eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poddębice › Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi, projektorów multimedialnych, ekranów projekcyjnych i komputerów przenośnych z oprogramowaniem na potrzeby projektuDOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-19

Poddębice: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi, projektorów multimedialnych, ekranów projekcyjnych i komputerów przenośnych z oprogramowaniem na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 337247 - 2011; data zamieszczenia: 19.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299429 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego, ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. (43) 678 31 13, faks (43) 678 31 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi, projektorów multimedialnych, ekranów projekcyjnych i komputerów przenośnych z oprogramowaniem na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego wraz z materiałami eksploatacyjnymi, 6 projektorów multimedialnych krótkoogniskowych z uchwytami, 4 ekranów ścienno-sufitowych i 16 komputerów z oprogramowaniem na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zamawiającego w jego siedzibie na ul. Polnej 13/15 w Poddębicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I: dostawa kolorowego, wydajnego urządzenia wielofunkcyjnego laserowego formatu A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY; Część II: dostawa 6 projektorów multimedialnych krótkoogniskowych z uchwytem oraz 4 ekranów projekcyjnych ścienno-sufitowych na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY; Część III: dostawa 16 komputerów przenośnych oraz systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego, a także montaż 12 sztuk z tych komputerów w sieci w celu stworzenia symulacyjnej pracowni biurowo - handlowo - ekonomicznej na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY. Część I: dostawa kolorowego, wydajnego urządzenia wielofunkcyjnego laserowego formatu A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY; Lp. Wymagane parametry 1 Format oryginału A5-A3 2 Szybkość kopiowania/drukowania min. 28 str/min A4 w czerni i min. 28 str/min A4 w kolorze. 3 Czas oczekiwania na pierwszą stronę czarno-biała max. 6 sekund, kolor max. 8 sekund. 4 Czas nagrzewania max 45 s. 5 Rozdzielczość kopiowania/skanowania min 600 x 600 dpi. 6 Rozdzielczość drukowania min 1800 x 600 dpi. 7 Dysk twardy min. 250GB 8 Zainstalowana pamięć RAM min. 2048 MB. 9 Automatyczny odwracający podajnik oryginałów 10 Automatyczny duplex drukowanych kopiowanych i skanowanych dokumentów (formaty A4, A3). 11 Podstawa - oryginalna producenta urządzenia 12 Skalowanie w zakresie 25 - 400% kopiowanych dokumentów. 13 Automatyczny wybór formatu papieru i podajnika w zależności od typu drukowanych lub kopiowanych dokumentów z możliwością ręcznej zmiany formatu papieru i podajnika. 14 Dotykowy Panel sterowania urządzeniem z obsługa w języku polskim. Przycisk anulowania zadania. 15 Kolorowy skaner o rozdzielczości min. 600 x 600 dpi ; Skanowanie do : e-mail , FTP , SMB , Box , bezpośrednie do USB ; Skanowanie formatu A3. Zapis skanowanych dokumentów w formacie JPG , PDF. 16 Podajniki papieru: 1- Automatyczny, format papieru A5 - A3 o gramaturze w zakresie co najmniej (64 - 250 g/m2), pojemność min. 500 arkuszy o gramaturze 80 g/m2. 2- Automatyczny, format papieru A5 - A3 o gramaturze w zakresie co najmniej (64 - 250 g/m2), pojemność min. 500 arkuszy o gramaturze 80 g/m2. 3- Ręczny, format papieru A5-A3+, rozmiary niestandardowe, o gramaturze w zakresie co najmniej (64 - 270 g/m2),- pojemność min. 150 arkuszy o gramaturze 80 g/m2, możliwość wydruku na folii, etykietach, kopertach , drukowanie banerów 4- Automatyczny podajnik dokumentów kopiarki/skanera o pojemności min. 50 arkuszy A4 lub A3 o gramaturze w zakresie co najmniej (75 - 100 g/m2) z automatycznym duplexem. 5- obsługiwane formaty papieru : standardowe A6-A3+ , niestandardowe - papier transparentowy max. 1200 x 297 mm 17 język opisu strony : PCL 6 , PostScript 3 18 Wbudowany serwer wydruku z Interfejsem sieciowym Ethernet 10Base-T/100Base-T/1000Base-T (RJ-45) oraz interfejs USB 2,0 19 Zarządzanie ustawieniami serwera wydruku oraz urządzenia wielofunkcyjnego przez przeglądarkę WWW. Udostępnianie informacji o ilości wydrukowanych stron, zużyciu materiałów eksploatacyjnych, poziomie papieru, uszkodzeniach, statusie urządzenia. 20 Sterowniki poprawnie działające z systemem Windows 2000/XP/XP64, Vista 32/64 Obsługa Windows DPWS, Macintosh 9.x/10.x, Server 2000/2003/2003x64/2008/2008x64 Unix/Linux/Citrix. Poprawna obsługa polskich znaków diakrytycznych. Poprawne i bezproblemowe drukowanie z programów pakietu MS Office Professional XP PL, Adobe Acrobat, Lotus Notes 7. 21 Poprawna praca w środowisku Novell NetWare 6, 6.5, Open Enterprise Server 2 Linux (IPP, iPrint). 22 Zasilanie 230 V. Kabel zasilający. 23 Urządzenie uzyskało oznaczenie Energy Star. 24 Dostęp do internetowego archiwum producenta z aktualnymi wersjami sterowników. 25 Czysta wymiana materiałów eksploatacyjnych nie powodująca wysypywania się resztek tonera ani innych nieczystości przy wymianie, dokonywanej zgodnie z instrukcją obsługi, materiałów eksploatacyjnych. 26 Dostęp do całej ścieżki papieru w celu usuwania zaciętych kartek. 27 Uszkodzenie jednego podajnika papieru nie uniemożliwia pracy z użyciem innych podajników papieru (możliwość kopiowania, drukowania, skanowania i faksowania przy użyciu sprawnych podajników). 28 Brak dodatkowych opłat (licencyjnych i innych) bez względu na liczbę użytkowników. 29 Poprawność orientacji stron, przy wydrukach jedno i dwustronnych dokumentów zawierających jednocześnie strony drukowane w pionie i w poziomie. Poprawność druku 2 stron na 1 arkuszu papieru. 30 Odbieranie wydruków min. 250 arkuszy o gramaturze 75 g/m2. 31 Co najmniej 36 miesięczna gwarancja autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa realizowana przez autoryzowany serwis producenta urządzenia najpóźniej w następnym dniu roboczym od dnia zgłoszenia awarii lub niezgodności z niniejszą specyfikacją w miejscu instalacji urządzenia. 32 Obciążalność miesięczna min. 40 000 stron A4. 33 Blokowanie panelu sterowania urządzenia oraz odblokowanie za pomocą hasła (1000 kont) 34 Funkcja pozwalająca na ograniczenie kopiowania i drukowania w kolorze, dostęp do kopii/wydruków kolorowych tylko do wybranych użytkowników 35 Możliwość drukowania dokumentów poufnych. Wydruk po podaniu hasła na panelu urządzenia. 36 Nowe, oryginalne materiały i części eksploatacyjne, wyprodukowane przez producenta Urządzenia, niezbędne do wydrukowania min. 100 tys. stron A4 (przy 5% pokryciu w czerni) oraz min. 40 tys. stron A3 (przy 5% pokryciu dla każdego z kolorów). 37 Bezpośrednie Skanowanie do PenDriva i drukowanie z PenDriva. Opcjonalne parametry 38 Skanowanie, przy użyciu panelu urządzenia, do email w formacie przeszukiwalnego PDF. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył urządzenie do siedziby zamawiającego - do pomieszczenia, które zostanie wyznaczone przez Zamawiającego oraz zainstalowania i przetestowania urządzenia (zgodnie z zapisami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy). Część II: dostawa 6 szt. projektorów multimedialnych krótkoogniskowych z uchwytem oraz 4 ekranów projekcyjnych ścienno-sufitowych na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY. Cechy projektora krótkoogniskowego: Wymagane parametry Technologia: DLP lub równoważna Jasność [ANSI]: min. 2500 Kontrast: min. 4600:1 Rozdzielczość: min. 1280x800 (WXGA ) Proporcje obrazu: 16:10 Korekcja trapezu pionowa [w stopniach]: min. ? 30 Obiektyw: F= 2.6 Kompatybilność video: NTSC / PAL / SECAM Głośniki [W]: min. 20 Wyjścia: Monitor Out: D-sub 15 pin x 1; Wyjście Audio: Stereo Mini Jack x 1; Głośnik 2W x 1; DC 12V trigger Wejścia : Analog RGB: D-sub 15 pin x 2; LAN networking: RJ-45 x 1; USB type A x 1; USB type mini-B x 1; HDMI v1.3 x 1; S-Video: Mini Din 4 pin x 1; Composite Video: RCA x 1; Microphone: Stereo Mini Jack x 1; Audio L/R: RCA x 2; Stereo Mini Jack x 1 Zasilanie [V/Hz]: 60 Pobór mocy: 290W Lampa [W]: 210 Żywotność lampy [h]: min. 4000 / 5000 h (Tryb Regular./ Tryb Ekonomiczny) Waga [kg]: max 3,4 Menu ekranowe: Polski/Angielski/ Francuski/ Niemiecki/ Włoski Inne funkcje: BrilliantColor; Blank; VIDITM; Wyświetlanie podtytułu; Funkcja 3D Color Management; Cyfrowy zoom (x2); Zamrożenie obrazu; 3D Ready; Zgodność z HDTV; Szybkie wyszukiwanie; Crestron LAN Control; Korekta koloru tła; Ochrona hasłem; Automatyczne wyłączanie Akcesoria standardowe: Instrukcja Szybkiego Uruchomienia; Instrukcja obsługi na płycie CD; Pilot/baterie; Kabel VGA; Kabel zasilający; Uchwyt do projektora krótkoogniskowego; Kabel RS232 Akcesoria opcjonalne: Presentation Plus; Gwarancja na lampę [w miesiącach/godzinach]: min. 6 miesięcy lub min. 300 h Gwarancja na projektor [w miesiącach]: min.36 Cechy charakterystyczne ekranu: Powierzchnia projekcyjna od 170 x 128 cm do 180 x 180 cm; Możliwość montażu na ścianach lub sufitach; Współczynnik odbicia światła 1,0; Czarny, nieprzezroczysty tył; Możliwości dostosowania do różnych formatów obrazu; Waga max 7,5 kg; min.3 cm czarna ramka, (lewo / prawo); Aluminiowa kaseta; Powierzchnia ekranu: zmywalna, niepalna, odporna na grzyby (pleśń); W zestawie: kołki rozporowe, śruby, wkręty, instrukcja montażu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dostarczył urządzenia do siedziby zamawiającego - do pomieszczeń, które zostaną wyznaczone przez Zamawiającego oraz zainstalowania i przetestowania urządzeń (zgodnie z zapisami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy). Część III: dostawa 16 komputerów przenośnych oraz systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego, a także montaż 12 sztuk z tych komputerów w sieci w celu stworzenia symulacyjnej pracowni biurowo - handlowo - ekonomicznej na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY. Cechy komputera przenośnego: Wymagane parametry rodzaj laptop segment Multimedialny przekątna ekranu LCD max 15.6 cali nominalna rozdzielczość LCD 1366 x 768 pikseli typ ekranu błyszczący (glare) klawiatura ergonomiczna płaska klawiatura wyposażona w zintegrowaną klawiaturę numeryczną procesor min. dwurdzeniowy wielkość pamięci operacyjnej min.6 GB pojemność dysku twardego 640 GB napęd optyczny DVD+/-RW DL grafika zintegrowana typ akumulatora litowo-jonowy czas pracy na akumulatorze (normatywny) min.1.5 godz. karta dźwiękowa wejście mikrofonu; stereo czytnik kart pamięci tak interfejsy min. 2 x USB; 1x USB 3.0 waga max 2.5 kg system operacyjny kompatybilny z edytorem tekstu i arkuszem kalkulacyjnym oprogramowanie Pakiet oprogramowania biurowego zawierający edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, program do tworzenia bazy danych, program do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz program do grafiki komputerowej, a także oprogramowanie antywirusowe z licencją na min. 24 miesiące akcesoria mysz USB; Zamawiający wymaga aby system operacyjny i oprogramowania były zainstalowane na wszystkich komputerach przez Wykonawcę. W ramach wykonywania usługi podłączenia 12 komputerów do sieci z konfiguracją, w celu utworzenia symulacyjnej pracowni ekonomiczno - handlowo - biurowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił wszelkie niezbędne materiały potrzebne do wykonania tej usługi. Podłączenie ma być z wykorzystaniem systemu okablowania a ponadto wymaga się połączenia z siecią Internet już istniejąca w placówce..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.60.00.00 - Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego 72.70.00.00 - Usługi w zakresie sieci komputerowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: dostawa kolorowego, wydajnego urządzenia wielofunkcyjnego laserowego formatu A3 wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konica Minolta Buisiness Salution Polska Sp. z o. o.; Delegatura w Łodzi, ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17714,41

  • Oferta z najniższą ceną: 17714,41 / Oferta z najwyższą ceną: 18585,30

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa 6 szt. projektorów multimedialnych krótkoogniskowych z uchwytem oraz 4 ekranów projekcyjnych ścienno-sufitowych na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZHU XERO SERVICE Mirosław Leśnierowski, ul. Żwirki 29D, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 28855,80 / Oferta z najwyższą ceną: 29987,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa 16 komputerów przenośnych oraz systemów operacyjnych i oprogramowania biurowego, a także montaż 12 sztuk z tych komputerów w sieci w celu stworzenia symulacyjnej pracowni biurowo - handlowo - ekonomicznej na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • a-Media Jarosław Łaszczuk, ul. P.O.W. 6, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49569,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48272,10 / Oferta z najwyższą ceną: 55832,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.