eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrardówDostawa (leasing operacyjny) ciągnika rolniczego z oprzyrządowaniem komunalnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-07

Żyrardów: Dostawa (leasing operacyjny) ciągnika rolniczego z oprzyrządowaniem komunalnym
Numer ogłoszenia: 336854 - 2012; data zamieszczenia: 07.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o. , ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8554041 w. 255, faks (046) 855 32 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (leasing operacyjny) ciągnika rolniczego z oprzyrządowaniem komunalnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Silnik: 1. 4 cylindrowy, 2. turbodoładowany, 3. chłodzony cieczą, moc 60 - 70 KM Układ napędowy: 1. liczba biegów do przodu min. 12, do tyłu min.12, biegi pełzające od 0.3 km/h 2. napęd na oś przednią i tylną z blokadą mechanizmu różnicowego tylnego mostu, 3. tylny WOM z niezależnym od jazdy włączaniem i wyłączaniem, 4. rewers hydrauliczny Układ hydrauliczny: 1. pompa o wydatku min. 50 l/min. 2. TUZ przedni o udźwigu min.1000 kg, 2 podwójne wyjścia hydrauliczne z przodu ciągnika, 3. TUZ tylny o udźwigu min. 2000 kg , 2 podwójne wyjścia hydrauliczne z tyłu ciągnika,, Układ kierowniczy: 1. ze wspomaganiem, 2. kolumna kierownicza regulowana; Układy zaczepowe: 1 TUZ przedni z regulowanym rozstawem zaczepów w zakresie 650 - 900 mm oraz regulowanym cięgnem górnym, 2.TUZ tylny z regulowanymi ramionami i regulowanym cięgnem górnym 3.zaczep rolniczy (dolny), 4.zaczep transportowy, Kabina: 1. dwudrzwiowa, klimatyzowana, z atestem bezpieczeństwa, 2. regulowane ogrzewanie i wentylacja, 3. wycieraczki szyby tylnej i przedniej z niezależnymi spryskiwaczami 4. oświetlenie robocze halogenowe przednie i tylne, 5. lusterka zewnętrzne - składane, 6. fotel kierowcy z regulacją odległości względem kierownicy, 7. szyba tylna otwierana, 8. wywietrznik dachowy, 9. oświetlenie ostrzegawcze (kogut), 10. fotel operatora wyposażony w zawieszenie pneumatyczne; 11. roleta przeciwsłoneczna na przedniej szybie Wyposażenie dodatkowe: 1. błotniki kół przednich z fartuchami, 2. zbiornik paliwa zamykany na klucz, 3. zestaw podstawowych narzędzi, trójkąt ostrzegawczy, wyróżnik trójkątny, 4. belka zaczepowa (listwa wielootworowa), 5. sprężarka powietrza z instalacją sterowania hamulcami przyczepy, 6. kolor ciągnika: RAL 2011, sposób malowania w uzgodnieniu z zamawiającym 7. pistolet do pompowania kół z przewodem o dł. min. 8m 8. wałek przekaźnika mocy Wymiary ciągnika 1. szerokość całkowita max - 1860 mm 2. wysokość całkowita max - 2550 mm 3. prześwit min 400 mm Kosiarka bijakowa ze zbiornikiem trawy 1.szerokość koszenia - min. 1500 mm 2.pojemność kosza - min.1500 litrów 3.wysyp hydrauliczny, sterowany z kabiny kierowcy ciągnika, 4.wysokość wysypu - min. 1500 mm 5.przystosowanie do transportu na tylnym TUZ o udźwigu do 2000 kg 6.regulacja wysokości koszenia 7.liczba noży - min. 48 8.wyposażona w noże łopatkowe oraz dodatkowy komplet noży do wertykulacji 9.przystosowanie do pracy z ciągnikiem o mocy min.60 KM Opryskiwacz zawieszany 1. przystosowany do zainstalowania na tylnym TUZ 2. pojemność 300 - 400 litrów 3. belka opryskowa (do herbicydów) montowana z przodu ciągnika 4. szerokość pasa opryskiwanego: 0.5 m - 1,5 m, realizowana min. 3 dyszami (płaskostrumieniowe z antykapaczami) z możliwością niezależnego wyłączania 5. manometry o zakresach: 0 - 6 at oraz 0 - 25 at (średnica min 60 mm) 6. lanca z możliwością regulacji wydatku i przewodem o długości min. 5m 7. atest dopuszczenia do pracy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Istotne postanowienia umowy 1 Strony postanawiają, że obowiązującą je formę odszkodowania stanowią kary umowne. 2. Kary te będą naliczane w następujących wypadkach i wysokościach: 1) W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu następujące kary: a) 10% wartości brutto przedmiotu umowy, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność spoczywa na Wykonawcy b) 0,15% wartości brutto przedmiotu umowy niedostarczonego w terminie (30 dni od dnia zawarcia umowy), o którym mowa w punkcie 3.6 SIWZ, z powodów niezawinionych prze Zamawiającego, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. c) 0,15% wartości brutto przedmiotu naprawy, w przypadku przekroczenia określonego w umowie czasu naprawy gwarancyjnej, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w naprawie. 2) W razie niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy 10% wartości brutto przedmiotu umowy, gdy Wykonawca odstąpił od umowy z powodu okoliczności za które odpowiedzialność spoczywa na Zamawiającym, z wyjątkiem okoliczności opisanej w art. 145 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Niezależnie od kar wymienionych wyżej w pkt: 1) i 2) Stronom umowy przysługuje prawo dochodzenia odszkodowań na zasadach ogólnych. 3. W sprawach nieuregulowanych w Umowie zastosowanie mają przepisy ustawy - Kodeks cywilny. 4. Okres trwania umowy (48 miesięcy) będzie liczony od dnia odbioru ciągnika rolniczego z oprzyrządowaniem komunalnym 5. Umowę sporządzona będzie w 2 (dwóch) jednobrzmiących egzemplarzach, z których 1 egzemplarz otrzymuje Wykonawca, a 1 egzemplarz otrzymuje Zamawiający. 6. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot zamówienia dostarczony w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2012 roku oraz posiada cechy umożliwiające ich wykorzystanie zgodnie z przeznaczeniem. 7. Wykonawca na dostarczony ciągnik rolniczy z oprzyrządowaniem komunalnym udziela gwarancji : - co najmniej 24 miesiące 8. Do dostarczonego ciągnika rolniczego z oprzyrządowaniem komunalnym dołączone będą: karta pojazdu oraz wyciąg ze świadectwa homologacji. 9. Serwis świadczony będzie przez firmę posiadającą autoryzację producenta. 10. Czas reakcji serwisu wynosił będzie maksymalnie 24 godziny. Przez reakcję serwisu rozumie się przyjechanie gwaranta i przystąpienie do usuwania awarii. 11. Zgłoszenia awarii będą składane telefonicznie w dni robocze w godzinach 8:00 do 17:00. Zgłoszenia faksem przyjmowane będą całą dobę. 11. Okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni przestoju spowodowanego czasem naprawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej (Żyrardów) Sp. z o.o. Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Czysta 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej ,Żyrardów, Sp. z o.o. Adres: 96-300 Żyrardów, ul. Czysta 5, pok. 100, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.