Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-11-04
Ogłoszenie nr 336999 - 2016 z dnia 2016-11-04 r.
Warszawa:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 334164
Data: 31/10/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Centrum Edukacji Artystycznej, Krajowy numer identyfikacyjny 1060007000000, ul.
ul. Brzozowa
35,
00258
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 42 10 621, e-mail
kornacka@cea.art.pl, faks
022 42 10 633.
Adres strony internetowej (url): www.cea.art.pl
Adres profilu nabywcy: www.cea.art.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.5)
W ogłoszeniu jest: 1. Wzór umowy, według którego zostanie podpisana umowa z Wykonawcą, zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. 2. Istotne postanowienia umowy - wzór umowy, w tym dopuszczalność zmian w
umowie: 2.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach, jeżeli: a) nastąpi
zmiana obowiązujących przepisów - w tym przypadku zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w
tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana
stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość
wynagrodzenia brutto); b) wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy
skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, np. zmiany prawa; 2.2. Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu realizacji umowy w następujących przypadkach jeżeli: a) nastąpi
zmiana obowiązujących przepisów - w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w
tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, b) zaistnieją okoliczności Siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do
przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej
staranności. 2.3. Zmiany, o których mowa w punktach 2.1. i 2.2. winny być uzasadnione i udokumentowane.
Wniosek dotyczący w/w zmian, wraz z uzasadnieniem, Strona występująca zobowiązana jest złożyć drugiej stronie
najpóźniej na 14 dni przed końcem trwania umowy. 2.4. Okoliczności, wskazane w punkcie 2, mogą stanowić
podstawę zmiany terminu wykonania zamówienia tylko wówczas, gdy uniemożliwiają terminowe wykonanie umowy.
2.5. Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach zawinionych przez
Wykonawcę. 2.6. W przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania umowy, może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.7. Wszystkie powyższe okoliczności stanowią katalog
zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej
zgody. 2.8. Wszystkie istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - załącznik nr 2 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.9. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Wzór umowy, według którego zostanie podpisana umowa z Wykonawcą, zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. 2. Istotne postanowienia umowy - wzór umowy, w tym dopuszczalność zmian w
umowie: 2.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach, jeżeli: a) nastąpi
zmiana obowiązujących przepisów - w tym przypadku zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w
tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana
stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość
wynagrodzenia brutto); b) wystąpią inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy, np. zmiany prawa; 2.2. Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmiany terminu realizacji umowy w następujących przypadkach jeżeli: a) nastąpi
zmiana obowiązujących przepisów - w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w
tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, b) zaistnieją okoliczności Siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do
przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej
staranności.
2.3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Stosowne uregulowania zostały zaproponowane w § 14a wzoru umowy.
2.4. Zmiany, o których mowa w punktach 2.1. , 2.2. i 2.4. winny być uzasadnione i udokumentowane.
Wniosek dotyczący w/w zmian, wraz z uzasadnieniem, Strona występująca zobowiązana jest złożyć drugiej stronie
najpóźniej na 14 dni przed końcem trwania umowy. 2.4. Okoliczności, wskazane w punkcie 2, mogą stanowić
podstawę zmiany terminu wykonania zamówienia tylko wówczas, gdy uniemożliwiają terminowe wykonanie umowy.
2.6. Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach zawinionych przez Wykonawcę. 2.7. W przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających zmianę terminu wykonania umowy, może on ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.8. Wszystkie powyższe okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej
zgody. 2.9. Wszystkie istotne postanowienia umowy zawarte zostały we wzorze umowy - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.10. Wykonawca składając ofertę oświadcza na formularzu oferty, że akceptuje postanowienia umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





