eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Ochrona fizyczna obiektu Sądu Rejonowego w Pabianicach usytuowanego przy ul. Partyzanckiej 105/127, monitoring obiektów przy ul. Partyzanckiej 105/127 i ul. Warszawskiej 39 (archiwum) konwojowanie wartości pieniężnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Pabianice: Ochrona fizyczna obiektu Sądu Rejonowego w Pabianicach usytuowanego przy ul. Partyzanckiej 105/127, monitoring obiektów przy ul. Partyzanckiej 105/127 i ul. Warszawskiej 39 (archiwum) konwojowanie wartości pieniężnych
Numer ogłoszenia: 33716 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Pabianicach, ul. Partyzancka 105/127, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2255100, fax 042 2255110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pabianice.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektu Sądu Rejonowego w Pabianicach usytuowanego przy ul. Partyzanckiej 105/127, monitoring obiektów przy ul. Partyzanckiej 105/127 i ul. Warszawskiej 39 (archiwum) konwojowanie wartości pieniężnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Część pierwsza - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Pabianicach zlokalizowanego przy ul. Partyzanckiej 105/127 wraz z grupą interwencyjną wspomagającą agenta ochrony w max. ilości 28.086 roboczogodzin w okresie 25 m-cy. - usługa polegająca na monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynkach przy: ul. Partyzanckiej 105/127 ul. Warszawskiej 39 (archiwum) w okresie 25 m-cy - Część druga - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony transportu wartości pieniężnych (konwojowania wartości pieniężnych) codziennie wt. - czw. ok. 15:30 - 16:00 oraz w poniedziałki ok. 17:00 - 17:30 na terenie Pabianic (sąd - bank) w dniach pracy sądu. - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony transportu wartości pieniężnych (konwojowania wartości pieniężnych) na wezwanie Zamawiającego (5-8 razy miesięcznie) na terenie Pabianic (sąd - bank - sąd).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 60.12.21.60 - Usługi transportu chronionego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6 SIWZ, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 3) posiadają koncesję na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie realizacji zamówienia, 4) wykażą, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali lub są w trakcie realizacji co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego postępowania i wartości nie mniejszej niż 80.000 zł każde polegających na świadczeniu usługi ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej (dotyczy części pierwszej) oraz co najmniej jednej usługi konwoju wartości pieniężnych (dotyczy części drugiej) i przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 5) zapewnią do realizacji przedmiotu zamówienia określonego w pkt 3 SIWZ pracowników nie karanych, posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, natomiast do kontroli w/w pracowników - osoby posiadające licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, 6) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł., aktualny w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się do jego przedłużenia na cały okres realizacji zamówienia, 7) wykonają zamówienie zgodnie z opisem zawartym we Wzorach umów, 8) dysponują co najmniej dwoma grupami interwencyjnymi - własnymi lub podwykonawcy - zlokalizowanymi na terenie Pabianic, pozostającymi w gotowości do podjęcia natychmiastowej reakcji na wezwanie pracowników ochrony pełniących służbę w chronionym obiekcie Sądu. Zamawiający dokona oceny spełniania wskazanych wyżej warunków na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt 6 SIWZ, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia Niespełnienie któregokolwiek spośród określonych wyżej warunków lub złożenie nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 2) koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 7) wykazu wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych w obiektach użyteczności publicznej, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 8) oświadczenia o zatrudnieniu do realizacji zamówienia wyłącznie osób nie karanych posiadających co najmniej licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, a w przypadku osób uprawnionych do kontroli pracowników - licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. W w/w oświadczeniu oferent zobowiąże się jednocześnie do przedstawienia Zamawiającemu przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wykazu pracowników zatrudnionych do ochrony fizycznej obiektów ze wskazaniem imion, nazwisk oraz kopii odpowiednich licencji, 9) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł., 10) oświadczenia dotyczącego dysponowania grupami interwencyjnymi - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pabianice.sr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Pabianicach 95-200 Pabianice ul. Partyzancka 105-127 Godziny pracy: Wtorek, środa, czwartek, piątek od godz. 8.00 do godz. 16.00 Poniedziałek od godz. 8.00 do godz 18.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Pabianicach ul. Partyzancka 105/127 95-200 Pabianice Pokój 110.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 11.04.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Pabianicach zlokalizowanego przy ul. Partyzanckiej 105/127 wraz z grupą interwencyjną wspomagającą agenta ochrony. - usługa polegająca na monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynkach przy: ul. Partyzanckiej 105/127 ul. Warszawskiej 39 (archiwum).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Pabianicach zlokalizowanego przy ul. Partyzanckiej 105/127 wraz z grupą interwencyjną wspomagającą agenta ochrony w max. ilości 28.086 roboczogodzin w okresie 25 m-cy. - usługa polegająca na monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w budynkach przy: ul. Partyzanckiej 105/127 ul. Warszawskiej 39 (archiwum) w okresie 25 m-cy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony transportu wartości pieniężnych (konwojowania wartości pieniężnych) codziennie wt. - czw. ok. 15:30 - 16:00 oraz w poniedziałki ok. 17:00 - 17:30 na terenie Pabianic (sąd - bank). - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony transportu wartości pieniężnych (konwojowania wartości pieniężnych) na wezwanie Zamawiającego (5-8 razy miesięcznie) na terenie Pabianic (sąd - bank - sąd)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony transportu wartości pieniężnych (konwojowania wartości pieniężnych) codziennie wt. - czw. ok. 15:30 - 16:00 oraz w poniedziałki ok. 17:00 - 17:30 na terenie Pabianic (sąd - bank) w dniach pracy sądu. - świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi ochrony transportu wartości pieniężnych (konwojowania wartości pieniężnych) na wezwanie Zamawiającego (5-8 razy miesięcznie) na terenie Pabianic (sąd - bank - sąd)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.21.60-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.