeb Prokuratury Regionalnej w Lublinie
- Dostawa urządzeń drukujących i graficznych oraz materiałów eksploatacyjnych w postaci tonerów.
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących dla potrzeb Oddziału w Krakowie oraz jednostek terenowych - Rejonów
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.