Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Szczecinek: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinku
Numer ogłoszenia: 336830 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Koszalińska 91, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3728880, faks 094 3728880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę mebli biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Szczecinku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Biurka, szafy aktowe, szafy przybiurkowe, nadstawki, regały otwarte, kontenery podblatowe, kontenery podbiurkowe, szafy na kartoteki, krzesła, stoły konferencyjne, stoliki okolicznościowe..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.14.13.00 - Szafy 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.12.10.00 - Biurka i stoły .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Cena 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem IX SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.szczecinek.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
ul. Koszalińsk 91
78-400 Szczecinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku ul. Koszalińsk 91 78-400 Szczecinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Przebudowa obiektu inżynierskiego nr JNI01007324 wraz z przebudową drogi powiatowej nr 1274Z na odcinku Spore-Trzcinno.
- Dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT oraz wdrożenie serwera składowania logów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Rozbudowa remizy OSP w miejscowości Drężno
- Przebudowa części pomieszczeń budynku po byłej szkole podstawowej w miejscowości Jelenino na mieszkania wspomagane - Wsparcie mieszkalnictwa wspomaganego w Gminie Szczecinek
- DOSTAWA - OBŁOŻENIA OPERACYJNE
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli biurowych oraz dźwigu basenowego dla osób ze szczególnymi potrzebami w tym osób z niepełnosprawnością
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Gdańskiego Ośrodka Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży (GOPP) przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- "Dostawa i montaż wyposażenia budynku usługowego dla Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności (MZON) przy Gdańskim Centrum Świadczeń, przy ul. Skrajnej 5 w Gdańsku"
- Zakup 17 krzeseł do sali konferencyjnej Biura Dziekana Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych PW przy ul. Nowowiejskiej 15/19 z dowozem
- Zakup pierwszego wyposażenia do nowo utworzonych oddziałów w Przedszkolu "Miś" w Pniewach.
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.