eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Prace konserwatorskie budynku Starej Apteki w Gdańsku przy ul. Teatralnej 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-09

Gdańsk: Prace konserwatorskie budynku Starej Apteki w Gdańsku przy ul. Teatralnej 2
Numer ogłoszenia: 337158 - 2015; data zamieszczenia: 09.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64901 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Teatr "Wybrzeże", ul. Świętego Ducha 2, 80-834 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011836, faks 058 3012046.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie budynku Starej Apteki w Gdańsku przy ul. Teatralnej 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwatorskie budynku Starej Apteki w Gdańsku przy ul. Teatralnej 2. 2. Budynek Starej Apteki wpisany jest do Rejestru Zabytków pod numerem 465 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 25 kwietnia 1968r. Mury obronne Głównego Miasta do styku z Wielką Zbrojownią wpisane są do rejestru zabytków pod numerem 8 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gdańsku z dnia 11 października 1947r. Obiekty znajdują się przy ul. Św. Ducha 2 na dz. nr 237, 238/1, 238/4 obręb nr 89 w Gdańsku. 3. Wykonanie na podstawie dokumentacji przetargowej demontaży, robót budowlanych, budowlano - konserwatorskich, instalacji, dostaw, montażu urządzeń, wymaganych Prawem budowlanym pomiarów i badań. 4. Zakres prac konserwatorskich zgodnie z programem prac konserwatorskich załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Prace prowadzone będą zgodnie z roboczym harmonogramem prac konserwatorskich wynikającym z planów inwestycyjnych w otoczeniu zabytku oraz źródeł finansowania: 1) Etap I - Elewacja zachodnia (frontowa) wraz z murem do Zbrojowni a) Badania konserwatorskie (punkty 1-3 kosztorysu) b) Elewacja zachodnia (frontowa) wraz z murem do Zbrojowni - prace konserwatorskie na elewacji wraz z wykopem wzdłuż muru oraz usunięciem otworów w murze, c) Rekonstrukcja elementów kamieniarskich, montaż tych elementów tylko na elewacji zachodniej d) Elewacja północna wraz z usunięciem schodów e) Rekonstrukcja stolarki okiennej i okiennic - montaż tylko na elewacji zachodniej Zajęcie pasa drogowego ul. Teatralnej nastąpi w terminie 20.05.2015r - 20.06.2015r. 2) Etap II - Elewacja południowa (od strony Zbrojowni) 3) Etap III - Elewacja wschodnia (od podwórza), po usunięciu pomieszczeń trafostacji ,co pozwoli na montaż rusztowań a) prace konserwatorskie na elewacji b) Montaż okien i elementów kamieniarskich c) Dokumentacja konserwatorska powykonawcza 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania odkrycia zabytkowego muru kurtynowego do głębokości ok. 3m i szerokości 1,5m na długości ok. 16m wraz z rozbiórką podbudowy i zdjęciem kostki granitowej oraz odtworzeniem nawierzchni po zakończeniu robót. W trakcie tych prac należy przeprowadzić niezbędne badania archeologiczne i konserwatorskie. Mur należy osłonić folią kubełkową i obsypać piaskiem zagęszczonym mechanicznie warstwami. Zakres prac wskazany jest w załączniku nr 13 do SIWZ. 7. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania określa SIWZ oraz załączniki, w tym następujące dokumenty: 1) załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót - PROJEKT REWITALIZACJI ELEWACJI BUDYNKU STAREJ APTEKI ORAZ MURÓW OBWODOWYCH I MAGISTRALNYCH DO STYKU ZE ZBROJOWNIĄ W GDAŃSKU, 2) załącznik nr 11 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dalej zwana STWiOR) - PROJEKT REWITALIZACJI ELEWACJI BUDYNKU STAREJ APTEKI ORAZ MURÓW OBWODOWYCH I MAGISTRALNYCH DO STYKU ZE ZBROJOWNIĄ W GDAŃSKU, 3) załącznik nr 12 - Dokumentacja - PROJEKT REWITALIZACJI ELEWACJI BUDYNKU STAREJ APTEKI ORAZ MURÓW OBWODOWYCH I MAGISTRALNYCH DO STYKU ZE ZBROJOWNIĄ W GDAŃSKU. 8. Roboty będą wykonywane w warunkach utrudnionych. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie i z tego względu nie mogą mieć żadnego negatywnego wpływu na pracę Teatru. Wszystkie roboty będą prowadzone wyłącznie w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przestrzegania ciszy w trakcie prób, spektakli lub innych imprez organizowanych w Teatrze Wybrzeże. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie placu budowy (miejsca gdzie będą wykonywane roboty) w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przedostawanie się kurzu i pyłu do sąsiadujących pomieszczeń. Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego sprzątania placu budowy. Gruz i materiały pochodzące z rozbiórki będą musiały być na bieżąco wywożone. Zamawiający dopuszcza ustawienie kontenerów na terenie wygrodzonym w celu składowania gruzu. Na terenie przylegającym do placu budowy prowadzone będą inne prace w ramach zadania Poprawa stanu zabytkowego budynku Starej Apteki z XVII wieku wraz z Przejściem Bramnym i murami obronnymi Głównego Miasta w Gdańsku poprzez nadanie nowych funkcji kulturalnych. 9. Wykonane prace, roboty , materiały, urządzenia, niezbędne do wykonania zadania będą objęte gwarancją przez co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. 10. Wykonawca jest zobowiązany do ustawienia tablic informacyjnych i oznakowania terenu robót zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie Prawo budowlane. 11. Za całość oznakowania i zabezpieczenia robót w trakcie ich prowadzenia odpowiada Kierownik robót. 12. Wykonawca jest zobowiązany do: a) niezwłocznego informowania zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia prac czy robót, b) dbania o należyty stan i porządek na terenie budowy i terenie przyległym do budowy, prowadzenia robót i dowozu materiałów na plac budowy w sposób nie powodujący zabrudzenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych, c) wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego usuwania z terenu budowy elementów pozostałych z rozbiórki, usunięcia wszelkich uszkodzeń wynikłych w czasie prowadzenia robót, a nie występujących w momencie przekazania placu budowy oraz za likwidację wszystkich robót tymczasowych, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, d) uporządkowania terenu budowy oraz terenu przyległego, najpóźniej do dnia odbioru końcowego, e) zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego, uczestniczenia w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, 13. Wykonawca dostarczy przed podpisaniem umowy polisę OC na kwotę nie mniejszą niż 200.000zł obejmującą ochroną wykonawców wszystkich branż wykonujących prace i roboty objęte zamówieniem na okres objęty umową. 14. Zamawiający dopuszcza zlecenie podwykonawcom prac i robót wskazanych w SIWZ. Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia lub zaniedbania jego własnych pracowników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A., ul. Solec 103, 00-382 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 550000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 662233,30

  • Oferta z najniższą ceną: 559334,89 / Oferta z najwyższą ceną: 1318908,50

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.