eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-10

Wrocław: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE
Numer ogłoszenia: 336908 - 2014; data zamieszczenia: 10.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA POLEGAJĄCA NA DOKONYWANIU APROBATY SKIEROWAŃ NA LECZENIE UZDROWISKOWE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe - wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji w warunkach uzdrowiskowych, zgodnie z warunkami opisanymi w niniejszej SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I: Świadczenie usługi polegającej na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji w warunkach uzdrowiskowych. Zamówienie w części I obejmuje szacunkową maksymalną ilość 10.000 skierowań w okresie obowiązywania umowy. CZĘŚĆ II: Świadczenie usługi polegającej na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, wystawionych przez lekarzy ubezpieczenia zdrowotnego pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego lub rehabilitacji w warunkach uzdrowiskowych. Zamówienie w części II obejmuje szacunkową maksymalną ilość 15.000 skierowań w okresie obowiązywania umowy. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6 - usługi medyczne i podobne. 4. Zamawiający wymaga, aby wykonywanie usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia odbywało się zgodnie z zasadami wiedzy medycznej oraz z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027, z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 lipca 2011 r. w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. z 2011 r. Nr 142, poz. 835). 5. Wykonawca gwarantuje, że czynności wskazane w ust. 1 będą wykonywane przez lekarzy specjalistów z dziedziny balneologii i medycyny fizykalnej lub z dziedziny rehabilitacji medycznej, zwanych dalej lekarzami specjalistami. Lekarze specjaliści wraz ze wskazaniem uprawnień wskazani są w Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdym przypadku utraty uprawnień przez lekarza specjalistę wymienionego w załączniku nr 6 i zapewnić wprowadzenie na jego miejsce innego lekarza specjalisty, posiadającego wymagane uprawnienia. Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej. 6. Wykonawca winien znać zasady aprobaty skierowania pod względem celowości leczenia uzdrowiskowego oraz zakres obowiązków lekarza specjalisty w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub rehabilitacji medycznej w związku z wykonywaniem usługi polegającej na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania wymiany lekarza specjalisty w przypadku niezadowolenia z jakości wykonywanej przez niego pracy lub w przypadku naruszenia przez niego innych warunków zawartych w Specyfikacji i umowie, w szczególności obowiązku zachowania tajemnicy, o której mowa w § 6 i 7 umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględniać żądania Zamawiającego dotyczące składu lekarzy specjalistów. 8. Ewentualna zmiana (wymiana) któregokolwiek z lekarzy specjalistów wskazanych w załączniku nr 6 do Specyfikacji, będzie możliwa za zgodą Zamawiającego, w drodze pisemnego aneksu do umowy, przy uwzględnieniu wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przy spełnieniu warunków stawianych lekarzom specjalistom. Nowy lekarz specjalista wchodzący w miejsce poprzedniego musi spełniać warunki określone w SIWZ i w umowie. 9. Zmiana (wymiana) lekarza specjalisty nie może prowadzić do zmiany podmiotowej po stronie Wykonawcy; nie może zatem dotyczyć przypadku lekarza specjalisty będącego jednocześnie jednym z wykonawców (art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych), z którymi Zamawiający zawrze umowę. 10. Zakres obowiązków lekarza specjalisty, tj. lekarza balneologii i medycyny fizykalnej lub lekarza rehabilitacji medycznej: - potwierdzanie pod względem merytorycznym skierowań na leczenie uzdrowiskowe, - dokonywanie weryfikacji skierowań, aprobaty skierowań, w przypadku, gdy aprobata taka może być wydana i nie wymaga dokonania innych czynności, - ocenianie pod względem medycznym odwołań ubezpieczonych dotyczących potwierdzenia lub nie potwierdzenia skierowania na leczenie uzdrowiskowe, - opiniowanie pod względem medycznym zwrotów skierowań na leczenie uzdrowiskowe, 11. Zamówienie obejmuje szacunkową maksymalną liczbę: dla CZĘŚĆI I: 10.000 skierowań dla CZĘŚĆI II: 15.000 skierowań. 12. Podaną ilość skierowań należy traktować jako szacunkową liczbę skierowań w okresie obowiązywania umowy. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w trakcie realizacji zamówienia weryfikacji ilości skierowań. Jeżeli przeprowadzona weryfikacja wskaże na mniejsze zapotrzebowanie w zakresie potwierdzanych ilości skierowań niż wynikające z umowy (np. z powodu faktycznego zmniejszenia się ilości skierowań wpływających do Zamawiającego bądź z powodu zawarcia przez Zamawiającego stosunku pracy w zakresie objętym przedmiotem umowy), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia szacunkowej ilości skierowań. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia. 14. Każda aprobata poszczególnego skierowania będzie wykonywana w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych licząc od dnia przekazania skierowań danemu lekarzowi specjaliście przez pracowników Zamawiającego. 15. Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ - Lekarz specjalista zobowiązany jest do wykonywania czynności objętych usługą w siedzibie Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ we Wrocławiu przy ul. Joannitów 6 (miejsce wykonania zamówienia), w zależności od potrzeb Zamawiającego, w godzinach pracy Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ (8:00 - 16:00). Ustalenie niezbędnej ilości godzin będzie dokonywane na bieżąco, zgodnie z potrzebami Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w Załączniku nr 6 do SIWZ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (pkt I - tabela) winien wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. w świadczeniu usługi polegającej na dokonywaniu aprobaty skierowań na leczenie uzdrowiskowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W zakresie kwalifikacji zawodowych, wykształcenia - osoby te winny posiadać: 1) Dyplom lekarza medycyny; 2) prawo wykonywania zawodu lekarza; 3) specjalizację w dziedzinie: balneologii i medycyny fizykalnej lub specjalizację w dziedzinie rehabilitacji medycznej. Specjalizację z balneoklimatologii i medycyny fizykalnej uznaje się za tożsamą ze specjalizacją z balneologii i medycyny fizykalnej. Zakres wykonywanych czynności wykazanych osób określa pkt 5 formularza oferty. Podstawę do dysponowania osobami (np. umowa o pracę, udostępnienie przez podmiot trzeci, umowa konsorcjum) należy wskazać w pkt I formularza wykaz osób (tabela). Wymóg posiadania uprawnień wynika z obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, tj. rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 07.07.2011 w sprawie kierowania na leczenie uzdrowiskowe albo rehabilitację uzdrowiskową (Dz. U. Nr 142, poz. 835) wydane na podstawie art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 Nr 164 poz. 1027 z późn. zm.). UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (tj. osób zdolnych do wykonania zamówienia) na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, przy czym zastrzega się, że: w przypadku lekarza wykonującego indywidualną praktykę lekarską, indywidualną specjalistyczną praktykę lekarską, indywidualną praktykę lekarską lub indywidualną specjalistyczną praktykę lekarską w miejscu wezwania, obowiązuje zakaz a contrario wynikający z przepisu art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 05.12.1996 r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (tekst jedn. Dz. U. z 2011 Nr 277, poz. 1634 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

c) Dyplom lekarza medycyny - każdej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d) prawo wykonywania zawodu lekarza - każdej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, e) dokument potwierdzający specjalizację w dziedzinie balneologii i medycyny fizykalnej lub w dziedzinie rehabilitacji medycznej - każdej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

12.1 Zmiana postanowień umowy następuje pod rygorem nieważności za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu. 12.2 Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 12.3 Strony dopuszczają także możliwość zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych oraz zmian dotyczących wskazania przedstawicieli Stron wyznaczonych do prowadzenia spraw związanych z realizacją umowy. 12.4 Zmiany, o których mowa w pkt 12.3 dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia danej strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej stronie. 12.5 Zamawiający dopuszcza zmianę komparycji umowy w przypadku podziału, łączenia lub przekształcenia Wykonawcy dokonanego na podstawie art. 494, art. 531 lub art. 553 ustawy z dnia 15 września 2000 r. Kodeksu Spółek Handlowych (Dz. U. nr 94, poz. 1037 z późn. zmian.). 12.6 Wszelkie zmiany wprowadzone do niniejszej umowy dokonywane będę z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą. 12.7 Za zmianę umowy nie będzie traktowana ustawowa zmiana wysokości stawki podatku od towarów i usług. 12.8 Jeżeli zmiana stawki podatku będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości skierowań określonej w niniejszej umowie jako maksymalna. W takiej sytuacji realizacja umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek A, kancelaria ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.