Ogłoszenie z dnia 2005-07-11
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa drukarek
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szkoła Główna Handlowa, do kontaktów: Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6466062, fax 022 6466062, e-mail: dkacka@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Szkoła Główna Handlowa, Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 164, bud. F pok. 316, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 8495344, fax 0 22 8498715, e-mail: ci@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Szkoła Główna Handlowa, Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 164, bud. F pok. 316, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 8495344, fax 0 22 8498715, e-mail: ci@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Szkoła Główna Handlowa, Dominik Kwasiborski, Aleje Niepodległości 164, bud. F pok. 316, 02-554 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 8495344, fax 0 22 8498715, e-mail: ci@sgh.waw.pl, www.sgh.waw.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drukarek. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa drukarek dla Szkoły Głównej Handlowej zgodnie z opisem w SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. NIepodległości 164. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.34 - Kolorowe drukarki atramentowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 38 000 zł - dostawa drukarek. Ogólna wartość całego zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego przekracza równowartość kwoty 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Wymagane wadium: 1 000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 50 000 zł. Spełnia wymagania podmiotowe SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.08.2005, godzina 11:30, Szkoła Główna Handlowa al. Niepodległości 164 bud F pok. 122 02-554 Warszawa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 04.07.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wynajem urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych oraz kolorowych formatu A4 i A3
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Zakup wraz z dostawą wyposażenia sal dydaktycznych szkoły modułowej na do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czernicy przy ulicy Św. Brata Alberta A. Chmielowskiego 9 z podziałem na 4części.
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





